پوکوفون جدید شیائومی از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند

شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند جدید از سری پوکوفون شیائومی از نمایشگری با پنل OLED و تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۶۵ 5G بهره خواهد برد.
تبلیغات

درکنار محصولات مختلفی که شیائومی هرساله به بازار عرضه می‌کند، سری پوکوفون توانسته طرفداران خاصی به‌دست آورد. طبق اخبار و گزارش‌های مختلف، شرکت چینی خود را برای عرضه‌ی گوشی هوشمندی از سری پوکوفون آماده می‌سازد که مشخصات سخت‌افزاری آن، محصول جدید سری پوکوفون را در میان مدل‌های میان‌رده‌ی پریمیوم موجود در بازار قرار خواهد داد.

از ویژگی‌های مهم پوکوفون جدید که انتظار می‌رود اواخر آگوست معرفی شود، برخورداری از نمایشگری با پنل AMOLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. چنین مشخصاتی باعث می‌شود پوکوفون محصولی مناسب برای گیمرها باشد. استفاده از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی به روان‌ترشدن تجربه‌ی بازی‌های موبایل کمک می‌کند.

برای تأمین توان موردنیاز برای پردازش بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف نیز شیائومی از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ 5G استفاده خواهد کرد که توانسته توانایی‌های خود را در محصولات مختلف به رخ رقبا بکشد. برای شارژ باتری شیائومی پوکوفون جدید از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی استفاده می‌شود؛ اما متأسفانه ظرفیت باتری محصول جدید شرکت چینی مشخص نشده است.

علاوه‌بر آنچه گفته شد، گوشی هوشمند جدید از سری پوکوفون از دوربین اصلی با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل بهره می‌برد؛ اما مشخص نیست که ماژول دوربین از چه ترکیبی استفاده خواهد کرد و چه فناوری‌هایی برای ثبت تصاویر و فیلم‌برداری به پوکوفون جدید اضافه می‌شود.

اطلاعات به‌دست‌آمده از پوکوفون جدید در صفحه‌ی رسمی توییتر سخن‌گوی شیائومی قرار گرفت که البته بعد از مدتی حذف شد؛ اما مدت زمان قرارگرفتن پست‌ها در فضای مجازی به‌قدری بوده که از چشم علاقه‌مندان به محصولات شرکت چینی پنهان نماند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات