تماشا کنید: ویدیوهای رسمی گوگل برای معرفی سری پیکسل ۶

چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
تاکنون ویدئوهای متعددی از سری پیکسل ۶ منتشر شده‌ که هر کدام روی جنبه خاصی از ویژگی‌های این خانواده متمرکز است.
تبلیغات

شب گذشته گوگل سری پیکسل ۶ را معرفی کرد و ما تمام ویدیوهایی که این شرکت در مورد دستگاه‌ها و رویداد خود منتشر کرده است، بررسی کرده‌ایم. بیایید با ویدیوی این محصول جدید با عنوان «Meet Pixel 6 and Pixel 6 Pro» شروع کنیم. ترجمه عنوان (پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را ملاقات کنید) گویای همه چیز است.

به لطف اولین تراشه گوگل به نام تنسور، سری پیکسل ۶ می‌تواند بسیار بیشتر از قبل، به‌ویژه در زمینه یادگیری ماشین، کارایی داشته باشد. باتری سازگار این خانواده می‌داند کجا به برق نیاز دارید و مانع از اتلاف عمر باتری تلفن همراه در اپ‌هایی می‌شود که اغلب از آن‌ها استفاده نمی‌کنید. گوگل ظرفیت باتری پیکسل ۶ را به ۴۶۱۶ میلی‌آمپر ساعت رسانده و پیکسل ۶ پرو دارای باتری ۵۰۰۳ میلی‌آمپر ساعتی، بزرگ‌ترین باتری خانواده پیکسل است و می‌تواند تا ۲۴ ساعت دستگاه را روشن نگه دارد.

به گزارش فون‌آرنا، سیستم طراحی Material You به کاربران کمک می‌کند پیکسل‌ خود را شخصی‌سازی کنند. اکنون دارندگان پیکسل ۶ قادر هستند تعیین کنند چه زمانی اپ‌ها می‌توانند به دوربین و میکروفون گوشی‌ دسترسی داشته باشند. اگر به کشورهای خارجی سفر می‌کنید، ویژگی Live Translation می‌تواند در لحظه، متن انگلیسی در حال تایپ را به یک زبان دیگر ترجمه کند. همچنین می‌توانید از قابلیت مذکور برای ترجمه تصاویر و علائمی که به زبان مادری شما نیستند استفاده کنید.

به لطف تراشه تنسور، دوربین سری پیکسل ۶ دارای قابلیتی به نام Magic Eraser است که به‌طور خودکار مواردی که موجب حواس‌پرتی مخاطب می‌شوند و نیازی نیست در عکس باشند، حذف می‌کند. گوگل می‌گوید پیکسل‌های نسل جدید با عکس‌های سلفی واید، قابلیت Face Unblur و چند ویژگی جذاب دیگر، مانند یک آتلیه عکاسی در دستان شما هستند.

ویدئوی بعدی همه چیز درباره دوربین‌های جدید سری پیکسل ۶ را توضیح می‌دهد. هر دو گوشی دارای دوربین واید ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.85 هستند. به دلیل وجود حسگرهای بزرگ‌تر در پیکسل ۶، دوربین این دستگاه می‌تواند در حالت Night Sight حدود ۲٫۵ برابر نور بیشتر نسبت به پیکسل ۵ ثبت کند. هر دو گوشی دوربین اولتراواید جدید با میدان دید ۱۱۴ درجه و دیافراگم f/2.2 دارند. در نسخه پرو یک لنز تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۴ برابری نیز استفاده شده است.

این ویدئو در مورد برخی از ویژگی‌های عکاسی که پیش‌تر در این مقاله ذکر کردیم عمیق‌تر صحبت می‌کند. این موارد به لطف تراشه تنسور، امکان‌پذیر شده‌اند.

یک ویدیوی سریع ۴۹ ثانیه‌ای با عنوان «Reimagined Inside and Out» تمام ترکیبات احتمالی رنگ را برای سری پیکسل ۶ نشان می‌دهد. گزینه‌های رنگی پیکسل ۶ شامل Sorta Seafoam و Kinda Coral و Stormy Black می‌شود. نسخه پرو در رنگ‌های Cloudy White و Sorta Sunny و Stormy Black دردسترس است.

ریک استرلو مدل‌های جدید پیکسل را در ویدیوی بعدی جعبه‌گشایی می‌کند. جعبه‌گشایی با پیکسل ۶ شروع می‌شود. پیکسل‌های جدید با شارژر به فروش نمی‌رسند؛ اما چنین اتفاقی دیگر امری عادی تلقی می‌شود.

تراشه تنسور یکی از جذاب‌ترین موارد موجود در رویداد Fall Pixel بود. این تراشه داخلی، توسعه یافته است تا کارایی یادگیری ماشین سری پیکسل ۶ را بیشتر کند تا بسیاری از ویژگی‌های جدیدی که پیکسل‌های قبلی پشتیبانی نمی‌کردند ارائه بدهد. همچنین این تراشه دارای ۲۰ هسته GPU برای بهبود گرافیک است.

گوگل پیکسل ۶ را بهترین دستگاه برای اندروید می‌داند؛ به این معنی که سیستم‌عامل مذکور به شکلی طراحی شده است که با گوشی‌های جدید بسیار زیبا به نظر برسد و کارایی بالایی داشته باشد. رابط کاربری جدید دستگاه نشان‌دهنده امکان سفارشی‌سازی بالا توسط کاربر و مشارکت منحصر‌به‌فرد سخت‌افزار و نرم‌افزار است. به‌عنوان مثال، تم رابط کاربری گوشی تغییر رنگ می‌دهد تا با رنگ والپیپر دستگاه مطابقت داشته باشد.

در ویدئوی آخر برخی از تغییراتی که در پیکسل‌های جدید مشاهده خواهید کرد بررسی می‌شود؛ از جمله نوار دوربین جدید و ویژگی که به کاربران امکان می‌دهد با زوم ترکیبی ۲۰ برابر عکس بگیرند. گوگل می‌گوید این گوشی را «گرافیکی، پرجنب‌وجوش و منحصر‌به‌فرد» طراحی کرده است.

با توجه به ویدئوهای این مقاله، نظر شما همراهان زومیت درباره پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات