Elecjet سریع‌ترین پاوربانک ۱۰۰ واتی جهان را به واقعیت تبدیل می‌کند

چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
استارتاپ Elecjet در حال ساخت پاوربانکی است که می‌تواند تنها در ۲۷ دقیقه شارژ خود را از صفر به صد درصد برساند.
تبلیغات

با وجود افزایش روزافزون ظرفیت باتری گوشی‌های هوشمند، بی‌شک پاوربانک‌ها به‌عنوان یکی از لوازم جانبی بسیار مهم، به‌خصوص برای افراد همیشه در سفر، مفید است. باوجوداین، درحالی‌که گوشی‌های هوشمند توانسته‌اند به فناوری شارژ فوق‌العاده سریع دست پیدا کنند که حتی گاهی اوقات به ۱۲۰ وات هم می‌رسد، ساعت‌ها طول می‌کشد تا پاوربانک‌ها شارژ شوند.

استارت‌آپی به نام Elecjet متوجه این مشکل شد و کمپین سرمایه‌گذاری جمعی را با وعده‌ی عرضه‌ی پاوربانک ۱۰۰ واتی به بازار آغاز کرد. این کمپین اکنون بسیار موفق بوده و بیش از ۱۵۷،۹۰۵ دلار جمع‌آوری کرده است؛ مبلغی که ۱،۵۸۰ درصد بیشتر از هدف اصلی آن‌ها است.

پاوربانک آپولو اولترا

ویژگی اصلی پاوربانک آپولو اولترا (Elecjet Apollo Ultra) توانایی رسیدن از صفر به صد درصد تنها در ۲۷ دقیقه است، آن‌‌هم برای پاور بانکی که ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد. این امر با استفاده از باتری‌های گرافنی امکان‌پذیر شده است که امکان شارژ ۱۰۰ واتی را فراهم می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته، وزن آن است. تنها با وزن ۲۳۰ گرم و با اندازه‌ای قابل‌مقایسه با اکثر تلفن‌های هوشمند، این پاوربانک همراهی ایدئال برای سفر است. ایمنی و طول عمر آن نیز نگران‌کننده نیست؛ زیرا ادعا می‌شود که دمای این محصول هرگز از ۴۳ درجه‌ی سانتی‌گراد تجاوز نمی‌کند و دربرابر بیش از ۲،۵۰۰ چرخه‌ی شارژ یا تقریباً ۷ سال استفاده‌ی روزانه دوام می‌آورد!

پاوربانک آپولو اولترا

این پاوربانک حتی با صفحه‌نمایش دیجیتال کوچک و زیبایی عرضه می‌شود که درصد باتری فعلی آن را نشان می‌دهد. علاوه‌براین، پاوربانک آپولو اولترا می‌تواند وظیفه‌ی شارژ هم‌زمان چندین دستگاه را برعهده بگیرد. اگر همه‌ی این ویژگی‌ها برایتان کافی نیست، باید به شما بگوییم که حتی می‌توانید پاوربانک را حین شارژکردن دستگاه پر کنید.

هنوز ۱۰ روز تا پایان کمپین Indiegogo باقی مانده است و زمان کافی وجود دارد تا علاقه‌مندان پاوربانک آپولو اولترا را به قیمت ۶۹ دلار (قیمت خرده‌فروشی ۱۰۰ دلار) بخرند و ۱۰ دلار از مبلغ را نیز طی نظرسنجی پس از کمپین پس بگیرند. همچنین، باندلی به قیمت ۱۳۹ دلار وجود دارد که شامل پاوربانک و کابل USB-C به USB-C و شارژر Elecjet GaN 120W می‌شود. این استارتاپ انتظار دارد بتواند ارسال محصول را از ماه آینده آغاز کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات