گلکسی بادز لایو سامسونگ با قابلیت حذف نویز فعال رونمایی شد

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ دقایقی پیش در مراسم آنپکد، نسل جدید گلکسی بادز را به‌عنوان ایرباد کاملا بی‌سیم با قابلیت حذف نویز محیطی فعال رونمایی کرد.
تبلیغات

سامسونگ دقایقی پیش در مراسم رونمایی محصولات جدیدش که مهم‌ترین آن گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا است، نسل جدید ایرباد کاملا بی‌سیم خود را معرفی کرد. گلکسی بادز لایو نام این محصول جدید است و سامسونگ اعلام کرده ایربادر جدیدش را با برچسب قیمت ۱۶۹٫۹۹ دلاری راهی بازار خواهد کرد که درکنار دیگر ایربادز این شرکت، یعنی گلکسی بادز پلاس، فروخته می‌شود. ایربادز جدید سامسونگ که محصولی کاملا بی‌سیم است، از فناوری حذف نویز محیطی فعال بهره می‌برد. سامسونگ اعلام کرده است گلکسی بادز لایو از ششم اوت، یعنی فردا، در رنگ‌های مشکی، برنزی و سفید راهی بازار خواهد شد. 

نکته‌ای که در اولین نگاه جلب توجه می‌کند، طراحی ظاهری غیرمتعارف گلکسی بادز لایو است. برخلاف بسیاری از ایربازدهای موجود در بازار، از توگوشی‌های همیشگی خبری نیست؛ ا‌زاین‌رو، به‌نظر می‌رسد فناوری حذف نویز محیطی فعال سامسونگ متفاوت از چیزی است که در سایر مدل‌ها نظیر ایرپادز پرو اپل و ایربادز 1000XM3 سونی دیده‌ایم. سامسونگ اعلام کرده است گلکسی بادز لایو را به‌گونه‌ای طراحی کرده که صداها با فرکانس بسیار کم نظیر صدای کابین هواپیما یا صدای قطار را حذف کنند و می‌توان صداهای دیگر را به‌راحتی شنید.

گلکسی بادز لایو و گلکسی نوت 20

با‌توجه‌به فناوری متفاوت استفاده‌شده در گلکسی بادز لایو، از حالت Ambient خبری نیست که همه‌ی صدای محیط را حذف می‌کند و سامسونگ به‌عمد این ایربادز را به این شکل طراحی کرده است. برای مثال، اگر شخصی در نزدیکی شما در حال صحبت باشد یا در سالن انتظار فرودگاه نشسته باشید، می‌توانید صدای پخش‌شده در سالن یا صدای فرد مدنظر را به‌راحتی بشنوید.

سامسونگ عمر باتری گلکسی بادز لایو را در حالت فعال‌بودن قابلیت حذف نویز محیطی شش ساعت اعلام کرده است که با وجود قاب شارژ‌شده، به ۲۱ ساعت می‌رسد. در‌صورتی‌که ویژگی مدنظر فعال نباشد، عمر باتری ایربادز به هشت ساعت می‌رسد که با وجود قاب شارژشده به بیش از ۲۹ ساعت افزایش پیدا می‌کند.

گلکسی بادز لایو برنزی
گلکسی بادز لایو مشکی با قاب شارژ
گلکسی بادز لایو سفید با قاب شارژ
گلکسی بادز لایو برنزی با قاب شارژ

با‌توجه‌به ویژگی‌های گلکسی بادز لایو، نمی‌توان این محصول را گزینه‌ای ایدئال برای افرادی خواند که درصدد خرید ایربادزی برای ورزش هستند؛ چراکه محصول جدید سامسونگ از استاندارد IPX2 برای مقاومت در‌برابر نفوذ آب و تعریق برخوردار است. وجود این استاندارد بدین‌معنی است که گلکسی بادز لایو نمی‌تواند در‌برابر موج تعریق زیاد مقاومت بسیاری داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات