هدفون لوبیاشکل سامسونگ در گوش چگونه به‌نظر می‌رسد؟

شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
گلکسی بادز لایو که احتمالاً ماه آینده رونمایی می‌شود، به‌تازگی در ویدئو و تصاویری جدید رؤیت شده است تا با طراحی ظاهری آن بهتر از قبل آشنایی پیدا کنیم.
تبلیغات

تمامی شواهد نشان می‌دهند که سامسونگ می‌خواهد ماه آینده‌ی میلادی در جریان برگزاری مراسمی بزرگ آنپکد، نسل بعدی هدفون‌های توگوشی تمام‌بی‌سیم خود را با نام گلکسی بادز لایو (Samsung Galaxy Buds Live) رونمایی کند. این هدفون‌ که در ابتدا توسط افشاگران با نام گلکسی بادز بین خطاب می‌شد، طی چند وقت اخیراً بارها در اخبار ظاهر شده و همین موضوع به‌صورت غیرمستقیم نشان می‌دهد فاصله‌ی چندانی تا رونمایی رسمی آن باقی نمانده است.

نام‌گذاری محصول به‌صورت گلکسی بادز لایو به سیاست‌های خود سامسونگ برمی‌گردد، اما با درنظرگرفتن زبان طراحی، گلکسی بینز می‌توانست نامی منطقی‌تر باشد. البته در نظر داشته باشید که هنوز نام رسمی محصول اعلام نشده است، بااین‌حال بسیاری از افشاگران به‌نام گلکسی بادز لایو اشاره می‌کنند. پیش‌تر شاهد تصاویر متعددی از گلکسی بادز لایو بوده‌ایم؛ هدفونی تمام‌بی‌سیم که ظاهری شبیه به لوبیا دارد و از همان زمانی‌که نخستین رندرها منتشر شدند، کاربران از زبان طراحی محصول تعجب کردند. به‌تازگی تصاویر و ویدئویی جدید ازسوی یکی از کاربران توییتر با نام h0x0d فاش شده است تا ما را بهتر از قبل با ظاهر گلکسی بادز لایو آشنا کند.

ویدئویی که فاش شده ظاهراً توسط خود سامسونگ به‌منظور بازاریابی برای محصول ساخته شده و قرار است در آینده پخش شود. در این ویدئو شاهد شعاری هستیم که نشان می‌دهد گلکسی بادز لایو احتمالاً قرار است مجهز به فناوری حذف صدای محیط (نویز کنسلینگ) باشد. در بخشی از ویدئو شاهد این شعار هستیم: «سروصدای [محیط] را بیرون نگه دارید. بگذارید صدای [موسیقی] به‌گوش‌تان برسد». در گلکسی بادز لایو از سَریِ سیلیکونی استفاده نشده است و این هدفون همچنین هیچ‌گونه قلابی برای گیر کردن در داخل گوش ندارد. بنابراین دستیابی به فناوری حذف نویز فعال (ANC) کمی عجیب به‌نظر می‌رسد و باید منتظر توضیحات سامسونگ در این رابطه بمانیم. در صورت صحت داشتن شایعه‌ها، گلکسی بادز لایو نخستین هدفون توگوشی سامسونگ خواهد بود که از فناوری ANC استفاده می‌کند. این موضوع باعث می‌شود گلکسی بادز لایو رقیبی توانمندتر برای ایرپادز اپل باشد.

در تصویری که حساب کاربری h0x0d در توییتر به‌اشتراک گذاشته است و به‌عنوان تصویر اصلی این مقاله دیده می‌شود، می‌توانیم با جزئیاتی بیشتر به‌تماشای هدفون توگوشی جدید سامسونگ بنشینیم. همان‌طور که می‌توانید ببینید، در اطراف هر یک از هدفون‌ها چند محل خروجی صدا و میکروفون به‌چشم می‌خورد، بنابراین گلکسی بادز لایو حداقل در نگاه اول طراحی پیچیده‌ای دارد و احتمالاً مزیت‌هایی متنوع برای موسیقی‌گوش‌دادن ارائه خواهد داد. انتظار می‌رود سامسونگ هدفون گلکسی بادز لایو را در رنگ‌های مشکی و سفید و مسی روانه‌ی بازار کند.

گلکسی بادز لایو سامسونگ / Samsung Galaxy Buds Live / گلکسی بین در گوش چپ یک زن

برخلاف بسیاری از شرکت‌های چینی، سامسونگ درحال تلاش است تا هدفون‌هایی بسازد که ازلحاظ ظاهری به ایرپادز اپل شبیه نیستند و ظاهر مختص‌به خود را دارند. گلکسی بادز لایو با ظاهر لوبیامانندش بسیار منحصربه‌فرد به‌نظر می‌رسد. از قرار معلوم سامسونگ این هدفون را بسیار ارگونومیک ساخته است تا از گوش کاربر نیفتد و درعین‌حال ظاهری زیبا داشته باشد. هدفون‌های گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس سامسونگ به‌خوبی در گوش جای می‌گیرند و راحتی زیادی به کاربر منتقل می‌کنند. سامسونگ تجربه‌ی خود از تولید هدفون‌های یادشده را به گلکسی بادز لایو نیز منتقل خواهد کرد.

تاکنون شایعه‌ای مطمئن که به قیمت هندزفری اشاره کند منتشر نشده است، بنابراین نمی‌دانیم قیمت هدفون سامسونگ گلکسی بادز چقدر خواهد بود. جدیدترین هدفون توگوشی سامسونگ که با نام گلکسی بادز پلاس شناخته می‌شود قیمت ۱۴۹٬۹۹ دلار دارد. مراسم آنپکد سامسونگ که احتمالاً محفلی برای رونمایی گلکسی بادز لایو، خانواده‌ی گلکسی نوت ۲۰، مدل 5G گلکسی Z فلیپ و محصولاتی دیگر خواهد بود، قرار است روز پنجم اوت ۲۰۲۰ (۱۵ مرداد ۱۳۹۹) ساعت ۱۸:۳۰ به‌وقت تهران برگزار شود.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد هدفون سامسونگ دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات