عرضه سرفیس دوئو تا کمتر از یک ماه دیگر آغاز می‌شود

پنج‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارش‌های منتشرشده، تولید سرفیس دوئو آغاز شده است و این محصول از اول شهریورماه برای مصرف‌کنندگان ارسال می‌شود.
تبلیغات

گزارش‌های اخیر نشان می‌داد که سرفیس دوئو مایکروسافت مجوز کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده و گروه SIG بلوتوث را کسب کرده است. امروز نیز زَک باودن، نویسنده‌ی وب‌سایت Windows Central طی مطلبی در توییتر از آغاز تولید سرفیس دئو خبر داده و گفته است مایکروسافت عرضه‌ی این محصول را از هفته‌ی چهارم ماه آگوست، یعنی حدودا از هفته‌ی اول شهریور برای مصرف‌کنندگان آغاز خواهد کرد. باتوجه‌به اینکه کمتر از یک‌ماه تا زمان عرضه‌ی محصول مذکور باقی مانده است، امکان دارد که ردموندی‌ها زمانِ این رویداد را به‌زودی اعلام کنند.

پیش‌تر نیز گزارش‌هایی از برنامه‌ی مایکروسافت برای ساخت و ایجاد اپلیکیشن‌های مبتکرانه‌ی اندرویدی، جهت نمایش تجربه‌ی استفاده از نمایشگر دوگانه‌ی سرفیس دئو منتشر شده بود. این شرکت اخیرا اعلام کرده است که به‌منظور مهیاکردن امکان استفاده از اپلیکیشن‌های شرکت‌های ثالث در سرفیس دوئو، از رابط‌های برنامه‌نویسی (API) خود گوگل برای نمایشگرهای دوگانه پشتیبانی خواهد کرد.

تراشه‌ی به‌کاررفته در سرفیس دئو از نوع اسنپدراگون ۸۵۵، حافظه‌ی رم آن ۶ گیگابایت و حافظه‌ ذخیره‌ سازی این محصول ۶۴ یا ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود. این دستگاه دو نمایشگر AMOLED در اندازه‌ی ۵٫۶ اینچ با رزولوشن ۱۳۵۰ در ۱۸۰۰ پیکسل دارد. همچنین، گزارش شده که ظرفیت باتری سرفیس دوئو ۳٬۴۶۰ میلی‌آمپرساعت است. محصول یادشده، سیستم‌عامل اندروید ۱۰ را اجرا می‌کند و در آن از لانچر مایکروسافت به‌عنوان رابط کاربری استفاده شده است. همچنین براساس گزارش‌های منتشرشده، مایکروسافت مشغول کار برای به‌روزرسانی محصول به‌محض انتشار نسخه‌ی ۱۱ اندروید است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات