نتایج بنچمارک وان‌پلاس نورد در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

یک‌شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات جدیدی از گوشی وان‌پلاس نورد به‌صورت نتایج بنچمارک رویت شد که برخی از اخبار و شایعه‌ها پیرامون گوشی جدیدی چینی‌ها را تأیید می‌کند.
تبلیغات

وان‌پلاس نورد تاریخ ۲۱ ژوئیه (۳۱ تیر) به‌صورت رسمی معرفی می‌شود. با نزدیک شدن به تاریخ معرفی گوشی جدید وان‌پلاس، اطلاعات متعددی از آن به دست رسانه‌ها می‌رسد که تعدادی از آن‌ها از منابع رسمی و تعدادی دیگر شایعه هستند. جدیدترین اطلاعاتی که پیرامون Nord منتشر شده است، نتایج بنچمارک آن را در پایگاه داده‌ی گیک‌بنچ نشان می‌دهد.

نتایج بنچمارک وان پلاس نورد / AC2003
نتایج بنچمارک وان پلاسAC2003
نتایج بنچمارک وان پلاس نورد
نتایج بنچمارک وان پلاس Nord

مدلی که در پایگاه داده‌ی گیک‌بنچ رویت شد AC2003 نام دارد. نتایج بنچمارک مذکور از حدود یک ماه پیش در گیک‌بنچ دیده می‌شوند و در روزهای اخیر، تعداد بیشتری نتیجه‌ی بنچمارک از آن فاش شده‌ است. نتایج بنچمارک، با پردازنده‌ اسنپدراگون 765G که حضورش در گوشی وان‌ پلاس نورد تأیید شد، هماهنگی دارد. درنتیجه می‌توان نتایج منتشرشده را با تخمین تقریبا دقیق، متعلق به گوشی OnePlus Nord دانست. در همه‌ی نتایج، نام Lito برای مادربرد گوشی دیده شده و فرکانس پردازنده و حافظه‌ی رم نیز ۱/۸ گیگاهرتز و ۱۲ گیگابایت عنوان می‌شود.

یک بنچمارک دیگر متعلق به محصولی دیگر از وان‌پلاس هم در گیک‌بنچ دیده شد که نام مدل BE2028 دارد و اطلاعات و اعداد کاملا متفاوتی را نشان می‌دهد. مادربرد گوشی مذکور هم Lito نام دارد، اما سرعت کلاک پردازنده‌ی آن ۱/۷۱ گیگاهرتز و حافظه‌ی رم نیز ۶ گیگابایت است.

نتایج بنچمارک وان پلاس BE2028

بنچمارک جدید معانی و احتمالات متعددی دارد. شاید با یک گوشی جدید روبه‌رو هستیم که درکنار نورد معرفی خواهد شد و تاکنون شرکت صحبتی درباره‌ی آن نداشته است. شاید هم گوشی جدید در آینده معرفی شود. احتمالا BE2028 از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۹۰ بهره می‌برد و باتوجه‌به حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی می‌توان بازار هدف آن را پایین‌رده تفسیر کرد. شاید هم با یک نسخه‌ی اولیه از نورد روبه‌رو هستیم که مشخصات پایین‌تری را به کاربر ارائه می‌کند. درنهایت همه‌ی پیش‌بینی‌ها حدس و گمان هستند و باید حدود ۱۰ روز دیگر تا رونمایی محصول جدید وان‌پلاس منتظر بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات