تصویر قاب‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو منتشر شد

چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
پس از رونمایی از پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو، اکنون نوبت به قاب‌های ساخته‌شده برای آن‌ها رسیده است.
تبلیغات

اگر به پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید که روی طراحی داخلی و خارجی آن‌ها تمرکز زیادی شده است. در درون، با Material You اندروید ۱۲ شاهد تغییرات جذابی هستیم و در بیرون، طراحی ظاهری جسورا‌نه‌ای چشم‌هایمان را به خود خیره می‌کند. همچنین گوگل قاب‌هایی برای مجموعه پیکسل ۶ تولید کرده است تا حق انتخاب بیشتری به خریداران بدهد.

به گزارش فون‌آرنا، قاب‌های جدید بسیار ساده هستند و سعی می‌کنند وظیفه اصلی خود را که محافظت از دستگاه است، به‌خوبی انجام بدهند. در حقیقت احتمالاً به دلیل جذابیت بصری منحصر‌به‌فرد سری پیکسل ۶، قاب‌های جدید عمدتاً بر طراحی نسل جدید گوشی‌های هوشمند گوگل تأکید دارند.

قاب های خانواده پیکسل ۶

قاب‌های پیکسل ۶

برخلاف قاب‌هایی که تاکنون برای گوشی‌های معمولی دیده‌ایم، کیس‌هایی که گوگل برای پیکسل ۶ آماده کرده است دارای رنگ‌های ملایمی هستند: Cotton Candy ،Light Rain و Stormy Sky

قاب های خانواده پیکسل ۶

قاب‌های جدید گوگل از الاستومر ترموپلاستیک و پلی‌کربنات بازیافت‌شده (۳۰ درصد مواد بازیافتی پس از مصرف) ساخته شده‌اند. این محصول دارای جذب شوک دولایه و لبه‌های برجسته ضروری برای محافظت از پیکسل ۶ است.

قاب‌های پیکسل ۶ پرو

به نظر می‌رسد گوگل برای تولید قاب‌های پیکسل ۶ پرو دقت نسبتا بیشتری به خرج داده است؛ زیرا نه‌تنها رنگ‌های شادتری دارند، بلکه گزینه‌های رنگشان بیشتر است: Soft Sage ،Stormy Sky ،Light Frost و Golden Glow که تنها در فروشگاه اختصاصی گوگل به فروش می‌رسد.

قاب نسخه پرو از مواد یکسانی ساخته شده است و همان مقدار محافظتی که مدل پایه ارائه می‌دهد، برای پیکسل ۶ پرو فراهم می‌کند.

قاب های خانواده پیکسل ۶

حال که صحبت از قاب شد، باید به نکته‌ای اشاره کنیم. به نظر می‌رسد گوگل از زمان معرفی پیکسل 5a (5G) قاب‌ پارچه‌ای را کنار گذاشته است. با توجه به ظاهر مدرن و پیشرفته خانواده پیکسل ۶، این کار گامی منطقی به نظر می‌رسد. البته کمی ناامیدکننده است که درصد مواد بازیافتی استفاده‌شده در قاب‌های پلاستیکی جدید از ۷۰ درصد به ۳۰ درصد کاهش یافته.

نظر شما همراهان زومیت درباره قاب‌های ساده ولی شیک خانواده پیکسل ۶ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات