نسل جدید هوندا N-One برای بازار ژاپن معرفی شد

چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
نسخه‌ی به‌روزرسانی‌شده هاچ‌بک کوچک هوندا N-One با عرضه‌ی تیپ‌های جدید، پیشرانه ۶۳ اسب بخاری و تغییرات در طراحی ظاهری برای بازار ژاپن رونمایی شد.
تبلیغات

هوندا N-One در ابتدا در سال ۲۰۱۲ در ژاپن به فروش رسید. هم‌اکنون این مدل با به‌روزرسانی بزرگی مواجه شده است که از جمله می‌توان به معرفی تیپ جدید اسپرت RS مجهز به جعبه‌دنده دستی ۶ سرعته اشاره کرد. هاچ‌بک به‌روزرسانی‌شده هوندا از پاییز امسال در ژاپن به فروش می‌رسد.

نمای جلو خودرو هاچ بک / hatchback هوندا ان-وان / Honda N-One قرمز رنگ

با نگاهی به نمای خارجی خودرو، در می‌یابیم که جدیدترین نسخه‌ی هوندا N-One تفاوت چندانی با نسخه‌ی اصلی ندارد. این شرکت حتی در صفحه تبلیغاتی مدل با پیامی این جمله را مورد تأکید قرار می‌دهد که به این صورت ترجمه می‌شود: «به‌نظر نمی‌رسد تغییر کرده باشد، اما درواقع خیلی تغییر کرده است».

در هوندا مدل ۲۰۲۰ این خودرو کوچک تغییراتی وجود دارد که رانندگان باید از آن‌ها قدردانی کنند. هوندا N-One هم‌اکنون به‌صورت استاندارد با چراغ‌های جلو تمام LED ارائه می‌شود. همچنین تمام تیپ‌های این خودرو دارای مجموعه ایمنی هوندا سنسینگ (Honda Sensing) است که شامل کروز کنترل تطبیقی ​​با دستیار ترافیک، ترمز کاهش‌دهنده برخورد، جلوگیری از برخورد با عابر پیاده، سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، دستیار حفظ مسیر حرکت، حسگرهای پارک عقب و نور بالا خودکار می‌شود.

نمای عقب خودرو هاچ بک / hatchback هوندا ان-وان / Honda N-One قرمز رنگ

برای انطباق با کلاس خودروهای سبک ژاپن، هوندا N-One نمی‌تواند بیش از ۶۳ اسب‌بخار قدرت تولید کند. تیپ‌ اصلی اورجینال و تیپ ​​میان‌رده پریمیوم مجهز به جعبه‌دنده CVT هستند و با پیکربندی محرک جلو یا تمام‌چرخ محرک دردسترس قرار می‌گیرند.

تیپ RS یکی از هیجان‌انگیزترین افزودنی‌های این خودرو است. خروجی آن همان ۶۳ اسب‌بخار است اما علاوه بر جعبه‌دنده CVT، گزینه‌ی دستی ۶ سرعته را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد. این تیپ منحصراً به‌صورت پیکربندی محرک جلو ارائه می‌شود. در قسمت بیرونی چراغ‌های مه شکن LED و رینگ‌های ۱۵ اینچی مشکی وجود دارد. علاوه بر این در داخل کابین از پوشش چرمی برای اهرم تعویض دنده و غربیلک فرمان استفاده می‌شود.

نمای کابین و داشبورد خودرو هاچ بک / hatchback هوندا ان-وان / Honda N-One

هوندا همچنین لوازم جانبی جدیدی را برای مدل جدید N-One دراختیار مشتریان قرار می‌دهد. تیپ اورجینال با تزیین فیبر کربن در اطراف محفظه‌ی چراغ جلو و نوارهای خاکستری مات دردسترس است. تیپ پریمیوم علاوه بر تزئین طرح چوب در اطراف چراغ جلو و صفحات کرومی اسپلیتر، از نوارهای خاکستری یادشده نیز بهره می‌برد. سرانجام تیپ RS قطعات تزئینی برای کاپوت، قطعات تزئینی به رنگ Crystal Black Pearl برای سپر جلوی زیرین و پوشش کرومی تیره برای در باک سوخت دریافت می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات