گلکسی بادز جدید سامسونگ احتمالا در سه رنگ‌ عرضه می‌شود

جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر رندرشده‌ای از گلکسی بادز سامسونگ منتشر شده است که محصول معرفی‌نشده‌ی شرکت کره‌ای را در سه رنگ مختلف نشان می‌دهند.
تبلیغات

انتظار می‌رود سامسونگ در تاریخ ۵ اوت (۱۵ مرداد) از محصولات متنوعی رونمایی کند که یکی از آن‌ها، گلکسی بادزهای جدید هستند. با این حال، به‌لطف افشاگران، اطلاعات گسترده‌ای از محصولات معرفی نشده‌ی سامسونگ در اختیارمان قرار گرفته که از آخرین آن‌ها تصاویر رندرشده‌ی گلکسی بادز است.

گلکسی بادز درواقع هدفون کاملا بی‌سیم یا True Wireless است؛ زیرا نه‌تنها به منبع صوت به‌صورت بی‌سیم متصل می‌شود، بلکه برای همگام‌سازی هدست‌ها سیمی به آن‌ها متصل نیست. گفته می‌شود گلکسی بادز جدید با یکی از دو نام‌ گلکسی بادز ایکس یا گلکسی بادز لایو عرضه خواهد شد؛ اما هیچ‌کدام نام‌ها هنوز از سوی مقامات سامسونگ تایید یا رد نشده‌اند. ایوان بلس، فاش‌کننده‌ی معروف، هدست‌های واقعا بی‌سیم جدید سامسونگ را گلکسی بادز لایو می‌خواند، بنابراین شاید کره‌ای همین نام را برگزیده باشند.

ایوان بلس تصاویر رندرشده‌ای از گلکسی بادز جدید سامسونگ منتشر کرده است که نه‌تنها کیفیت بسیار بالایی دارند، بلکه محصولات جدید شرکت کره‌ای را در سه رنگ‌بندی مشکی، سفید و برنزی نشان می‌دهند.

طراحی ظاهری گلکسی بادز لایو سامسونگ / Samsung Galaxy Buds Live

نکته‌ی جالب در تصاویر رندرشده، هم‌رنگ بودن جعبه شارژ با هدست‌های گلکسی بادز لایو است. در تصویر دیگری که هدست‌های جدید را از نزدیک نشان می‌دهد، قرار گرفتن بلندگو در وسط هدست را می‌توان مشاهده کرد. همچنین دو میکروفون نیز قابل مشاهده هستند که وظیفه‌ی ضبط صدای کاربر و همچنین صدای محیط برای حذف آن‌ها و کاهش میزان نویز را به عهده دارند.

در گذشته نیز تصاویری از گلکسی بادز لایو منتشر شده بود؛ اما می‌توان تفاوت میان تصاویر را به وضوح مشاهده کرد. همین امر باعث می‌شود احتمال تغییر در طراحی گلکسی بادز لایو افزایش یابد. محصولات در حال توسعه از چندین مرحله طراحی گذر می‌کنند و ممکن است نسخه‌ی نهایی تفاوت‌های بسیاری با نسخه‌های آزمایشی داشته باشد.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری انتظار می‌رود گلکسی بادز لایو برخلاف نسخه‌ی پلاس دارای قابلیت حذف نویز محیط فعال باشد. همچنین گفته می‌شود که هدست‌های واقعا بی‌سیم جدید سامسونگ با هر بار شارژ به مدت ۱۱ ساعت مداوم موسیقی پخش می‌کنند. قیمت احتمالی نیز برای گلکسی بادز لایو در حدود ۱۴۰ دلار در نظر گرفته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات