آئودی RS7 اسپرت بک با تیونینگ Nebulus معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تیونر Nebulus با همکاری چند شرکت دیگر از نسخه‌ی قدرتمند آئودی RS7 اسپرت‌بک جدید با ۹۴۲ اسب‌بخار قدرت و ۱،۲۵۰ نیوتن‌متر گشتاور و طرح رنگ بیرونی مشکی مات رونمایی کرد.
تبلیغات

نسل جدید آئودی RS7 اسپرت‌بک یک خودرو بزرگ و مخصوص خانواده است که قدرت و کارایی فوق‌العاده‌ای شبیه خودروهای سوپراسپرت دارد، بنابراین بسیاری از شرکت‌های تیونینگ جرات نمی‌کنند آن را حتی چالاک‌تر و سریع‌تر جلوه دهند. 

نمای جلو آئودی RS7 اسپرت بک / Audi RS7 Sportback مشکی رنگ در جاده با چراغ led روشن

با وجود این، هر فردی مایل باشد می‌تواند به شرکت‌های مختلف تیونینگ خودرو که طیف گسترده‌ای از نسخه‌های جدید را برای آئودی RS7 اسپرت‌بک ارائه می‌دهند، مراجعه کند. اگرچه بسیاری از آن‌ها نمی‌توانند با نسخه‌ی قدرتمند عرضه‌شده توسط شرکت Nebulus با همکاری بلک باکس-ریشتر، HGP توربو و ۸۱۱ دیزاین رقابت کنند. 

ما درباره چه قدرتی صحبت می‌کنیم؟ آئودی RS7 اسپرت‌بک هم‌اکنون می‌تواند ۹۴۲ اسب‌بخار قدرت و ۱،۲۵۰ نیوتن‌متر گشتاور از پیشرانه ۴ لیتری خورجینی هشت سیلندر توئین توربو تولید کند؛ درحالی‌که پیشرانه ساخت کارخانه تنها می‌توانست ۵۹۲ اسب‌بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن‌متر گشتاور ارائه دهد. متأسفانه ما نمی‌دانیم که RS7 تیون‌شده چه  مقدار سریع است، اگرچه پیشرانه اصلی ۰ تا ۹۶ کیلومتربرساعت را در زمان ۳/۵ ثانیه طی می‌کند و می‌تواند به بیشینه سرعت ۲۸۰ کیلومتربرساعت دست یابد. ناگفته نماند که همراه‌با تعویض و اصلاح برخی از تجهیزات داخلی، محدودکننده بیشینه سرعت نیز حذف شده است.

نمای عقب خودرو آئودی RS7 اسپرت بک / Audi RS7 Sportback با تیونینگ نبولوس مشکی رنگ در جاده

قدرت اضافی قطعاً بسیار چشم‌گیر است، اما تنها نکته‌ی جالب آئودی RS7 اسپرت‌بک نیست، زیرا ظاهر خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید پس از اعمال روکش الماس مشکی مات روی رنگ مشکی متالیک و سپس یک لایه دیگر از وینیل نقره‌ای براق بدست می‌آید. این طرح گرافیکی توسط شرکت ۸۱۱ دیزاین ساخته شده است و گفته می‌شود که حدود یک هفته طول می‌کشد تا پکیج طراحی بیرونی و رنگ پوششی آن کامل شود. از جمله سایر نکات برجسته در فضای بیرونی این خودرو می‌توان به پایین‌آوردن فاصله کف تا زمین و رینگ‌های آلیاژی بسیار بزرگ اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات