احتمال عرضه نسل سوم ایرپاد اپل در سه‌ماهه اول ۲۰۲۱

شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
در گزارش‌های جدید به آمار فروش احتمالی مدل‌های مختلف ایرپاد اپل تا پایان ۲۰۲۰ و همچنین در دست ساخت بودن ایرپاد نسل سومی اشاره می‌شود.
تبلیغات

مینگ‌چی کو، افشاگر معروف، اخیرا طی انتشار پستی گفته است که اپل در انتهای سال ۲۰۲۰ تولید انبوه نسل جدید ایرپاد را شروع می‌کند و احتمالا در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ نیز شاهد عرضه آن‌ها به بازار خواهیم بود.

در ادامه، گزارشی از رسانه Apple Insider به این موضوع اشاره می‌کند که تولید ایرپاد پرو نسل دومی با تأخیر مواجه شده است و احتمالا کوپرتینویی‌ها تولید انبوه آن را در اواخر سال ۲۰۲۱ شروع می‌کنند. درصورتی‌که این گزارش صحت داشته باشد عرضه ایرپاد پرو نسل دومی به سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ موکول خواهد شد.

طبق گفته‌های مینگ‌چی کو، اپل نسخه‌ای جدید از ایرپاد را به بازار عرضه می‌کند؛ اما ایرپادهای جدید از مدل بیتز (Beats) خواهند بود. در گزارش مینگ‌چی کو به نکته جالبی نیز اشاره شده است که کاربران درحالی‌که دسترسی به ایرپادهای نسل دومی دارند؛ اما نسخه‌های ایرپاد پرو را ترجیح می‌دهند. این موضوع در حالی است که قیمت ایرپاد پرو نسبت به ایرپاد نسل دومی بیشتر است.

گویا عرضه مدل‌های معمولی ایرپاد با افت ۴۰ درصدی همراه خواهد بود و انتظار می‌رود در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ بین ۱۱ الی ۱۳ میلیون ایرپاد فروخته شود. این امر نیز به دلیل استقبال کاربران از نسخه پرو تخمین زده می‌شود.

درنهایت، گزارش مینگ‌چی کو با تخمین کلی فروش ایرپادهای اپل در سال ۲۰۲۰ به پایان می‌رسد. این تحلیلگر معتقد است که اپل تا پایان سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۹۰ میلیون ایرپاد خواهد فروخت که بین ۵۰ الی ۵۵ میلیون از آن‌ها را مدل‌های معمولی ایرپاد و بین ۳۵ الی ۴۰ میلیون را مدل‌های ایرپاد پرو تشکیل می‌دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات