اوپو بند با عمر باتری ۱۴ روزه رونمایی شد

دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
اوپو بند با صفحه‌نمایش ۱/۱ اینچ AMOLED، عمر باتری ۱۴ روزه و رنگ‌بندی مناسب در سه مدل عادی، فشن و EVA معرفی شد که یکی از آن‌ها دارای پوششی از طلای ۲۴ عیار است.
تبلیغات

اوپو یکی از شرکت‌های نام‌آشنای چینی است که تصمیم گرفته همچون بسیاری دیگر از تولیدکنندگان گوشی‌ موبایل در حوزه‌های دیگر هم ورود کند تا ضمن بالا بردن تنوع محصولاتش، درآمد بیشتری به‌جیب بزند. در همین راستا اوپو ساعاتی پیش دست‌بند تناسب اندام اختصاصی خود را رونمایی کرد.

برخلاف دست‌بند‌های تناسب اندام اقتصادی عرضه‌شده توسط ریل‌می (یکی از زیرشاخه‌های اوپو)، محصول جدید اوپو برخی قابلیت‌های جالب دارد و تا حدی می‌توانیم آن را دست‌بندی پریمیوم خطاب کنیم. اوپو بند (Oppo Band) برای نمایش محتوای بصری از صفحه‌نمایشی ۱/۱ اینچ با پنل AMOLED استفاده می‌کند که درون بدنه‌ای بیضی‌شکل جای گرفته است. این صفحه‌نمایش با شیشه‌ی ۲/۵ بعدی ضدخش محافظت می‌شود و پوششی ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی P3 را ارائه می‌دهد تا بتواند تصاویر مختلف را با دقت رنگی بسیار بالا به‌نمایش بگذارد.

اوپو بند / Oppo Band

مدل استاندارد اوپو بند

اوپو بند به تقریبا تمامی قابلیت‌هایی مجهز شده است که از دست‌بندی پریمیوم انتظار دارید و از بین آن‌ها می‌توانیم به نظارت روی سطح اکسیژن خون به‌مدت ۴۸۰ دقیقه اشاره کنیم. در این بازه‌ی زمانی دست‌بند اوپو می‌تواند ۲۸٬۸۰۰ بار سطح اکسیژن خون کاربر را اندازه بگیرد.

اوپو بند همچنین توانایی نظارت روی خواب را دارد و برای انجام فعالیت‌های بدنی، ۱۲ حالت نظارت روی ورزش‌های مختلف ارائه می‌دهد. نظارت مداوم روی ضربان قلب، بیش از ۱۶۰ واچ‌فیس، پشتیبانی از NFC و مقاومت دربرابر نفوذ آب تا فشار ۵ اتمسفر جزو دیگر مشخصات مهم مربوط به اوپو Band هستند. اوپو در دست‌بند تناسب اندام خود از باتری ۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است که طبق ادعاهای مطرح‌شده می‌تواند با یک‌بار شارژ تا ۱۴ روز دوام بیاورد. مدت‌زمان شارژ کامل محصول، ۱/۵ ساعت اعلام شده است. 

اوپو بند در سه مدل مختلف روانه‌ی بازار می‌شود: مدل معمولی، مدل Fashion و مدل محدود EVA. مدل استاندارد اوپو بند قرار است با قیمت ۱۹۹ یوآن (تقریبا ۲۸ دلار) روانه‌ی بازار شود و از بدنه‌ای پلاستیکی بهره می‌گیرد و در دو رنگ مشکی و بنفش دردسترس قرار می‌گیرد. مدل فشن اوپو بند از بدنه‌ای فلزی استفاده می‌کند و در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه می‌شود؛ جالب است بدانید در مدل طلایی‌رنگ اوپو بند فشن از طلای ۲۴ عیار استفاده شده است. این مدل از دست‌بند تناسب اندام اوپو برچسب قیمت ۲۴۹ یوآن (تقریبا ۳۵ دلار) را یدک می‌کشد.

اوپو بند / Oppo Band

مدل فشن اوپو بند

درنهایت به مدل EVA می‌رسیم که به‌شکل محدود در بازار عرضه می‌شود. طراحی این مدل تا حد زیادی از انیمه‌ی محبوب Neon Genesis Evangelion الهام گرفته شده است. پیش‌تر این نوع زبان طراحی را در مدل ویژه‌ی گوشی اوپو ایس ۲ دیده بودیم. اوپو می‌خواهد مدل EVA دست‌بند خود را با قیمت ۲۹۹ یوآن (معادل ۴۲ دلار) عرضه کند.

درحال‌حاضر مشخص نیست که اوپو بند در انحصار بازار چین قرار دارد یا به‌زودی در بازارهای بین‌المللی نیز عرضه می‌شود. پیش‌تر دیده‌ایم که اوپو در بازارهای دیگر نظیر هند و اروپا هم حضور پیدا کرده است، بنابراین احتمال می‌دهیم اوپو بند در دیگر نقاط دنیا نیز عرضه شود. اوپو بند پیش‌تر چند بار گواهی‌های مختلفی را ازسوی نهادهای بین‌المللی دریافت کرده است.

پوستر اوپو تی وی / Oppo TV

پوستر جدید اوپو و تأیید ساخت تلویزیون هوشمند

اوپو درکنار رونمایی اوپو بند پوستری را منتشر کرده است که به تلویزیونی هوشمند بر پایه‌ی اندروید TV اشاره دارد. اوپو در پوستر خود به‌طور ویژه به‌دستاوردهایش در حوزه‌ی 5G اشاره می‌کند و می‌گوید از همین حالا قصد دارد به‌استقبال شبکه‌ی 6G برود. در بخش دیگری از پوستر می‌بینیم که اوپو از عرضه‌ی تلویزیونی هوشمند با نام اوپو TV در آینده خبر می‌دهد. ناگفته نماند ریل‌می پیش‌تر تلویزیون اختصاصی خود را روانه‌ی بازار هند کرده است. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این زمینه دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات