کنزینگتون از شارژر چندمنظوره جدیدی برای محصولات اپل رونمایی کرد

جمعه ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کنزینگتون سیستم شارژ چندمنظوره جدیدی با نام استودیوکدی را رونمایی کرده است که می‌تواند هم‌زمان چهار دستگاه را شارژر کند.
تبلیغات

کنزینگتون سازنده محبوب لوازم جانبی به‌تازگی شارژر چندمنظوره‌ای موسوم به استودیوکدی (StudioCaddy) را برای طرف‌داران محصولات اپل رونمایی و عرضه کرده است که از شارژ بی‌سیم مبتنی بر استاندارد Qi یکپارچه پشتیبانی می‌کند و به‌منظور کاهش فضا شارژ برای تمامی محصولات غول دنیای فناوری طراحی شده است.

استودیوکدی از دو جزء مجزا شامل شارژر و پایه نگهدارنده تشکیل شد و پدهای شارژ دوگانه Qi نیز آن را همراهی می‌کنند. یک شارژر تخت فرورفته به‌عنوان محل قرارگیری هدفون‌های کاملاً بی‌سیم ایرپاد درنظر گرفته شده است؛ درحالی‌که یک پایه شارژ زاویه‌دار، گوشی‌های آیفون ۸ به بعد را به‌صورت عمودی شارژ می‌کند. در مشخصات این محصول آمده است که می‌تواند ایرپاد را با سرعت ۵ وات و گوشی‌ های آیفون را با سرعت ۱۰ وات شارژ کرد. افزون بر این، یک درگاه USB-C و یک درگاه USB-A نیز وجود دارد که به ترتیب از حداکثر سرعت شارژ ۲۰ و ۱۲ وات پشتیبانی می‌کنند.

شارژر چندمنظوره کنزینگتون

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم این محصول از دو جزء به‌صورت ماژولار تشکیل شده است و درواقع، پخش دوم محل قرارگیری مک‌بوک و آیپدها محسوب می‌شود که به‌صورت مغناطیسی می‌توان آن را به بخش نخست متصل کرد. این پایه نگه‌دارنده می‌تواند به‌صورت سیمی و طریق درگاه‌های تعبیه‌شده مک‌بوک و آیپد را شارژ کند. شارژر یادشده هم‌اکنون ازطریق وب‌سایت رسمی کنزینگتون با قیمت ۱۸۰ دلار دردسترس است. قیمت شارژر جدید کنزینگتون را چطور ارزیابی می‌کنید؟

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با اپل به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات