اپل صفحه اصلی وب‌سایت خود را برای احترام به جان لوئیس، فعال حقوق مدنی، اختصاص داد

دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
اپل بخش تبلیغ محصولات در وب‌سایت رسمی خود را برای ادای احترام به جان لوئیس، به عکس و نقل‌قولی از وی اختصاص داد.
تبلیغات

اپل صفحه‌ی اصلی وب‌سایت رسمی apple.com را به‌مناسبت درگذشت جان لوئیس، نماینده‌ی کنگره‌ی آمریکا و فعال حقوق مدنی، با تصویر و نقل‌قولی از او به‌روزرسانی کرد. لوئیس جمعه‌ی پیش در ۸۰ سالگی درگذشت

جان لوئیس به‌دلیل مبارزه برای حقوق مدنی و برابری در طول زندگی شناخته می‌شود و در سال ۱۹۸۶، به‌عنوان نماینده‌ی کنگره در انتخابات پیروز شد. وی از افراد فعال جنبش حقوق مدنی بود که در دهه‌ی ۱۹۶۰ نیز، نقش مهمی در سازمان‌دهی تظاهرات تاریخی مارتین لوترکینگ ایفا کرد.

صفحه‌ی اصلی وب‌سایت اپل که همواره محل ارائه‌ی پروموشن محصولات است، برای ادای احترام به جان لوئیس به‌روزرسانی شد و ‌به‌جای تبلیغات محصول، عکس‌نوشته‌ای از وی قرار گرفت. درون عکس، یکی از نقل‌قول‌های معروف او نوشته شده است:

هیچ‌وقت از ایجاد سروصدایی نترس که به دردسر خوب و ضروری برایت منجر می‌شود!

در سالیان گذشته، اپل و تیم کوک و جان لوئیس ارتباط تنگاتنگی داشته‌اند. در سال ۲۰۱۵، لوئیس به‌همراه کوک از دفتر مرکزی شرکت اپل بازدید کرد و حتی مدت کوتاهی را برای کارمندان اپل با موضوع اهمیت تنوع نژادی و شمول کارمندان مختلف سخنرانی کرد. در سال ۲۰۱۶ نیز، زمانی‌که تیم کوک در فهرست ۱۰۰ چهره‌ی اثرگذار به انتخاب مجله‌ی TIME قرار گرفت، لوئیس بخش معرفی تیم کوک در فهرست ۱۰۰ چهره‌ی اثرگذار را این چنین نوشت:

قطعا برای تیم کوک قدم‌برداشتن در سایه‌ی عظیم مدیر پیشین شرکت اپل، استیو جابز، آسان نبوده است؛ اما او با شجاعت و تمایل بی‌درنگ در این راه گام برداشته است تا جایگاه خود را پیدا کند. تیم کوک اکنون شرکت اپل را به‌ سودآوری بیش‌ازحد تصور رسانده و مسئولیت اجتماعی این شرکت را نیز بیش‌ازپیش کرده است.

علاوه‌بر تصویر افزوده‌شده در صفحه‌ی اصلی وب‌سایت، مستندی درباره‌ی جان لوئیس در ابتدای ماه در Apple TV با عنوان «جان لوئیس؛ دردسر خوب» پخش شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات