ریزر ماسک پیشرفته Hazel را وارد خط تولید می‌کند

شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پروژه‌ی Hazel ریزر که ماسکی پیشرفته با ونتیلاتور و چراغ LED و طراحی شفاف است، تولید و عرضه می‌شود. مدل مفهومی این ماسک در نمایشگاه CES امسال به نمایش درآمده بود.
تبلیغات

ریزر که در زمینه‌ی تولید لوازم جانبی گیمینگ فعالیت می‌کند اوایل سال ۲۰۲۱ در نمایشگاه CES مدل مفهومی ماسک ویژه‌ای را با نام Project Hazel N95 به‌نمایش گذاشت. در آن زمان تنها چند هفته از بیانیه‌ی سازمان جهانی بهداشت مبنی‌بر استفاده از واکسن کرونا برای استفاده‌های اورژانسی گذشته بود. به‌نظر می‌رسد حتی با وحود اینکه اکنون در بسیاری از نقاط جهان واکسن به‌صورت گسترده به مردم تزریق شده و شرایط کم‌کم به حالت عادی برمی‌گردد، ریزر آینده‌ای برای ماسک منحصربه‌فردش متصور شده است. 

مین‌لیانگ تان، مدیرعامل ریزر، در گفت‌و‌گو با Yahoo Finance اعلام کرد پروژه‌ی Hazel به محصولی واقعی تبدیل می‌شود و در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. براساس گزارش سی‌نت، مین‌لیانگ تان باور دارد حتی با وجود واکسیناسیون استفاده از ماسک لازم است زیرا کسانی نیز که واکسن تزریق کرده‌اند، باید جوانب احتیاط را رعایت کنند. او همچنین اضافه کرد که بسیاری از کشورها تا واکسیناسیون کامل یک تا دو سال فاصله دارند. مدیرعامل ریزر هم‌اکنون اطلاعاتی درباره‌ی زمان آغاز تولید ماسک Hazel ارائه نمی‌دهد. 

ماسک پیشرفته‌ی Hazel که در نمایشگاه CES به‌نمایش درآمد طراحی شفاف دارد و از چراغ LED داخلی استفاده می‌کند تا دهان کاربر در محیط‌های کم‌نور توسط طرف مقابل دیده شود. این ماسک از فیلتر قابل‌تعویض استفاده می‌‌کند و در بخش جلویی دو محفظه شامل ونتیلاتورهایی دارد که می‌توان آن‌ها را شارژ کرد.

کاربر می‌تواند مقدار هوای ورودی و خروجی به ماسک را تنظیم کند. ماسک ریزر الگوریتم‌هایی برای پردازش صدا دارد تا صدای کاربر واضح و طبیعی‌تر به گوش برسد. Hazel دارای سیستم فعال تهویه و استریلیزاسیون خودکار است، با قابی مجزا که به‌صورت بی‌سیم شارژش می‌کند عرضه می‌شود و چراغی فرابنفش برای ضدعفونی دارد. روی ماسک حلقه‌های نوری برای نمایش وضعیت شارژ به‌چشم می‌خورد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات