ویدیوی تبلیغاتی ایسوس به ویژگی‌های دوربین ذن‌فون ۷ می‌پردازد

پنج‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
در ویدیوی تبلیغاتی ایسوس به ویژگی‌ها و قابلیت‌های دوربین چرخان سری ذن‌فون ۷ اشاره می‌شود.
تبلیغات

روز گذشته شرکت تایوانی ایسوس از دو گوشی هوشمند سری ذن‌فون با نام‌های ذن‌فون ۷ (Asus Zenfone 7) و ذن‌فون ۷ پرو (Asus Zenfone 7 Pro) رونمایی کرد که از مشخصات سخت‌افزاری بسیار جالبی نیز برخوردار هستند. محصولات جدید ایسوس از دوربینی چرخان بهره می‌برند تا کاربر با استفاده از آن بتواند برای ثبت تصاویر سلفی نیز از ماژول دوربین اصلی استفاده کند.

چنین قابلیتی در ذن‌فون ۶ نیز استفاده شد؛ اما امکانات گسترده‌ای که برای ماژول دوربین چرخان گوشی ایسوس ذن‌فون ۷ در نظر گرفته شده است، هر کاربر علاقه‌مند به ثبت تصاویر سلفی را مجذوب خود می‌کند. ایسوس نیز برای معرفی امکانات موجود در سری ذن‌فون ۷ تیزری تبلیغاتی منتشر کرده که به جنبه‌های مختلف محصولات جدید شرکت تایوانی می‌پردازد.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری، دو محصول جدید ایسوس بسیار شبیه به یکدیگر هستند؛ اما ذن‌فون ۷ پرو از امکانات بیشتری بهره می‌برد. در مثالی کوتاه می‌توان به برخورداری ذن‌فون ۷ پرو از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس به‌جای اسنپدراگون ۸۶۵ و برخورداری هردو دوربین اصلی و تله‌فوتو از OIS اشاره کرد. بااین‌حال، در نسخه استاندارد ذن‌فون ۷ خبری از OIS در هیچ یک از دوربین‌ها نیست.

برخورداری نسخه پرو از امکانات بیشتر طبیعتا به برخورداری آن از برچسب قیمت بالاتری نسبت به نسخه استاندارد ختم شده است. درحالی‌که ذن‌فون ۷ ایسوس با قیمتی معادل ۷۵۰ دلاری روانه بازار می‌شود، نسخه پرو برچسب قیمتی معادل ۹۵۰ دلار خواهد داشت. انتظار می‌رود طی روزهای آینده، ایسوس از نسخه جهانی (شامل قیمت و زمان عرضه) سری ذن‌فون ۷ رونمایی کند. در ادامه از تماشای ویدیوی تبلیغاتی رسمی سری ذن‌فون ۷ ایسوس لذت ببرید:

دانلود ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات