۱۰ هتل لوکس تهران کدامند؟

پنج‌شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
مطالعه 12 دقیقه
هتل های لوکس تهران، از هتل فرودگاهی ایبیس گرفته تا هتل مجلل پارسیان آزادی و هتل اسپیناس پالاس، امکان اقامتی درجه یک و فراموش‌نشدنی را برای گردشگران به ارمغان می‌آورند.
تبلیغات

در حال حاضر در شهر تهران تعداد زیادی هتل و مراکز اقامتی مختلف، با هزینه‌های متفاوت وجود دارد که پذیرای گردشگران داخلی و خارجی هستند؛ هرچند در این میان بهترین هتل‌ های لوکس تهران، یک سروگردن بالاتر از بقیه هتل‌ها ایستاده‌اند و با خدمات و امکانات درجه یک خود، اقامتی رویایی و لذت‌بخش را برای گردشگران فراهم می‌کنند؛ اما آیا می‌دانید بهترین هتل تهران کدام است؟ در هتل های معروف تهران اقامت داشته‌اید یا اسم آن‌ها به گوشتان خورده است؟ دوست دارید اقامتی فراموش‌نشدنی در یکی از بهترین هتل های تهران داشته باشید؟ 

با بهترین هتل های تهران آشنا شوید:

هتل ایبیس (۴ ستاره)

نمای ساختمان هتل ایبیس

«هتل ایبیس» (Ibis Hotel) یکی از هتل‌های معروف تهران و از نخستین هتل‌های فرودگاهی ایران است که با ۱۱ طبقه در کنار هتل نووتل قرار دارد. این هتل مناسب کسانی است که می‌خواهند قبل و بعد از پروازشان از امکانات اقامتی و استراحتی استفاده کنند.

هتل ۴ ستاره ایبیس (اکسیس سابق) زیر نظر مجموعه هتل‌های بین‌المللی اکور فرانسه در سال ۱۳۹۳ در کنار ترمینال اصلی فرودگاه امام خمینی(ره) افتتاح شد و با ۱۹۶ اتاق دارای امکاناتی مانند اینترنت بی‌سیم، یخچال، تلویزیون، رستوران، پارکینگ، لابی، خودپرداز بانک، صرافی، صندوق امانات در لابی، کافی‌شاپ، کافی نت و... است. ضمن اینکه مهمانان می‌توانند از سالن ورزشی و استخر یا سالن همایش‌ها و اتاق جلسات هتل نووتل استفاده کنند.

هتل فرودگاهی ایبیس از بهترین هتل های تهران است که برای تسهیل در رفت‌وآمد مسافران فرودگاه امام(ره)، به‌صورت ۲۴ ساعته و در بازه زمانی ۲۰ دقیقه‌ای، ترانسفر رفت و برگشت رایگان به هتل و بالعکس ارائه می‌کند.

  • تلفن هتل ایبیس: ۰۲۱-۵۵۶۷۷۹۰۰
  • آدرس هتل ایبیس: تهران، کیلومتر ۳۰ بزرگراه خلیج فارس، ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه امام خمینی(ره)، روبه‌روی ترمینال مسافربری

هتل ویستریا (۵ ستاره)

ساختمانی سفید رنگ در تقاطع خیابان

«هتل ویستریا» (Wisteria Hotel) از بهترین هتل‌های لوکس تهران است که در سال ۱۳۹۸ در خیابان دربند افتتاح شد. این هتل دارای هشت طبقه منفی و ۱۲ طبقه مثبت است و ۱۰۰ اتاق آن شامل اتاق‌های استاندارد دبل و توئین، اتاق کانکت، اتاق کینگ، سوئیت پرزیدنت و سوئیت ویستریا می‌شود. از امکانات هتل می‌توان به سالن همایش، تالار عروسی، رستوران، کافی‌شاپ، مجموعه ورزشی آبی، سالن بدن‌سازی، استخر، سونا بخار، سرو ۲۴ ساعته غذا در اتاق، اتاق‌های دارای جکوزی‌، مرکز سلامت و اسپا، اینترنت، صندوق امانات، پارکینگ با ظرفیت ۱۰۰ خودرو و... اشاره کرد.

نزدیکی به متروی تهران با پنج دقیقه پیاده‌روی، دسترسی آسان به بی‌آر‌تی و تاکسی برای سفر به مناطق مختلف شهر تهران، ‌از دیگر مزیت‌های هتل ویستریا محسوب می‌شوند. کاخ سعدآباد، کاخ نیاوران، باغ فردوس، موزه سینما، موزه دکتر حسابی، موزه جهان‌نما، موزه تماشاگه زمان، مراکز تجاری و تفریحی مانند پالادیوم، ارگ، تندیس و قائم، مرکز خرید الهیه و جردن، دربند، درکه و پیست اسکی شمشک در نزدیکی هتل ویستریا قرار دارند و از همین رو گردشگرانی که به‌دنبال بهترین هتل تهران هستند، می‌توانند در این هتل شیک اقامت کنند.

  • تلفن هتل ویستریا۰۲۱-۷۲۰۷۱
  • آدرس هتل ویستریا: میدان قدس، خیابان دربند، خیابان شهید امیر احمدی زمانی، پلاک یک
  • وب‌سایت هتل ویستریا: www.wisteriahotel.com

هتل پارسیان استقلال تهران (۵ ستاره)

دو برج بلند در تاریکی شب

«هتل پارسیان استقلال» (Parsian Esteghlal Hotel) بزرگ‌ترین هتل بین‌المللی ۵ ستاره ایران در شمال تهران است که در تقاطع دو شاه‌راه اصلی تهران، خیابان ولی‌عصر (عج) و بزرگراه شهید چمران قرار دارد. این هتل، دو برج غربی و شرقی با مجموع ۵۵۲ باب اتاق و سوئیت مجلل دارد و به خیابان ولی‌عصر، تله کابین توچال، مجموعه‌ فرهنگی سعدآباد و پارک زیبای ملت بسیار نزدیک است.

هتل پارسیان استقلال که از بهترین هتل‌ های تهران به حساب می‌آید، مجهز به کلیه امکانات رفاهی و ارتباطی، سالن‌های برگزاری همایش‌، رستوران‌های لوکس ایرانی و فرنگی، مراکز تجاری متنوع، امکانات ورزشی، خدمات فیلم‌برداری و عکاسی، صرافی، پارکینگ با ظرفیت ۳۵۰ خودرو، خشک‌شویی، دستگاه خود پرداز بانک و... است. از رستوران‌های این هتل می‌توان به رستوران چهارفصل گیله‌وا، رستوران مطبح، رستوران کزبار و رستوران مدیترانه‌ای سیتادل اشاره داشت. تالار پذیرایی دریای نور نیز که یکی از بزرگ‌ترین سالن‌های فاقد ستون در ایران است، محل مناسبی برای برگزاری کنفرانس‌ها، همایش‌های ملی و بین‌المللی، اجتماعات خانوادگی و ضیافت‌ها محسوب می‌شود.

  • تلفن هتل پارسیان استقلال۰۲۱-۲۲۶۶۰۰۱۱-۲۵
  • آدرس هتل پارسیان استقلال: تهران، تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی‌عصر، هتل بین‌المللی پارسیان استقلال
  • وب‌سایت هتل پارسیان استقلال: www.esteghlalhotel.ir

هتل اسپیناس بلوار تهران (۵ ستاره)

لابی یک هتل لوکس

«هتل اسپیناس بلوار» یا هتل اسپیناس خلیج فارس (Espinas Persian Gulf Hotel) از هتل های معروف تهران است که در اسفند ۱۳۸۸ افتتاح شد. این هتل در بلوار کشاورز قرار دارد و در نتیجه دسترسی خوبی به پارک لاله، تئاتر شهر، میدان ولی‌عصر و مراکز خریدش، خیابان‌های کریم‌خان و انقلاب و کتاب‌فروشی‌ها و کافه‌هایش و... دارد. این هتل پنج ستاره دارای ۱۶ طبقه مثبت و چهار طبقه منفی با ۲۴۷ باب اتاق و سوئیت است و برای بسیاری از گردشگران، بهترین هتل تهران به حساب می‌آید.

کافی نت، پارکینگ با ظرفیت ۴۰۰ خودرو، تاکسی‌سرویس، خشک‌شویی، امکانات ورزشی همچون استخر، جکوزی، سالن ماساژ، باشگاه بدن‌سازی، رستوران‌ها و کافی‌شاپ، سالن‌های مجهز جهت برگزاری سمینار و... از جمله امکانات هتل اسپیناس بلوار هستند. سالن‌های هتل نظیر سالن خلیج فارس، سالن پاسارگاد، سالن لوشاتو و همین طور رستوران‌ بلوار ۱۲۶، کافه آتریوم و رستوران سنتی مانداک، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای مهمانان فراهم می‌کنند.

  • تلفن هتل اسپیناس بلوار۰۲۱-۸۳۸۴۴
  • آدرس هتل اسپیناس بلوار: تهران، میدان ولی‌عصر، بلوار کشاورز، شماره ۱۲۶، هتل اسپیناس خلیج فارس
  • وب‌سایت هتل اسپیناس بلوار: persiangulf.espinashotels.com

 هتل پارسیان اوین تهران (۴ ستاره)

خیابانی که از جلوی یک ساختمان عبور کرده

«هتل پارسیان اوین» (Parsian Evin Hotel) هتلی ۴ ستاره در منطقه‌ خوش آب و هوای ولنجک است که در سال ۱۳۴۸ افتتاح شد و در اواخر سال ۱۳۸۷ پس از بازسازی مجددا به صحنه هتلداری کشور برگشت. این هتل که ۱۵۰ واحد اقامتی دارد، در تقاطع بزرگراه چمران و اتوبان یادگار امام واقع شده و به‌دلیل موقعیت آن نسبت به بزرگراه‌های مختلف‌، دسترسی به فرودگاه‌، مرکز شهر و نمایشگاه بین‌المللی آسان است. علاوه بر این، در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد قرار ندارد که خود یک مزیت مهم به شمار می‌رود.

هتل پارسیان اوین از هتل های معروف تهران است که با امکاناتی همچون فروشگاه‌های لباس‌، رستوران‌ها، کافی‌شاپ، سالن کوه نور، پارکینگ، اتاق چمدان، اتاق ویژه معلولان، آژانس مسافرتی، قنادی و... به مهمانان خود خدمت‌رسانی می‌کند. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های رقابتی هتل بین‌المللی پارسیان اوین، سالن‌های چندمنظوره و بسیار مجلل کوه نور است که در دو طبقه‌ی مجزا، امکان برگزاری مراسم عروسی از ۲۰۰ تا ۷۰۰ نفر را دارد و در نتیجه انتخاب بسیاری از پایتخت‌نشینانی است که به‌دنبال بهترین هتل تهران برای مراسم‌های خود هستند.

  • تلفن هتل پارسیان اوین۰۲۱-۲۷۴۰۰
  • آدرس هتل پارسیان اوین: تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام(ره)، هتل پارسیان اوین
  • وب‌سایت هتل پارسیان اوین: evin.pih.ir

هتل پارسیان آزادی تهران (۵ ستاره)

اتاقی لوکس با چشم اندازی از برج میلاد

«هتل پارسیان آزادی» (Parsian Azadi Hotel) واقع در محله اوین تهران و در محل تلاقی دو بزرگراه چمران و یادگار امام، در دهه ۱۳۵۰ ساخته شد. این هتل که از بهترین هتل‌های لوکس تهران محسوب می‌شود، دسترسی آسانی به بزرگراه مدرس و میدان تجریش، نمایشگاه بین‌المللی، مجموعه تاریخی سعدآباد، مجموعه تفریحی توچال و پارک ژوراسیک تهران دارد. 

هتل پارسیان آزادی امکانات درجه یک و ایدئالی را برای مهمانان خود فراهم آورده است که برخی از آن‌ها شامل انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها، گالری طلا، خشک‌شویی و خانه‌داری، تاکسی سرویس، پارکینگ، روم سرویس ۲۴ ساعته، انواع سالن‌ها برای نشست‌ها و سمینارها و امکانات ورزشی و تفریحی می‌شود. این هتل ۴۳۲ اتاق و ۵۰ سوئیت دارد و هشت نوع اتاق مختلف برای ۲۵ طبقه آن در نظر گرفته شده است که عبارت‌اند از: اتاق سینگل، توئین، اتاق دبل، اتاق ویژه معلولان، سوئیت جونیور، رویال، دوبلکس و پرزیدنتال. علاوه بر این، هتل پارسیان آزادی ۶ رستوران و کافه به نام‌ رستوران پارسه، رستوران ایتالیایی بیچه،کنزو، پرسیت و... را نیز خود جای داده است.

کلوپ ورزشی هتل پارسیان آزادی، تنها کلوپ ورزشی‌ محسوب می‌شود که موفق به اخذ استاندارد «pool health certification» شده است و از امکانات آن می‌توان به استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی و حوضچه آب سرد، سالن بدن‌سازی و اتاق‌های ماساژ اشاره کرد. مجموعه ویژگی‌های ذکرشده، این هتل را در جایگاه بهترین هتل تهران قرار می‌دهند.

  • تلفن هتل پارسیان آزادی۰۲۱-۲۹۱۱۲
  • آدرس هتل پارسیان آزادی: تهران، بزرگ‌راه شهید چمران، تقاطع یادگار امام(ره)، هتل پارسیان آزادی
  • وب‌سایت هتل پارسیان آزادی: azadihotel.com

هتل نووتل تهران (۵ ستاره)

هتل نووتل تهران

«هتل نووتل» (Novotel Hotel)، هتلی ۵ ستاره با دکوراسیونی بی‌نظیر است که عنوان نخستین هتل فرودگاهی ایران را یدک می‌کشد و از بهترین هتل های تهران به حساب می‌آید. مهم‌ترین ویژگی این هتل، نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و دسترسی آسان به آن است. این هتل با همکاری گروه هتلداری اکور فرانسه در سال ۱۳۹۳ ساخته شد و طراحی داخلی آن اثری از شیوا بابایی است که در سال ۲۰۱۵ توانست مقام نخست زیباترین طراحی و معماری داخلی را در میان هتل‌های جهان کسب کند. در تزیینات هتل می‌توان شاهد ترکیبی از هنر اصیل ایرانی با طراحی مدرن بود.

هتل نووتل از اولین هتل‌های فرودگاهی ایران است

در صورت اقامت در هتل نووتل می‌توانید از امکاناتی همچون خدمات ۲۴ ساعته در اتاق، اینترنت، لابی مدرن، استخر، سالن ماساژ و سالن ورزشی، اتاق‌های دارای تهویه هوا، خدمات ترانسفر رفت ‌و برگشت فرودگاهی رایگان و پارکینگ با ظرفیت ۲۰۰ خودرو بهره‌مند شوید. هتل نووتل ۲۹۶ اتاق و سوئیت دارد و دو رستوران مجلل و شیک به نام رستوران گلکسی با غذاهای بین‌المللی و رستوران وادی با غذاها و محیطی ایرانی در آن فعالیت می‌کنند که با انواع غذاهای سالم و خوشمزه پذیرای مهمانان خود هستند. 

  • تلفن هتل نووتل۰۲۱-۵۵۶۷۷۹۰۰
  • آدرس هتل نووتل: کیلومتر ۳۰ اتوبان خلیج فارس (تهران-قم)، ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، روبه‌روی ترمینال مسافربری شماره یک

هتل انقلاب تهران (۴ ستاره)

هتل پارسیان انقلاب

«هتل پارسیان انقلاب» (Parsian Enghelab Hotel) یا همان رویال گاردن سابق در سال ۱۳۵۶ در خیابان طالقانی افتتاح و بعدها بارها بازسازی شد. جالب است بدانید که اولین رستوران گردان تهران در این هتل آغاز به کار کرد.

هتل پارسیان انقلاب که جزو هتل های لوکس تهران به شمار می‌رود، دسترسی راحتی به مکان‌های مختلف شهر دارد؛ موضوعی که در شهر شلوغ و پرترافیک تهران برای گردشگران بسیار اهمیت دارد. هم‌جواری با بوستان زیبای هنرمندان، بیمارستان‌ها، مراکز خرید، اماکن تاریخی، فرودگاه، ترمینال، متروی شهری تهران و ایستگاه اتوبوس را می‌توان از مزایای این هتل دانست که آن را در زمره بهترین هتل های تهران قرار می‌دهد. در واقع، هتل انقلاب تهران مناسب کسانی است که مایل به اقامت در بافت قدیمی تهران و در عین حال نزدیکی به مراکز خرید و دیدنی‌های تاریخی و فرهنگی پایتخت هستند.

هتل مدرن‌ و مجلل‌ پارسیان انقلاب، ۱۶ طبقه با ۲۴۷ اتاق و سوئیت کلاسیک و مجلل دارد و امکانات متعددی را برای مهمانان خود تدارک دیده است که برخی از آن‌ها شامل رستوران‌های لوکس فصلی و دائمی، کافی‌شاپ، صندوق امانات، تاکسی سرویس، مرکز تجاری، قنادی، مطب پزشک، کافی‌نت، آتلیه عکاسی، پارکینگ و... می‌شود. یکی از ویژگی‌های هتل که آن را از سایر هتل‌های چهار ستاره متمایز کرده، مجموعه‌ ورزشی مجهز به استخر روباز چهار فصل به‌همراه سونا، جکوزی و مجموعه بدن‌سازی است. 

  • تلفن هتل پارسیان انقلاب۰۲۱-۸۸۹۳۷۲۵۱-۵
  • آدرس هتل پارسیان انقلاب: تهران، خیابان طالقانی، بین ولیعصر و حافظ، شماره ۳۴۱
  • وب‌سایت هتل پارسیان انقلاب: www.enghelabhotel.com

هتل اسپیناس پالاس تهران (۵ ستاره)

لابی بزرگ هتل

«هتل اسپیناس پالاس» (Espinas palace hotel) که با نام سابق «هتل اسپیناس بهرود» نیز شناخته می‌شود، هتلی پنج ستاره‌ در منطقه سعادت آباد است. این هتل که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد، از هتل های لوکس تهران به حساب می‌آید که به‌واسطه ارتفاع زیادش نسبت به سطح شهر، چشم‌انداز بسیار خوبی به پایتخت دارد. مهمانان هتل به‌راحتی می‌توانند به جاذبه‌های مهمی مثل برج میلاد، مجموعه تفریحی توچال، مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدآباد، پارک ژوراسیک، پارک پرواز و برخی مراکز خرید معروف مثل مرکز خرید رویال سعادت آباد، مرکز خرید پالادیوم و میلاد نور دسترسی داشته باشند.

هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس به‌عنوان بهترین هتل تهران، همواره گزینه نخست اقامت مهمانان رده بالای سیاسی و تجاری بوده است. این هتل ۲۰ طبقه با ۴۰۰ اتاق و سوئیت مجلل، علاوه بر سالن‌های متنوع و مجهز برای برگزاری مهمانی‌ها، جشن‌ها، نمایشگاه‌ها، کنسرت‌ها و همایش‌ها، امکانات متعددی دارد از جمله رستوران‌های فرانسوی، تایلندی، مدیترانه‌ای و سنتی، مجموعه سلامتی و تندرستی، کافی‌شاپ، پارکینگ خصوصی، فروشگاه‌ها‌، سالن‌‌های ورزشی، خدمات خشک‌شویی و کافی نت که از اقامتی رویایی و باورنکردنی حکایت دارند. اتاق‌های بیزنس هتل در آخرین طبقه‌ واقع شده‌اند و پنجره‌های بلند قدی آن‌ها، چشم‌اندازی متحیرکننده از سلسله جبال البرز یا از شهر پرجنب وجوش تهران را پیشکش مهمانان می‌کنند.

  • تلفن هتل اسپیناس پالاس۰۲۱-۷۵۶۷۵
  • آدرس هتل اسپیناس پالاس: تهران، سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، خیابان ۳۳، شماره ۲۱، هتل اسپیناس پالاس
  • وب‌سایت هتل اسپیناس پالاس: espinashotels.com

هتل لاله تهران (۵  ستاره)

ورودی هتل لاله

عکاس: Afshin Ourmazdi

«هتل لاله» (laleh hotel) یا هتل اینترکنتیننتال سابق، در سال ۱۳۴۹ فعالیت خود را در کنار پارک بزرگ لاله با آب‌وهوای بسیار مطبوعش شروع کرد. این هتل به‌واسطه‌ی نزدیکی به مراکز تجاری و دسترسی آسان به بزرگ‌راه‌ها، چشم‌اندازی بسیار زیبا از سلسله جبال البرز و دماوند و نیز پهنه‌ی پایتخت، از بهترین هتل ‌های تهران برای اقامت محسوب می‌شود.

هتل لاله تهران، ۱۳ طبقه و ۳۸۰ اتاق دارد و مهمانان علاوه بر اقامت در اتاق دبل، توئین و کانکت و انواع سوئیت‌های معمولی، رویال و امپریال با کلیه ملزومات و امکانات رفاهی می‌توانند از اینترنت بی‌سیم، صندوق امانات، تاکسی سرویس، کافی نت، بانک، امکانات پزشکی، خشک‌شویی، کافی‌شاپ و انواع رستوران استفاده کنند. ضمن اینکه مراکز تجاری متنوع و امکانات تفریحی و ورزشی همچون استخر روباز، سونای خشک و بخار همراه با ماساژور، سالن بدن‌سازی و سالن بیلیارد نیز در انتظار مهمانان و اهالی پایتخت است.

  • تلفن هتل لاله۰۲۱-۸۸۹۶۵۰۲۱
  • آدرس هتل لاله: تهران، خیابان فاطمی، نبش حجاب
  • وب‌سایت هتل لاله: lalehhotels.com
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات