دنیای بازی Microsoft Flight Simulator چگونه ساخته شده است؟

دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت برای به‌نمایش‌گذاشتن دنیای واقعی در درون خود، به داده‌های Bing Maps متکی است. ویدئوی منتشرشده توسط مایکروسافت، نحوه‌ی انجام این کار را نشان می‌دهد.
تبلیغات

شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت (Microsoft Flight Simulator) جزو بازی‌هایی است که در سال ۲۰۲۰ بالاترین نمرات را ازسوی منتقدان بازی‌های ویدئویی دریافت کرده‌اند. شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت مناطق مختلف دنیا را با دقت بالا بازسازی می‌کند و به شما امکان می‌دهد با هواپیما به نقاط مختلف سفر کنید. این بازی عصر جدیدی از آثار شبیه‌ساز پروازی را آغاز کرده است.

یکی از نکات هیجان‌انگیز درباره‌ی شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت این است داده‌هایی که دنیای بازی را می‌سازند همواره درحال بهبود هستند. برای دستیابی به این هدف، تیم توسعه‌ی بازی شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت با تیم ویژه‌ی نقشه‌ی بینگ (Microsoft Bing Maps) همکاری کرده‌ است. با مشاهده‌ی ویدئویی که در انتهای مقاله قرار گرفته است، می‌توانید بفهمید شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت چگونه از داده‌های بینگ مپس برای بازسازی دنیای واقعی در دنیای مجازی استفاده می‌کند.

مایکروسافت می‌گوید دنیای بازی شبیه‌ساز پروازش به‌مرور زمان برخی بهبودها به‌خود می‌بیند و با داده‌های بینگ مپس تطبیق پیدا می‌کند. شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت به‌طور ویژه مبتنی‌بر فناوری یادگیری ماشین است. این بازی با استفاده از بینگ مپس، بیش از دو پتابایت داده را استریم می‌کند تا بتواند دنیای واقع‌گرایانه و دقیقی به‌نمایش بگذارد. جالب است بدانید مدتی پیش فردی برای انجام یکی از پروژه‌های دانشگاهی، بخشی از داده‌های Bing Maps را تغییر داد. درنتیجه‌ی اشتباهی تایپی، هرم‌سنگی ۲۱۲ طبقه‌ای در داخل شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت قرار گرفت

می‌توانید با مراجعه به این لینک در در مایکروسافت استور، بازی Microsoft Flight Simulator را تهیه و دانلود کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات