شاسی بلند تمام برقی هنگ چی E-HS9 رونمایی شد

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
خودروساز فاو چین از شاسی‌بلند تمام برقی هنگ‌چی E-HS9 برای بازار این کشور رونمایی کرد که تا شهریور ماه امسال با قیمتی بین ۶۷ تا ۷۷ هزار دلار به فروش می‌رسد.
تبلیغات

خودروساز چینی فاو (FAW) به‌طور رسمی طی مراسمی از خودروی الکتریکی شاسی‌بلند Hongqi E-HS9 رونمایی کرد که در آینده نزدیک راهی بازار این کشور می‌شود. تصاویر اولیه از این خودرو به‌طور دقیق، فرم نهایی و طراحی ظاهری شاسی‌بلند لوکس هنگ‌چی را به ما ارائه می‌دهند. همان‌طور که اخیرا تصاویری با وضوح پایین از خط تولید این خودرو نشان داده شد، هنگ‌چی E-HS9 بسیار شبیه به مدل مفهومی E115 همین شرکت است.

خودروی الکتریکی / electric car شاسی بلند / suv فاو هنگ چی / hongqi سبز رنگ

جلوپنجره جذاب دارای شکاف‌های عمودی است اما در بین این شکاف‌ها رگه‌هایی نازک از رنگ بدنه وجود دارد. چنین طرحی، ظاهر بسیار جالبی را برای شاسی‌بلند برقی هنگ‌چی ایجاد می‌کند. نکته قابل‌توجه در قسمت جلویی، چراغ‌های روشنایی روز LED هستند که به سمت پایین و درکنار جلوپنجره کشیده می‌شوند.

سایر عناصر جذاب طراحی شامل ستون‌های C شکیل و زیبا با تزئین کرومی، اسپویلری که تا سقف امتداد دارد و چراغ‌های بزرگ با نوار روشنایی LED می‌شود که آن‌ها را به هم وصل می‌کند. وب‌سایت Car News China گزارش می‌دهد که رینگ‌های ۲۱ و ۲۲ اینچی دردسترس خواهند بود، اگرچه هنوز مشخص نیست که مدل‌های سفید، بنفش و سبز E-HS9 موجود در تصاویر روی کدام رینگ سوار شده‌اند.

خودروی تمام الکتریکی هنگ‌چی E-HS9 به موتور برقی با ۲۱۵ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور در محور جلو و موتور برقی با ۲۹۵ اسب‌بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن‌متر گشتاور در محور عقب مجهز خواهد شد. قدرت ترکیبی ۵۱۰ اسب‌بخار و گشتاور کل ۷۷۰ نیوتن‌متر نیز تحویل داده می‌شود. این موتورها انرژی خود را از پکیج باتری ۹۲/۴ کیلووات ساعت دریافت می‌کنند.

نمای جلو خودروی الکتریکی / electric car شاسی بلند / suv فاو هنگ چی / hongqi سفید رنگ

جزئیات قیمت خودرو الکتریکی جدید هنگ‌چی هنوز اعلام نشده است؛ اما انتظار می‌رود قیمتی بین ۶۷،۲۵۷ تا ۷۷،۰۶۵ دلار داشته باشد. تحویل اولین مدل‌ها به مشتریان نیز از ماه سپتامبر (شهریور ماه) آغاز می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات