سرویس باندل اشتراکی Apple One رونمایی شد؛ تمام سرویس‌های اپل در پکیجی هیجان‌انگیز

سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، اپل باندل سرویس اشتراکی Apple One را رونمایی کرد؛ سرویسی که با تهیه‌ی آن، می‌توانید به سرویس‌های محبوب و آنلاین اپل در یک پکیج دسترسی داشته باشید.
تبلیغات

مدت‌ها پیش، شایعه‌ای مبنی‌بر رونمایی Apple One منتشر شده بود؛ اما تا امشب و قبل از کنفرانس مطبوعاتی Time Flies اپل، خبری از آن نبود. این باندل شامل سرویس‌های محبوب زیر است:

  • Apple Music
  • Apple Arcade
  • Apple TV Plus
  • Apple News
  • iCloud

اپل موقعیتی برای کاربران خود فراهم می‌کند تا بتوانید به‌راحتی در یک پکیج، به همه‌ی این سرویس‌ها دسترسی داشته باشید.

این سرویس در سه سطح «شخصی» و «خانواده» و «ویژه» منتشر می‌شود که تقریبا شبیه به یکدیگر هستند؛ اما در فضای ابری که دریافت می‌کنید، تفاوت دارند. برای سطح «شخصی» تمام سرویس‌های ذکرشده به‌جز Apple News را به‌همراه ۵۰ گیگابایت فضای ابری و با قیمت ۱۴/۹۵ دلار و برای سطح «خانواده» تمامی سرویس‌ها به‌همراه ۲۰۰ گیگابایت فضای ابری و با قیمت ۲۰ دلار و سرویس «ویژه» با قیمت ۳۰ دلار و فضای ابری خارق‌العاده دوترابایتی را دریافت می‌کنید. سرویس Fitness Plus که در مراسم مطبوعاتی امشب رونمایی شد، در سرویس «ویژه» قرار دارد.

سرویس Apple One

این سرویس در پاییز امسال در بیش از ۱۰۰ کشور مختلف منتشر خواهد شد. سرویس‌های «خانواده» و «ویژه» هرکدام پاسخ‌گوی ۶ کاربر هستند که می‌توانید به‌صورت اشتراکی از آن‌ها استفاده کنید. خیلی‌ها منتظر بودند که این سرویس درکنار رونمایی گوشی هوشمند جدید اپل، یعنی آیفون 12، رونمایی شود؛ اما رونمایی این باندل در کنفرانس مطبوعاتی امشب، موضوعی بود که همه را شگفت‌زده کرد. 

باتوجه‌به گسترش اکوسیستم اپل در چند سال اخیر، این باندل به گستردگی بیشتر آن دامن خواهد زد. دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی سرویس جدید اپل، یعنی Apple One چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات