لوازم جانبی ThinkPad Stack لنوو فضای کمتری را اشغال می‌کنند

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
لنوو یک سیستم لوازم جانبی یکپارچه به نام تینک‌پد استک را معرفی کرده که از طریق آن می‌توانید از شر سیم‌ها و ابزارهای مختلف راحت شده و ابزارهای جانبی‌تان فضای کمتری را اشغال خواهند کرد.
تبلیغات

داک‌ها، هارد دیسک‌های اکسترنال و سایر لوازم جانبی لپ‌تاپ، برای این هستند که زندگی دیجیتالی ما را راحت‌تر کنند؛ اما اگر بخواهید چند دستگاه جانبی مختلف را با هم حمل کنید، با دردسر مواجه می‌شوید. کافی است از افرادی که زیاد سفر می‌کنند بپرسید که برای حمل باکس‌ها و سیم‌های مختلف چه دردسرهای زیادی را تحمل می‌کنند!

به نظر می‌رسد لنوو به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته و به همین دلیل هم یک سیستم لوازم جانبی عجیب و غریب به نام ThinkPad Stack را معرفی کرده تا بتواند مسأله‌ی حمل لوازم جانبی مختلف را تا حدی برطرف کند. طراحی آهن‌ربایی و ماژولار به شما این امکان را می‌دهد تا لوازم مختلف را روی هم سوار کنید (با منبع انرژی و داده مشترک) تا نه تنها فضای کمتری اشغال شود، بلکه سیم‌ها و کابل‌ها هم حذف شوند. چنین ابزاری در زندگی روزمره ما بسیار کاربردی خواهد بود. مثلاً اگر در طول یک سفر کاری، به طور همزمان به یک هات‌اسپات بی‌سیم و یک پاور بانک احتیاج داشته باشید، نیاز به این ندارید که اطراف خود را با دو سری کابل و سیم شلوغ کنید.

لوازمی که این محصول در خود دارد عبارتند از: باتری پک ۱۰٫۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به قیمت ۵۰ دلار، هارد دیسک USB 3.0 یک ترابایتی به قیمت  ۲۰۰ دلار، اسپیکر بلوتوث به قیمت ۹۰ دلار و یک هات‌اسپات دیتا LTE به قیمت ۲۰۰ دلار که همه آنها تا میانه‌ی ماه آوریل (سه ماه دیگر) عرضه خواهند شد. قیمت تک تک این محصولات نسبت به نمونه‌های مشابه در بازار گران‌تر است؛ اما لنوو فکر می‌کند، مشتریان حاضر خواهند بود به خاطر قابلیت‌های ویژه این بسته محصول، که منجر به صرفه‌جویی در وقت، کاهش حجم لوازم جانبی و دردسرهای آنها می‌شود، پول بیشتری بپردازند؛ حتی اگر مجبور باشند، هر بار درباره ظاهر عجیب آن به دیگران توضیح دهند!

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات