لنوو لوازم جانبی رایانه جدید خود را معرفی کرد

دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
مطالعه 4 دقیقه
لنوو در جدیدترین اقدام خود، تعدادی لوازم جانبی رایانه از جمله یک مدل شارژر بی‌سیم لپ‌تاپ را برای علاقه‌مندان معرفی کرد.
تبلیغات

بر اساس گزارش Mspoweruser، به‌تازگی لنوو لوازم جانبی جدید Lenovo Go را برای بهبود تجربه کلی فضای کاری خود معرفی کرده است. نکته جالب توجه در سری جدید، کیت شارژ بی‌سیم Lenovo Go USB-C است که می‌تواند به‌صورت بی‌سیم لپ‌تاپ‌های معمولی ۱۳ و ۱۴ اینچی را شارژ کند. در ادامه می‌توانید جزئیات بیشتر در مورد لوازم جانبی جدید را مشاهده کنید.

تجهیزات شارژ

  • به پاور بانک لپ‌تاپ Lenovo Go USB-C که ماه گذشته معرفی شد، کیت شارژ بی‌سیم Lenovo Go USB-C اضافه شده است. کیت شارژ بی‌سیم مذکور نیازی به قطع و وصل مجدد سیم برق ندارد و می‌تواند به کاربر آزادی عمل زیادی ارائه بدهد. این کیت با قابلیت شارژ نوت‌بوک‌های ۱۳ یا ۱۴ اینچی تا ۶۵ وات، از طریق فناوری Power by Contact از Energysquare کار می‌کند.
  • پاوربانک تلفن همراه بی‌سیم Lenovo Go خط تولید پاور این شرکت را تکمیل می‌کند. با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت، کاربران می‌توانند به‌طور هم‌زمان حداکثر ۳۰ وات دستگاه، یکی از طریق Qi بی‌سیم و دو دستگاه را طریق USB-C شارژ کنند. با از بین بردن نیاز به چندین کابل، پاور بانک نگرانی‌های مربوط به عمر باتری افرادی که زیاد در رفت‌وآمد هستند به حداقل می‌رساند.

تجهیزات ورود اطلاعات

  • ماوس چنددستگاهی بی‌سیم Lenovo Go که ماه گذشته معرفی شد، با چهار دستگاه ورودی اضافه به دیگر محصولات این شرکت پیوسته است.
  • ماوس بی‌‌سیم Lenovo Go USB-C ویژگی‌های مهم و کلیدی را برای محصولی سبک و مناسب سفر فراهم می‌کند. باتری قابل شارژ آن حداکثر سه‌ ماه استفاده با سنسور نوری دقیق آبی ارائه می‌دهد که تقریباً در هر سطحی کار می‌کند. همچنین دکمه‌ی قابل برنامه‌ریزی و حساسیت DPI قابل تنظیم، کنترل بهتری به کاربران ارائه می‌دهند. با توجه به اینکه افراد زیادی وجود دارند که برای مدت‌زمان طولانی از دستگاه خود استفاده می‌کنند، این ویژگی‌ها بسیار مهم هستند.
  • ماوس عمودی بی‌سیم Lenovo Go دارای زاویه و انحنای بهینه است که با طراحی خود، فشار مچ دست و کشیدگی بازو را کاهش می‌دهد. این وسیله که با ماده چوب‌پنبه‌ای با پوشش UV ساخته شده است، راحت پاک و تمیز می‌شود. ماوس نوری مذکور می‌تواند به‌صورت بی‌سیم متصل شود و با حداکثر ۲۴۰۰ نقطه در هر اینچ (DPI) و شش دکمه قابل برنامه‌ریزی برای پیکربندی شخصی، دقت بسیار بالایی ارائه بدهد.
  • صفحه‌کلید تقسیم‌شده بی‌سیم Lenovo Go که با طراحی الهام‌گرفته از انسان ساخته شده است، احساس کلید لمسی فوق‌العاده واکنش پذیری برای تایپ طبیعی‌تر به ارمغان می‌آورد. شیب منفی این دستگاه برای کاهش فشار روی مچ دست ویژگی بسیار مناسبی است. مانند ماوس ارگونومیک این شرکت، صفحه‌کلید مذکور با ماده‌ای چوب‌پنبه‌ای با پوشش UV پوشانده شده است. صفحه‌کلید عددی بی‌سیم Lenovo Go بسیار قابل حمل، بی‌سیم و قابل شارژ است.
لوازم جانبی لنوو

تجهیزات صدا

  • بلندگوی سیمی Lenovo Go که با Microsoft Teams کار می‌کند، گوش‌ها را از استفاده طولانی‌مدت هدست بی‌نیاز می‌کند؛ اما نمی‌توان از این اسپیکرها در محیط‌های دفتری آزاد، مکان‌های عمومی و محل زندگی شلوغ استفاده کرد. Lenovo Go شامل مجموعه‌ای از هدست و هدفون است که نیازهای مختلف صوتی را برای کنفرانس و تماس تصویری برآورده می‌کند.
  • هدست ANC سیمی WC و هدست بی‌سیم ANC همان تجربه برجسته صوتی را در دو بسته مختلف ارائه می‌دهند. یکی از طریق کابل‌های USB Type-C یا Type-A متصل می‌شود و دیگری به‌صورت بی‌سیم و با اتصال بلوتوث دوگانه امکان جفت شدن هم‌زمان در دو دستگاه را ارائه می‌دهد. می‌توان مدل دوم را با استفاده از USB Type-C به دستگاه متصل کرد؛ با این کار علاوه بر پخش موسیقی، امکان شارژ شدن هم‌زمان نیز برای آن وجود دارد. هر دو هدست با Microsoft Teams کار می‌کنند و قابلیت حذف پیشرفته نویز با تجربه صوتی قابل تنظیم از طریق نرم‌افزار ارائه می‌دهند.
  • هدفون‌های داخل گوش Lenovo Go ANC همان تجربه صوتی را برای حذف نویز با کیفیت بالا ارائه می‌دهند؛ اما کاربران می‌توانند با زدن دکمه‌ای، از حالت «مکالمه محیطی» استفاده کنند و صدای اطراف را نیز بشوند. این هدفون‌ها که برای استفاده با هر دستگاه دارای پورت USB Type-C طراحی شده‌اند، شامل دکمه‌هایی برای کنترل سریع پخش و مکالمات هستند.

جدول قیمت و دسترسی

دستگاه

دسترسی

شروع قیمت

ورودی

ماوس چند دستگاهی بی‌سیم Lenovo Go

جولای ۲۰۲۱

۴۹ یورو

ماوس بی‌سیم Lenovo Go USB-C

جولای ۲۰۲۱

۳۶ یورو

ماوس عمودی بی‌سیم Lenovo Go

آگوست ۲۰۲۱

۴۹ یورو

صفحه‌کلید بی‌سیم Lenovo Go

اکتبر ۲۰۲۱

۸۹ یورو

صفحه‌کلید عددی بی‌سیم Lenovo Go

اکتبر ۲۰۲۱

۴۹ یورو

پاور 

پاور بانک لپ‌تاپ Lenovo Go USB-C (۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعت)

جولای ۲۰۲۱

۸۰ یورو

پاور بانک همراه بی‌سیم Lenovo Go (۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت)

ژانویه ۲۰۲۱

۶۹ یورو

کیت شارژ بی‌سیم Lenovo Go

اکتبر ۲۰۲۱

۱۳۹ یورو

صدا

هدست Lenovo Go Wired ANC

نوامبر ۲۰۲۱

۹۹ یورو

هدست ANC بی‌سیم Lenovo Go

نوامبر ۲۰۲۱

۱۵۹ یورو

هدفون‌ داخل گوش Lenovo Go ANC

نوامبر ۲۰۲۱

۷۹ یورو

بلندگوی سیمی Lenovo Go

اکتبر ۲۰۲۱

۹۹ یورو

تنظیم‌کننده لوازم جانبی Lenovo Go Tech

سپتامبر ۲۰۲۱

۴۵ یورو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات