آیفون 12 پرو احتمالا ۶ گیگابایت رم خواهد داشت

جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس شایعات جدید، آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو به‌ترتیب ۴ و ۶ گیگابایت رم خواهند داشت.
تبلیغات

انتظار می‌رود به‌زودی شاهد رونمایی از سری جدید آیفون ۱۲ اپل باشیم. تاکنون نیز اطلاعات گسترده‌ای در مورد پرچم‌داران نسل بعدی کوپرتینویی‌ها منتشر شده است؛ اما جدیدترین آن‌ها به میزان حافظه رم مدل استاندارد آیفون ۱۲ و همچنین آیفون ۱۲ پرو اشاره می‌کند.

در حالی که انتظار می‌رود سری جدید آیفون ۱۲ شامل چهار گوشی هوشمند باشد، تایید شده که در دل گوشی‌های هوشمند جدید اپل از پردازنده‌ی A14 استفاده می‌شود؛ تراشه‌ای که ظاهرا با لیتوگرافی ۵ نانومتری ساخته شده است و نسبت  به نسل قبل، توانایی محاسباتی بیشتر ارائه می‌دهد و همچنین میزان کمتری انرژی مصرف می‌کند.

در صورتی که شایعات صحت داشته باشند، مدل استاندارد آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو به‌ترتیب ۴ و ۶ گیگابایت رم خواهند داشت؛ در‌حالی‌که اپل در سری آیفون ۱۱ که شامل نسخه استاندارد، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس می‌شود از تراشه‌ی A13 و ۴ گیگابایت رم استفاده کرده بود.

شایعات به ابعاد نمایشگر استفاده شده در دو مدل آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو نیز اشاره می‌کنند. گویا مدل پرو نمایشگری با ابعاد ۶/۱ اینچ دارد؛ مدل استاندارد در دو مدل با نمایشگرهای ۵/۴ و ۶/۱ اینچی عرضه می‌شود.

فاش‌کننده‌ای که میزان رم آیفون‌های جدید اپل را فاش کرده، تاکنون اخبار درست و موثقی در مورد رویدادها و جزئیات محصولات جدید اپل منتشر کرده است؛ بنابراین احتمالا تجهیز آیفون‌ ۱۲ پرو به ۶ گیگابایت رم صحت داشته باشد.

انتظار می‌رود اپل از سری جدید آیفون ۱۲ به همراه محصولات دیگر در دست تولید این شرکت در ماه سپتامبر رونمایی کند؛ اما کوپرتینویی‌ها هیچ یک از اخبار و شایعات منتشرشده پیرامون محصولات جدیدشان را تایید یا رد نکرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات