هواوی از شارژر بی‌سیم و قاب‌های هنری سری P50 رونمایی کرد

شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
هواوی از لوازم جانبی جذاب سری P50 رونمایی کرده است که شامل چندین قاب کاربردی و یک مدل شارژر بی‌سیم دارای چند سیم‌پیچ می‌شود.
تبلیغات

دیروز سری گوشی های هواوی P50 معرفی شد و طبق عادت سازنده آن، همراه این پرچم‌دار جذاب تعدادی لوازم جانبی رونمایی شدند. اکثر گزینه‌های معرفی‌شده قاب گوشی هوشمند هستند؛ اما این شرکت اولین پد شارژ بی‌سیم دارای چند سیم‌پیچ را نیز به ارائه کرده است.

قاب‌های هنری هواوی P50 و P50 پرو

به گزارش Gizmochina، درست مانند سری میت ۴۰، هواوی قاب‌های هنری را برای P50 و P50 پرو معرفی کرد. این قاب‌های جذاب در چهار رنگ برای این دو گوشی هوشمند دردسترس هستند. آن‌ها علاوه‌ بر داشتن طراحی چشم‌نواز، یک پایه داخلی دارند و از گوشه‌های دستگاه بیشتر از نمونه‌های دیگر محافظت می‌کنند. هواوی تم‌های جذابی نیز برای دستگاه طراحی کرده الست که با قاب‌ها هماهنگ هستند و کاربرانی که دوست دارند، می‌توانند آن‌ها را روی گوشی هوشمند خود اعمال کنند. می‌توان قاب‌های مذکور را با قیمت ۱۹۹ یوان (۳۰ دلار) از Vmall خریداری کرد.

قاب هواوی P50

قاب Ring Flash هواوی P50 پرو

هواوی P50 پرو همچنین یک قاب اختصاصی Ring Flash دارد که درون آن رینگ لایت تعبیه شده است و می‌توان از آن هنگام ثبت سلفی یا ضبط ولاگ استفاده کرد. این قاب دارای یک دکمه برای جابه‌جایی بین سه سطح روشنایی و سه درجه حرارت رنگ (گرم، سرد و ترکیبی) است. این قسمت با استفاده از فناوری شارژ بی‌سیم معکوس شارژ می‌شود و همین مسئله نشان می‌دهد چرا این قاب تنها برای نسخه پرو دردسترس قرار گرفته است. قاب Ring Flash به رنگ صورتی و سفید در Vmall با قیمت ۲۹۹ یوان (۴۶ دلار آمریکا) موجود است.

مقاله‌های مرتبط:

قاب هواوی P50

قاب Smart Window سری هواوی P50

اگر به‌دنبال محافظ گوشی باکلاس‌تری هستید، قاب Smart Window با قسمت شفاف خود که به شما امکان می‌دهد زمان، تاریخ، آب‌و‌هوا و اعلان‌ها را مشاهده کنید، گزینه مناسبی تلقی می‌شود. قیمت این قاب که هنگام باز شدن، به‌طور خودکار دستگاه را روشن و هنگام بسته شدن خاموش می‌کند، ۲۹۹ یوان (۳۵ دلار آمریکا) و در رنگ‌های مشکی و خاکستری موجود است.

قاب هواوی P50

کیف سیلیکونی هواوی سری P50 و کیف چرمی

هواوی همچنین برای گوشی‌های جدید خود قاب‌ سیلیکونی عرضه کرده که در پنج رنگ مشکی، سبز روشن و نارنجی با قیمت ۹۹ یوان (۱۵ دلار) دردسترس است. کیف چرمی ۱۹۹ یوان (۳۰ دلار آمریکا) گران‌تر است، در رنگ‌های مشکی کلاسیک و خاکستری عرضه می‌شود و دارای یک پایه نگه‌دارنده داخلی است.

قاب هواوی P50

شارژر بی‌سیم هواوی با سیم‌پیچ چندگانه

هواوی همچنین از یک مدل شارژر وایرلس دارای چند سیم‌پیچ رونمایی کرد که می‌تواند سه دستگاه را به‌طور هم‌زمان (تا ۱۵ وات برای هرکدام) شارژ کند. این شارژر دارای پورت USB-C برای اتصال به آداپتور برق است و مشخصات و قیمت آن مشخص نیست. امیدواریم هواوی به‌زودی این جزئیات را فاش کند.

قاب هواوی P50

نظر شما درباره لوازم جانبی جدید سری هواوی P50 چیست؟ کدام یک از آن‌ها را بیشتر دوست دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات