نسخه شوتینگ بریک رولزرویس ریث معرفی شد

دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت‌های تیونینگ و طراحی Niels van Roij Design و Carat Duchatelet نسخه‌ی شوتینگ بریک از خودروی رولزرویس ریث با تیراژ هفت دستگاه عرضه کرده‌اند.
تبلیغات

گاهی اوقات اتفاق می‌افتد با خودروهایی در خیابان یا پمپ بنزین مواجه می‌شویم که در نگاه اول، ما را به خود جذب می‌کنند. رولزرویس ریث (Wraith) نشان داده‌شده در تصاویر نیز یکی از آن مدل‌ها است که بسیار خارق‌العاده به‌نظر می‌رسد. این خودرو خاص در کلاس بدنه کوپه ساخته می‌شود اما مدل کنونی آن توسط یکی از شرکت‌های تیونینگ به کلاس شوتینگ بریک تبدیل شده است تا فضای بسیار زیادی برای سرنشینان ایجاد کند.

نمای جلو نسخه شوتینگ بریک رولزرویس ریث / Rolls-Royce Wraith Shooting Brake با رنگ زرشکی

نسخه‌ی شوتینگ بریک ریث، محصول شرکت رولزرویس نیست. این خودرو توسط شرکت‌های Niels van Roij Design و Carat Duchatelet بلژیک تبدیل شده که اولی طراح مشهور خودرو و دومی دارای ۵۰ ساله تجربه در طراحی بدنه خودرو است. محصول نهایی Carat Duchatelet سیلور اسپکتر شوتینگ بریک نام دارد و همان‌طور که تصاویر نشان می‌دهند، بسیار نفیس به‌نظر می‌رسد.

خودروی اولیه و مبنای کار، یک دستگاه رولزرویس ریث است و سقف بلند آن توسط Carat Duchatelet ساخته و به گونه‌ای طراحی شده است که به‌صورت یکپارچه با شکل اصلی بدنه ریث تطابق داشته باشد. برخی تغییرات سفارشی مانند تزئینات جسورانه در بخش بیرونی و اطراف شیشه‌ی جانبی و ستون‌های عقب امتداد یافته‌‌اند تا به این خودرو حس منحصربه‌فردی بدهند. طراحی کلی خودرو فقط سقف کشیده نیست؛ این مدل مبتنی بر شوتینگ بریک‌های کلاسیک برندهای برتر بریتانیایی در دهه‌های گذشته است، بنابراین وجاهت و ارزش بسیار بالایی دارد.

نمای جانبی نسخه شوتینگ بریک رولزرویس ریث / Rolls-Royce Wraith Shooting Brake زرشکی رنگ

جزئیات فضای داخل کابین این محصول خاص توسط شرکت طراح ارائه نشده است، اما می‌توانیم الگوی بسیار جالب روکش‌های داخلی و افزایش حجم صندوق عقب را مشاهده کنیم. ریل‌های مخصوص قرارگیری چمدان روی کف قرار دارد و امکان دسترسی بین بخش‌های جلویی و عقبی توسط حفاظ فراهم می‌شود. شرکت Carat Duchatelet می‌گوید که مشتریان از نظر شخصی‌سازی داخل کابین، انتخاب‌های گسترده‌ای دارند. طراحی داخل کابین می‌تواند شامل استفاده از مواد مختلف و طرح‌های جالب باشد که ازطریق ملاقات حضوری و بحث و گفت‌وگو بین مشتری و شرکت مورد بحث قرار می‌گیرد.

رولزرویس ریث Silver Spectre خاص در تصاویر توسط یکی از علاقه‌مندان به مدل‌های شوتینگ بریک سفارش داده شد. تحویل مدل سفارشی تا مدتی قبل طول کشید اما زمان مورد نیاز برای تحویل چند ماه است و به سال نمی‌رسد. Carat Duchatelet قصد دارد درمجموع، هفت دستگاه مدل شوتینگ بریک بسازد که این نسخه، اولین مدل تحویل داده‌شده است.

نمای عقب نسخه شوتینگ بریک رولزرویس ریث / Rolls-Royce Wraith Shooting Brake با رنگ زرشکی

قیمت این مدل خاص ذکر نشده است، اما کسانی که رولزرویس ریث دارند، احتمالاً می‌توانند آن را به مدل شوتینگ بریک تبدیل کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات