فیسبوک برخی ویژگی‌های پیام‌رسان خود را به اینستاگرام می‌آورد

یک‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
فیسبوک در نظر دارد کاربران اینستاگرام بتوانند به‌صورت مستقیم به کاربران فیسبوک پیام ارسال کنند.
تبلیغات

به نظر می‌رسد که فیسبوک مراحل ادغام اپلیکیشن پیام‌رسان خود با اینستاگرام را آغاز کرده است و در اولین قدم می‌خواهد ویژگی‌های بیشتری به بخش گفتگوی اینستاگرام اضافه کند. طی روزهای گذشته گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد کاربران با پیامی به‌صورت پاپ‌آپ در اینستاگرام مواجه شده‌اند.

اطلاعات موجود در پیام شامل اضافه شدن ویژگی‌های جدید به اینستاگرام می‌شود که مهم‌ترین آن، غنی‌تر شدن محیط گفتگوی میان کاربران است. پیام «روشی جدید برای ارسال پیام در اینستاگرام» توجه کاربران را جلب کرده است. همچنین فهرستی از ویژگی‌های اضافه‌شده به اینستاگرام قرار دارد که یکی از آن‌ها عبارت «ظاهری متنوع برای گفتگوهایتان» است. در ادامه فهرست می‌توان به «با دوستانتان در فیسبوک، گفتگو کنید» اشاره کرد که با این حساب می‌توان از اینستاگرام به افرادی که از فیسبوک استفاده می‌کنند، پیام ارسال کرد.

زمانی که پاپ‌آپ را تایید می‌کنید، اینستاگرام به‌روز می‌شود و آیکون مخصوص ارسال پیام مستقیم یا Direct Message به لوگوی مخصوص پیام‌رسان فیسبوک تغییر می‌یابد. ازجمله موارد مثبت به‌روزرسانی، تغییر ظاهر گفتگوها است؛ اما در حال حاضر نمی‌توان به کاربران فیسبوک پیام ارسال کرد.

با این حال، مقامات فیسبوک تایید کرده‌اند که در حال کار روی روشی هستند تا کاربران پلتفرم‌های مختلف این شرکت ازجمله فیسبوک، واتساپ و اینستاگرام، امکان ارسال پیام به یکدیگر را داشته باشند. فیسبوک شبکه اجتماعی اینستاگرام را به مبلغ یک میلیارد دلار در سال ۲۰۱۲ خریداری کرد و پیام‌رسان واتساپ را نیز در سال ۲۰۱۴ به مبلغ ۱۹ میلیارد دلار به دست آورد. 

باید دید برنامه‌های فیسبوک برای آینده چه خواهد بود. به نظر می‌رسد هدف از همگام‌سازی اپلیکیشن‌های مختلف فیسبوک با یکدیگر برای رقابت بهتر این شرکت با غول‌های نرم‌افزاری ازجمله اپل و اپلیکیشن iMessage باشد. نظر شما در مورد ویژگی جدید اینستاگرام چیست؟ آیا ظاهر جدید بخش گفتگو را می‌پسندید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات