انتشار ویدئوی محصولات جدید سامسونگ در آستانه آغاز مراسم آنپکد

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
در فاصله‌ی تنها چند ساعت به برگزاری مراسم گلکسی آنپکد، ایوان بلس، ویدئوی محصولاتی را که سامسونگ معرفی می‌کند فاش کرده است تا به‌خوبی با آن‌ها آشنا شویم. مراسم آنپکد ساعت ۱۸:۳۰ امروز آغاز می‌شود.
تبلیغات

سامسونگ از مدت‌ها پیش اعلام کرده بود به‌دنبال برگزاری مراسمی جدید تحت عنوان گلکسی آنپکد (Samsung Galaxy Unpacked) است. کره‌ای‌ها پیش‌تر به‌صورت رسمی تأیید کرده‌اند که در آنپکد امسال پنج محصول جدید رونمایی می‌شود. درحالی‌که هنوز مراسم آغاز نشده، به‌لطف افشاگران تقریبا تمامی اطلاعات لازم را درباره‌ی محصولاتی که سامسونگ قصد دارد آن‌ها را معرفی کند می‌دانیم. در ابتدا گفته شده بود سامسونگ مدل 5G گوشی تاشدنی گلکسی Z فلیپ را با خود به آنپکد می‌آورد،‌ اما در اتفاقی غیرمنتظره شاهد معرفی محصول ازطریق بیانیه‌ای مطبوعاتی بودیم. معرفی گلکسی Z فلیپ 5G ازطریق بیانیه نشان می‌دهد سامسونگ می‌خواهد در آنپکد امسال به‌شکلی ویژه روی گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی نوت ۲۰ تمرکز کند.

در مراسم گلکسی آنپکد امسال افزون‌بر گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا (Samsung Galaxy Note 20 Ultra) شاهد رونمایی چند محصول دیگر که شماری از آن‌ها در دسته‌ی پوشیدنی‌ها قرار می‌گیرند نیز خواهیم بود. یکی از محصولاتی که سامسونگ به مراسم امسال می‌آورد، گلکسی واچ ۳ است. گلکسی بادز لایو هدفون توگوشی تمام‌بی‌سیم با فرمی شبیه به لوبیا است که تا ساعاتی دیگر به‌صورت رسمی معرفی می‌شود. تبلت‌های گلکسی تب S7 و گلکسی تب S7 پلاس هم در مراسم امروز رونمایی خواهند شد. در فاصله‌ی اندکِ باقی‌مانده تا برگزاری مراسم آنپکد، تصویر و ویدئوی محصولات جدید فاش شده است تا نگاهی کلی به آن‌ها بیندازیم.

ایوان بلس یکی از نام‌آشناترین افشاگران صنعت فناوری است که به‌تازگی ویدئوی محصولات جدیدی را که سامسونگ می‌خواهد معرفی کند فاش کرده است. در ویدئوی فاش‌شده توسط ایوان بلس شاهد گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا، گلکسی Z فولد ۲، مدل جدید گلکسی تب و گلکسی واچ ۳ هستیم. ایوان بلس همچنین مدعی شده است سامسونگ می‌خواهد گوشی تاشدنی گلکسی Z فولد ۲ را در رنگ‌های آبی و طلایی و قرمز و نقره‌ای دردسترس مخاطبان قرار دهد.

اطلاعات و تصاویر فاش‌شده نشان می‌دهند محصولات جدید سامسونگ امسال روی رنگ برنزی (یا طلایی) تمرکزی بسیار ویژه دارند. تمامی محصولات از یک مدل خاص با این رنگ بهره‌مند هستند که زیبایی خاصی دارد.

آن‌طور که شایعه‌های چند وقت اخیر می‌گویند سامسونگ می‌خواهد گلکسی نوت ۲۰ را در مدل‌های 4G و 5G به بازار عرضه کند. امروزه 5G به‌صورت گسترده در همه‌ی کشورها دردسترس نیست، بنابراین هنوز هم افراد زیادی پیدا می‌شوند که نخواهند هزینه‌ی اضافه‌ی دسترسی به 5G را بپردازند. سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ را به صفحه‌نمایشی با پنل سوپر AMOLED و ابعاد ۶٫۷ اینچ مجهز می‌کند. این صفحه‌نمایش برخلاف صفحه‌نمایش به‌کاررفته در مدل اولترا، نرخ نوسازی (رفرش ریت) ۶۰ هرتز خواهد داشت. 

یکی از بحث‌برانگیزترین شایعه‌هایی که درباره‌ی نوت ۲۰ منتشر شده این است که این گوشی سامسونگ پنل پشتی پلاستیکی دارد. این اتفاق در نگاه اول بسیار تعحب‌برانگیز است، اما احتمالا دلیل اصلی آن به پایین آوردن قیمت نهایی گوشی برمی‌گردد. گلکسی نوت ۲۰ در پنل پشتی خود سه دوربین مجزا با چینش عمودی خواهد داشت. نوت ۲۰ سامسونگ احتمالا در آمریکا دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و در اروپا دارای تراشه‌ی اکسینوس ۹۹۰ خواهد بود.

شایعه‌ها از حضور صفحه‌نمایش ۶٫۹ اینچ با وضوح ۳٬۲۰۰ در ۱٬۴۴۰ پیکسل در گلکسی نوت ۲۰ اولترا خبر می‌دهند. صفحه‌نمایش این دستگاه مجهز به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. کورنینگ مدتی پیش شیشه‌ی محافظت گوریلا گلس ویکتوس را رونمایی کرد؛ گفته می‌شود گلکسی نوت ۲۰ اولترا نخستین دستگاهی است که از این شیشه‌ی بسیار قدرتمند استفاده می‌کند. شایعه‌ای جدید می‌گوید سامسونگ می‌خواهد گلکسی نوت ۲۰ اولترا را همچون گلکسی اس ۲۰ اولترا به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز کند. 

وین‌فیوجر اوایل مردادماه امسال مدعی شد سامسونگ می‌خواهد گلکسی تب S7 را با صفحه‌نمایش ۱۱ اینچ و گلکسی تب S7 پلاس را با صفحه‌نمایش ۱۲٫۴ اینچ همراه کند. این دو تبلت موردانتظار قطعا جزو بهترین تبلت‌های اندرویدی بازار خواهند شد و به‌لطف استفاده از صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز خواهند توانست محتوای بصری را به‌شکلی جذاب به‌نمایش بگذارند. هر دو تبلت سامسونگ و البته گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی نوت ۲۰ دارای مدل بهبودیافته‌ی قلم لمسی S Pen با تأخیر ۹ میلی‌ثانیه‌ای خواهند بود. تبلت‌های جدید سامسونگ احتمالا به اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس مجهز می‌شوند.

گلکسی واچ ۳ احتمالا پس از سال‌ها، حلقه‌ی چرخان اطراف صفحه‌نمایش را که در نسل اول ساعت‌های هوشمند سامسونگ دیده بودیم برمی‌گرداند. سامسونگ گلکسی واچ ۳ در دو مدل با اندازه‌ی ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری روانه‌ی بازار خواهد شد. ازطرفی گلکسی بادز لایو را داریم که قرار است از فرمان لمسی پشتیبانی کند، ظاهری شبیه به لوبیا داشته باشد و از فناوری حذف نویز فعال هم بهره بگیرد. قیمت هدفون گلکسی بادز لایو سامسونگ ۱۶۹ دلار خواهد بود. هدفون تمام‌بی‌سیم جدید سامسونگ به‌طور تخمینی ۴٫۵ ساعت شارژدهی می‌کند.

یکی از مهم‌ترین محصولاتی که تا ساعاتی دیگر معرفی می‌شود،‌ گلکسی Z فولد ۲ خواهد بود که از مدت‌ها پیش شایعه‌های مربوط به آن را شنیده‌ایم. مدل جدید گوشی تاشدنی سامسونگ دارای بدنه‌ی محکم‌تر و طراحی جذاب‌تر نسبت‌به قبل خواهد بود و رنگ‌بندی متنوع‌تری خواهد داشت.

مراسم گلکسی آنپکد سامسونگ امروز، ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۰ به‌وقت تهران برگزار می‌شود. کامل‌ترین اخبار رویداد موردانتظار سامسونگ را امروز در زومیت پیگیری کنید. زومیت درکنار پوشش متنی، مراسم سامسونگ را به‌صورت ویدئویی هم پوشش می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات