کراس اور مفهومی نیسان مگنایت برای بازار هند رونمایی شد

دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نیسان از خودروی مفهومی شاسی‌بلند مگنایت ۲۰۲۱ مجهز به پیشرانه بنزینی ۹۳ اسب‌بخار برای بازار هند رونمایی کرد که سال آینده در این کشور ساخته و عرضه می‌شود.
تبلیغات

پس از معرفی شاسی ‌بلند برقی جدید نیسان آریا، خودروساز ژاپنی این‌بار از شاسی‌بلند کامپکت و مفهومی مگنایت ۲۰۲۱ رونمایی کرد. انتظار می‌رود که نسخه‌ی تولیدی این خودروی مفهومی طراحی‌شده در ژاپن، اوایل سال آینده در هند به فروش برسد و در آنجا نیز ساخته شود.

نمای جانبی خودرو شاسی بلند مفهومی نیسان مگنایت / Nissan Magnite قرمز رنگ برای بازار هند

برخی کارشناسان یادآور می‌شوند که مگنایت طراحی جلوپنجره آشنای «V-Motion» نیسان را ندارد، اما نشانه‌ای از برنامه‌های آینده این شرکت نیست. در ابتدا قرار بود مگنایت تحت برند داتسون عرضه شود، اما این برند احیاشده بار دیگر بازنشسته شد. اینکه آیا نسخه‌ی تولیدی نیسان مگنایت با طراحی جلوپنجره جدید همراه خواهد بود یا نه، باید منتظر بمانیم و ببینیم که در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

خودروی مفهومی که در اینجا نشان داده شده، به‌نظر می‌رسد تا حد زیادی برای تولید آماده است؛ اگرچه می‌توان تغییراتی برای چراغ‌های عقب و جلو به‌همراه سپرها و رنگ‌های قابل عرضه در نظر گرفت. مگنایت به‌عنوان نسخه‌ای از مدل کنونی نیسان کیکس (مدلی که در استرالیا عرضه نشده است)، وارد بازار استرالیا خواهد شد و نشانه‌های طراحی ظاهری آن احتمالاً خبر از به‌روزرسانی یا جایگزینی برخی قسمت‌ها خواهد داد.

سیستم محرکه شامل پیشرانه بنزینی یک لیتری سه سیلندر بنزینی تنفس طبیعی با قدرت ۷۱ اسب‌بخار در ترکیب با جعبه‌دنده ۵ سرعته دستی و پیشرانه بنزینی یک لیتری سه سیلندر بنزینی توربوشارژ با قدرت ۹۳ اسب‌بخار  و جعبه‌دنده ۵ سرعته دستی یا CVT خودکار می‌شود.

نمای عقب خودرو شاسی بلند / suv  مفهومی نیسان مگنایت / Nissan Magnite قرمز رنگ برای بازار هند

فضای داخلی کراس‌اور مفهومی نیسان مگنایت فاش نشده است و به احتمال زیاد در ماه‌های آینده رونمایی می‌شود. حتی احتمال دارد این مدل در سطح مفهومی دارای طراحی کابین نباشد و نسخه تولیدی آن به‌طور کامل با کابین و طراحی داخلی جدیدی عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات