جیپ گلادیاتور ۶x۶ مجهز به پیشرانه شورولت کوروت معرفی شد

پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
شرکت تیونینگ So Flo Jeeps از خودرو شاسی‌بلند و آف‌رود جیپ گلادیاتور ۶x۶ مجهز به پیشرانه ۶/۲ لیتری LS3 شورولت کوروت در دو نسخه بنزینی و دیزلی رونمایی کرد.
تبلیغات

جلب توجه مردم در جاده‌های فلوریدا جنوبی بسیار سخت است، اما جیپ گلادیاتور ۶x۶ با تیونینگ شرکت So Flo Jeeps این کار را به خوبی انجام می‌دهد. اگر ظاهر وحشی این خودرو باعث جذب علاقه تماشاچیان نشود​​، ممکن است صدای پیشرانه آپشنال ۶/۲ لیتری خورجینی هشت سیلندر LS3 خودرو شورولت کوروت بتواند افراد را به بررسی این شاسی‌بلند آف‌رود وادار کند.

نمای جلوی خودرو شاسی بلند جیپ گلادیاتور 6 چرخ محرک / Jeep Gladiator 6x6 با رنگ مشکی در کنار درخت

شرکت تیونینگ خودرو So Flo Jeeps با استفاده از جیپ گلادیاتور معمولی، کار خود را شروع کرده و سپس قطعات آن را جدا می‌کند تا طول شاسی را افزایش دهد. به لطف شاسی بزرگ‌تر، فضای بزرگتری برای قرار گرفتن یک محور اضافی ایجاد می‌شود. سیستم انتقال قدرت اصلاح‌شده‌ی این خودرو از دیفرانسیل ۹ اینچی ضدلغزش و قفل‌شونده Detroit Truetrac بهره می‌برد. نصب این سیستم به شاسی‌بلند چیپ گلادیاتور اجازه می‌دهد تا به‌صورت تماموقت با ۶ چرخ محرک کار کند.

گلادیاتور همچنین به لطف افزایش ارتفاع سواری ۱۲/۷ سانتی‌متری که بیش از ۳۵ سانتی‌متر حرکت عمودی تعلیق را برای هر محور امکان‌پذیر می‌کند، بالاتر می‌رود. تثبیت‌کننده فرمان فالکون (Falcon)، کنترل این خودرو را در شرایط جاده‌ای ناهموار کمی ساده‌تر خواهد کرد.

بازسازی مکانیکی بیش از حد برای حرکت این خودرو در جاده کافی خواهد بود، اما تیونر So Flo Jeeps به ظاهر وحشی این گلادیاتور نیز جلوه‌ای تازه می‌بخشد. این شرکت جلوپنجره و سپر را به‌صورت قطعه واحدی ترکیب می‌کند و آن را Grumper (ترکیب کلمات grille و bumper) نام‌گذاری کرده است. کاپوت برآمده و فایبرگلاس نیز بسیار جالب به‌نظر می‌رسد. برای محافظت از کفی خودرو، اپوکسی سه‌بخشی وجود دارد که شامل فیبر Kevlar است. جیپ گلادیاتور اکنون در شب از هاله‌های نور درخشان در اطراف چراغ‌های جلو و سیستم نورپردازی برای تعلیق استفاده می‌کند.

نمای جانبی خودرو شاسی بلند جیپ گلادیاتور 6 چرخ محرک / Jeep Gladiator 6x6 با رنگ مشکی

در داخل کابین، چرم دریایی دست‌ساز وجود دارد. همان‌طور که تصاویر نشان می‌دهند، می‌توان درها را برداشته و سقف آن را پایین آورد تا سرنشینان از رانندگی در فضای باز استفاده کنند. رکاب جانبی برقی، ورود به این شاسی‌بلند بزرگ را آسان‌تر خواهد کرد.

نسخه بنزینی جیپ گلادیاتور ۶X۶ با تیونینگ So Flo Jeeps با قیمت ۱۴۰ هزار دلار به فروش می‌رسد. از سوی دیگر، نسخه‌ای با پیشرانه دیزلی نیز وجود دارد که قیمت آن از ۱۵۰ هزار دلار شروع می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات