ساعت هوشمند هواوی واچ فیت با قیمت کمتر از ۱۵۰ دلار عرضه می‌شود

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رندرهای اولیه از ساعت هوشمند جدید هواوی منتشر شد. محصول نهایی احتمالاً ماه آینده در IFA 2020 رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

ایوان بلس که سابقه‌ی قابل‌توجهی در انتشار اطلاعات پیرامون محصولات فناورانه دارد، هفته‌ی گذشته کد نام تعداد زیادی از محصولات آتی هواوی را فاش کرد. یکی از محصولات فاش‌شده، ساعت هوشمند جدید چینی‌ها بود که احتمالاً به‌زودی به‌نام Watch Fit معرفی خواهد شد. اخبار جدید، رندرهای رسمی و رسانه‌ای ساعت جدید هواوی را در کنار مشخصات فنی کامل آن نشان می‌دهند.

نمای پشت ساعت هوشمند جدید huawei watch fit

طبق اخبار جدید، ساعت هوشمند هواوی واچ فیت مجهز به نمایشگر ۱/۶۴ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۸۰*۴۵۶ خواهد بود. اطلاعات فنی دیگر پیرامون ساعت جدید هواوی، به‌صورت گسترده منتشر نشده‌اند. البته منابع اخبار جدید ادعا می‌کنند که برخشی مشخصات مانند حسگر ضربان قلب، GPS داخلی، شتاب‌سنج و فشارسنج برای ساعت هوشمند بعدی هواوی تأیید شده‌اند. از مشخصات احتمالی دیگر می‌توان به مقاومت دربرابر آب با استاندارد 5ATM اشاره کرد. ردگیری خواب، نظارت بر سطح استرس و مجموعه‌ی کاملی از قابلیت‌های متمرکز بر سلامتی، برای ساعت جدید هواوی ادعا می‌شوند. ظاهراً ساعت جدید چینی‌ها تا ۱۰ روز شارژ باتری به کاربر ارائه می‌کند. این ساعت با سیستم‌های عامل اندروید ۵ به بالا و iOS 9.0 و جدیدتر هماهنگ خواهد بود.

نمای جلو ساعت هوشمند huawei watch fit

نکته‌ی مهم طراحی ساعت هوشمند هواوی واچ فیت، در نمایشگر بلند آن دیده می‌شود. هواوی در ساعت جدید خود از یک حسگر نور محیطی هم استفاده می‌کند که وظیفه‌ی تنظیم خودکار نور نمایشگر را برعهده خواهد داشت. هواوی واچ فیت در چهار رنگ به بازار عرضه می‌شود: سبز، مشکی، نارنجی و صورتی. منابع افشاکننده‌ی اطلاعات ادعا کردند که هواوی واچ فیت در ماه سپتامبر با قیمت ۱۱۹ دلار در اروپا عرضه خواهد شد. ازآنجاکه هواوی تصمیم دارد محصولات جدید را در نمایشگاه پیش‌روی IFA 2020 معرفی کند، معرفی هواوی واچ فیت در رویداد پیش‌رو (پنجم سپتامبر برابر با ۱۵ شهریور در برلین)، دور از انتظار نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات