رندرهای احتمالی گوگل پیکسل 5 فاش شد

چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رندرهای جدیدی از گوشی هوشمند آتی گوگل پیکسل ۵ فاش شده که طراحی مشابهی با پیکسل ۴ را نشان می‌دهند.
تبلیغات

اولین تصاویر احتمالی از طراحی گوشی گوگل پیکسل ۵ به دست رسانه‌های فناوری رسید. رندرهایی که اخیرا منتشر شده‌اند، براساس فایل‌های CAD طراحی گوشی هستند که طرح کلی آن را نمایش می‌دهند. هرچند نمی‌توان رندرهای افشا شده را دقیقا نمایی از گوشی آتی کمپ مانتین ویو دانست، اما به‌هرحال احتمالا شمایی کلی از گوشی را شاهد هستیم.

پیکسل ۵ مجددا به حسگر اثر انگشت خازنی مجهز می‌شود

پشت بدنه‌ی پیکسل ۵ شباهت زیادی به گوشی قبلی گوگل یعنی پیکسل ۴ دارد. ترکیب دوگانه‌ی دوربین و حسگر خازنی اثر انگشت، بخش‌های مهم در پشت بدنه‌ی گوشی پیکسل ۵ هستند. طراحی دوگانه‌ی دوربین، شباهت زیادی به گوشی قبلی دارد، اما حسگر اثر انگشت، در پیکسل ۴ وجود نداشت و با سیستم تشخیص چهره جایگزین شده بود.

در پنل جلویی رندر پیکسل ۵ شاهد دوربین سلفی هستیم که در طراحی حفره‌ای در بالای نمایشگر دیده می‌شود. باتوجه‌به اطلاعات فایل CAD، می‌توان ابعاد کلی گوشی جدید گوگل را هم تحمین زد. پیکسل ۵ به احتمال زیاد ابعاد ۸*۷۰/۴*۱۴۴/۶ میلی‌متر خواهد داشت که آن را کمی کوتاه‌تر و باریک‌تر از پیکسل ۴ می‌کند.

رندر نمای جلو و کنار و پشت پیکسل 5

در ماه فوریه، اولین رندرها از گوشی پیکسل 5XL منتشر شد که ترکیب سه‌گانه‌ی دوربین را در پشت بدنه نشان می‌داد. اگر رندرهای جدید پیکسل ۵ دقیق باشند، می‌توان ادعا کرد که گوگل در مدل‌های گوناگون خانواده‌ی گوشی‌های جدید، از دوربین‌های متفاوتی استفاده می‌کند. چنین رویکردی قبلا از گوگل دیده نشده بود.

گوگل هنوز گوشی میان‌رده‌ی پیکسل 4a را معرفی نکرده است. گوشی هوشمندی که قرار بود در ماه مه معرفی شود و دچار تأخیرهای متعدد شد. به‌هرحال محصول میان‌رده‌ی مذکور شاید به‌زودی معرفی شود، اما به احتمال زیاد معرفی پیکسل ۵ تا ماه اکتبر اتفاق نمی‌افتد. ازطرفی برخی منابع ادعا می‌کنند که 4a، رونمایی مهم اهالی مانتین ویو در ماه اکتبر خواهد بورد. در این صورت‌، پیکسل ۵ باید ماه‌های بیشتری منتظر ورود به بازار بماند.

تاکنون اطلاعات کمی پیرامون Pixel 5 به دست رسانه‌ها رسیده است. از اطلاعات مهم و نزدیک به واقعیت می‌توان به استفاده از پردازنده‌ اسنپدراگون ۷۶۵ به‌جای پردازنده‌ی پرچم‌دار ۸۶۵ اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات