لیونل مسی برای حفظ سلامت خود تشک‌های ضد ویروس کرونا خریده است

یک‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌ها نشان می‌دهد که لیونل مسی، کاپیتان تیم بارسلونا، تشک‌هایی به ارزش ۱،۰۰۰ یورو خریداری کرده است که گویا قادر به ازبین‌بردن ویروس کرونا هستند.
تبلیغات

در روزهایی که دنیا درگیر بیماری کرونا است، شاهد اخبار و شایعات مختلفی هستیم که برخی برگرفته از وقایع و برخی دیگر نیز ساخته ذهن افراد هستند و صحتی ندارند. در برخی موارد نیز گزارش‌هایی منتشر می‌شود که نه می‌توان آن‌ها را رد کرد و نه تأیید.

یکی از این گزارش‌ها از بارسلون، اسپانیا، منتشر شده و اگر صحت داشته باشد، لیونل مسی، تشک‌هایی خریده که به گفته سازنده آن‌ها قادر به ازبین‌بردن ۹۹/۸۴ درصد از ویروس‌های کرونا است. درواقع برندی که تشک‌ها را می‌فروشد محصول خود را ضد ویروس کرونا معرفی کرده که قادر به ازبین‌بردن ویروس کرونا است.

ارنستو مورنو گامارا، خبرنگار ورزشی اسپانیایی، با ارسال پست توییتی در حساب شخصی خود، خبر خرید تشک‌هایی توسط مسی برای خود و خانواده‌اش را تأیید کرد. وی همچنین گفته که تشک قادر است در عرض چهار ساعت تمامی ویروس‌ها را از بین ببرد.

توییت در مورد تشک ضد ویروس کرونا لیونل مسی

سازنده تشک که تک مون نام دارد، برای هر تشک قیمت ۱،۰۰۰ یورو را در نظر گرفته است. به گفته مقامات تک مون، تشک‌های این شرکت از نانوذراتی استفاده می‌کنند که قادر به ازبین‌بردن ویروس‌ها در حداکثر ۴ ساعت است. از دیگر ویژگی‌های تشک‌ها برخورداری از ماساژور و همچنین سیستم ماساژ حرارتی مخصوص پاها در انتهای تشک اشاره کرد.

با وجود اینکه شایعه استفاده‌ی لیونل مسی از تشک‌های ضد ویروس کرونا خبرساز شده است؛ اما مسی اولین فوتبالیستی نیست که از چنین محصولاتی استفاده می‌کند. سائول نیگس، بازیکن تیم اتلتیکو مادرید، اولین فوتبالیستی بوده که تشک‌های شرکت تک مون را خریداری کرده است. سائول نیگس که سفیر فروش شرکت تک مون نیز محسوب می‌شود، در مورد تشک‌ها گفته است: «زمانی‌که تشک‌ها را امتحان کردم، متوجه شدم که به خواب راحت‌تر من کمک می‌کند. من همیشه ساعت ۵ یا ۶ صبح می‌خوابم؛ اما با تشک‌های جدید مشکل بدخوابی من حل شده است.»

در اسپانیا شایعاتی مطرح شده که مسی تشک‌هایی به ارزش ۱۰۰ هزار یورو از شرکت تک مون خریداری کرده است. به گفته رسانه‌های اسپانیایی، مسی به قدری از تشک‌ها راضی بوده که برای هر اتاق از خانه‌اش یک تشک خریده و حتی دوستان خود را تشویق به خرید تشک می‌کند. یکی از این افراد نیز سرخیو آگوئرو، بازیکن آرژانتینی تیم منجستر سیتی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات