اپل ۷۵ میلیون آیفون 5G برای عرضه در سال جاری آماده می‌کند

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
محصولات جدید اپل با قابلیت‌های بیشتر، پاییز امسال رونمایی خواهند شد.
تبلیغات

اکتبر امسال، اپل از محصولات جدید آیفون، اپل ‌واچ و آیپد ایر رونمایی می‌کند. گفته می‌شود چهار مدل جدید آیفون عرضه می‌شود که از فناوری 5G پشتیبانی می‌کنند.

براساس گزارش امروز بلومبرگ، اپل از تأمین‌کنندگان درخواست کرده است که تا پایان سال ۲۰۲۰، ۷۵ میلیون آیفون با پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت بسازند. آیفون‌های جدید در مقایسه با مدل‌های موجود در بازار از طراحی متفاوتی برخوردار هستند و در اندازه‌های متنوع عرضه می‌شوند و مانند آیپد پرو، زوایای گونیایی دارند. اطلاعات بیشتری از شکل ظاهر آیفون‌های جدید در دست نیست.

براساس اطلاعاتی که پیش‌تر فاش شده‌اند، آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مکس به‌ترتیب از صفحه‌ی نمایش ۵/۴ و ۶/۱ اینچی برخوردار هستند و آیفون ۱۲ پرو نیز دارای دو مدل پرو ۶/۱ اینچی و پرو مکس ۶/۷ اینچی است. انتظار می‌رود دو مدل آیفون پرو از حسگر LiDAR (حسگر سه‌بعدی تشخیص عمق تصویر) برخوردار باشند و تجربه‌ای جدید از واقعیت افزوده ارائه دهند.

به گزارش بلومبرگ، در هر چهار مدل گوشی آیفون صفحه‌نمایش OLED به‌کار رفته است که در مقایسه با صفحه‌نمایش‌های LCD آیفون XR و آیفون ۱۱، ضریب کنتراست مطلوب‌تری ارائه می‌دهند.

علاوه‌بر آیفون، اپل در پاییز امسال مدل‌های جدیدی از آیپد ایر، هوم‌پاد، هدفون‌های روگوشی و دو مدل جدید اپل‌واچ را عرضه می‌کند. گفته‌ می‌شود آیپد ایر جدید همانند آیپد پرو حاشیه‌ی باریکی در اطراف نمایشگر دارد و هوم‌پادهای جدید نیز اندازه‌ی کوچکتر و قیمت کمتری دارند.

از دیگر محصولات اپل می‌توان به ردیاب‌های هوشمند اشاره کرد. براساس شایعات پیشین، سری جدید ردیاب‌های هوشمند اپل موسوم به AirTag در دست ساخت هستند و مشخص نیست که شرکت سازنده امسال آن‌ها را معرفی کند.

همچنین، بلومبرگ مدعی است که یکی از دو مدل جدید ساعت هوشمند از اپل ‌واچ سری ۵ قابلیت‌های بیشتری دارد و مدل دیگر نیز با قیمت پایین‌تر عرضه می‌شود که می‌تواند جایگزین اپل ‌واچ سری ۳ و رقیب ساعت‌های ارزان‌تر باشد.

از دیگر محصولات جدید اپل می‌توان به نسخه‌ی جدیدی از دستگاه استریم Apple TV اشاره کرد که کنترل پیشرفته دارد که قابل ردیابی است و در صورت گم‌شدن، مانند آیفون می‌توان آن را پیدا کرد. احتمال دارد این محصول سال ۲۰۲۱ معرفی شود.

قیمت و مشخصات فنی آیفون را می‌توانید در بخش محصولات زومیت مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات