پاوربانک جدید هواوی با نام iSitePower-M Mini در دو مدل ۵۰۰ و ۱۰۰۰ وات ساعتی معرفی شد

چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
هواوی از پاور استیشن جدید خود در دو نسخه‌ی ۵۰۰ و ۱۰۰۰ وات ساعت رونمایی کرد. این محصول که iSitePower-M Mini نام دارد برای تأمین انرژی مورد نیاز در فضای بیرون از خانه تولید شده است.
تبلیغات

هواوی از پاوربانک بزرگ و قدرتمند (یا به اصطلاح پاور استیشن) جدید خود رونمایی کرد. این محصول در دو مدل ۵۰۰ وات‌ساعتی و ۱۰۰۰ وات‌ساعتی در دسترس مشتریان است. خریداران می‌توانند از این محصول در مکان‌های بیرون از خانه برای شارژ دستگاه‌هایی که از ورودی DC و AC پشتیبانی می‌کنند (از جمله خوراک‌ پز، پهپاد، خنک‌کننده‌های الکتریکی و دستگاه قهوه‌ساز) بهره ببرند.

هواوی isitePower mini

به گزارش گیزموچاینا، این منبع تغذیه با نام iSitePower-M Mini معرفی شده است و همان‌طور که اشاره کردیم در دو مدل ۵۰۰ وات‌ساعتی و ۱۰۰۰ وات‌ساعتی در دسترس خریداران قرار گرفته است. قیمت این دو مدل به‌ترتیب ۲۴۵۰ یوان (۳۸۴ دلار) و ۴۲۵۰ یوان (۶۶۵ دلار) است. این دستگاه از طراحی بدون فن بهره می‌برد و قاب آلومینیومی آن به‌منظور دفع گرما مورد استفاده قرار می‌گیرد. این طراحی باعث شده هنگام استفاده از iSitePower-M Mini صدای اضافه تولید نشود. این محصول همچنین ابعاد کوچک و وزن کمی دارد تا حمل‌ونقل آن برای استفاده‌های بیرون از منزل آسان‌تر شود.

موارد استفاده از این محصول بسیار گسترده است و می‌توان از آن در داخل منزل به‌عنوان منبع انرژی در شرایط اضطراری بهره برد. علاوه‌بر این می‌توان از این دستگاه در محیط‌های بیرونی مثل کمپ‌های گردش‌گری به‌منظور روشنایی در شب و موارد دیگر استفاده کرد. هر دو مدل iSitePower-M Mini با استاندارد خروجی ۲۲۰ ولت AC و پشتیبانی از درگاه یواس‌بی سی با توان ارائه‌ی شارژ سریع ۶۰ وات عرضه می‌شوند. کاربران می‌توانند از درگاه یواس‌بی سی این محصول برای شارژ کردن لوازم دیجیتال خود مثل لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌های هوشمند و غیره بهره ببرند و بنابراین نیازی به حمل شارژرهای جداگانه برای شارژ این دستگاه‌ها نخواهند داشت.

هواوی isitePower mini

هر دو مدل ۵۰۰ و ۱۰۰۰ وات‌ساعتی iSitePower-M Mini از پنج روش شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند که از جمله می‌توان به شارژ عادی با برق، شارژ با خودرو، یواس‌بی سی، انرژی خورشیدی و شارژ ترکیبی (شامل شارژ از طریق خودرو + شارژ خورشیدی/برقی + شارژ یواس‌بی سی) اشاره کرد. برای شارژ کامل مدل ۵۰۰ وات‌ساعتی حدود سه ساعت زمان نیاز است و مدل ۱۰۰۰ وات‌ساعتی نیز در ۴٫۵ ساعت به‌طور کامل شارژ خواهد شد. این دستگاه دارای چندین ویژگی ایمنی مانند حفاظت در برابر ولتاژ شارژ، حفاظت در برابر ولتاژ تخلیه، حفاظت از اتصال کوتاه، حفاظت در برابر جریان بیش از حد تخلیه، حفاظت در برابر جریان اضافه شارژ و درجه حرارت است.

این محصول هم‌اکنون در وب‌سایت JD.com ثبت شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات