چگونه تم داینامیک صفحه قفل را روی گوشی‌های سامسونگ فعال کنیم؟

پنج‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در این مقاله، نحوه‌ی فعال‌سازی تم داینامیک صفحه‌ی قفل گوشی هوشمند را در محصولات سری گلکسی سامسونگ آموزش می‌دهیم.
تبلیغات

یکی از موضوع‌هایی که دارندگان گوشی هوشمند به آن بسیار توجه می‌کنند، شخصی‌سازی بیشتر محیط کاربری است. از تغییر صفحه پس‌زمینه گرفته تا ظاهر آیکون‌ها و حتی انتخاب تم‌های سه‌بعدی و چهاربعدی ازجمله بخش‌هایی هستند که می‌توان برای شخصی‌سازی محیط کاربری گوشی هوشمند استفاده کرد.

در‌صورتی‌که صاحب گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ باشید، امکانی برایتان فراهم شده است که تم صفحه‌ی قفل گوشی را نیز شخصی‌سازی کنید و از تم‌های داینامیک برای زیباترشدن آن استفاده کنید. درواقع، می‌توانید به‌جای صفحه‌ی قفل ساده، از تم‌های داینامیک برای تنوع بیشتر برخوردار شوید که تماشای آن‌ها نه‌تنها سرگرم‌کننده است؛ بلکه تجربه استفاده از گوشی سامسونگ را لذت‌بخش‌تر می‌کند. در این مقاله، قصد داریم نحوه‌ی تغییر تم صفحه‌ی قفل گوشی‌های هوشمند سری گلکسی سامسونگ را به شما آموزش دهیم. با زومیت همراه شوید.

چگونه صفحه‌ی قفل داینامیک را در گوشی‌های گلکسی سامسونگ فعال کنیم؟

برای فعال‌سازی این قابلیت، تنها کافی است مراحل ذکر‌شده را به‌ترتیب انجام دهید:

  • ابتدا به قسمت تنظیمات (Setting) بروید.
  • گزینه‌ی Wallpaper را انتخاب کنید.
  • گزینه Wallpaper Services را انتخاب کنید.
امکان فعال سازی صفحه قفل گوشی هوشمند سری گلکسی سامسونگ
  • گزینه‌ی صفحه‌ی قفل داینامیک (Dynamic Lock Screen) را انتخاب کنید.
  • گزینه‌ی تنظیمات را انتخاب کنید.
  • روی گزینه‌ی به‌روزرسانی خودکار (Auto Update) ضربه بزنید.
  • اصولا تصاویر برای صفحه‌ی قفل دانلود می‌شوند. اگر بخواهید از حجم بسته‌های خریده‌شده استفاده شود، گزینه دانلود با استفاده از دیتای موبایل یا Download using mobile data را انتخاب کنید. اگر این گزینه خاموش باشد، تصاویر جدید فقط در حالتی دانلود می‌شوند که گوشی هوشمندتان به شبکه‌ی Wi-Fi متصل شده باشد.
  • حال به گزینه‌ی صفحه‌ی قفل داینامیک بروید و دسته‌بندی دلخواهتان را انتخاب کنید. با انتخاب دسته‌بندی دلخواهتان، تصاویری در صفحه‌ی قفل به‌نمایش درخواهد آمد که زیرمجموعه‌ای از آن دسته باشند.
  • پس از تأیید دسته‌بندی دلخواه، نحوه‌ی دانلود تصاویر را باید انتخاب کنید که از دیتای موبایل یا شبکه‌ی Wi-Fi استفاده شود.
امکان فعال سازی صفحه قفل گوشی هوشمند سری گلکسی سامسونگ

با اتمام فرایند دانلود، تصاویری که در حافظه گوشی هوشمند ذخیره شده‌اند، به‌صورت تصادفی در صفحه‌ی قفل گوشی به‌نمایش درخواهند آمد.

در‌صورتی‌که این آموزش برایتان مفید بود، آن را با دوستانتان به‌اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات