گلکسی واچ 3 سامسونگ در تصاویری جدید رؤیت شد

شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی واچ ۳ که احتمالا پس از چند سال حلقه‌ی چرخان اطراف صفحه‌نمایش را به ساعت‌های سامسونگ برمی‌گرداند، به‌تازگی در تصاویری جدید رؤیت شده است.
تبلیغات

گلکسی واچ ۳ (Samsung Galaxy Watch 3) جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ است که تاکنون شایعه‌هایی متعدد درمورد آن شنیده‌ایم و احتمالا در آینده‌ای نزدیک رونمایی می‌شود. در نسل اول ساعت‌های هوشمند سامسونگ شاهد حلقه‌ای چرخان در اطراف نمایشگر بودیم که قابلیت‌های مختلفی را به‌همراه می‌آورد، اما کره‌ای‌ها حلقه‌ی چرخان مذکور را در نسل‌های بعد حذف کردند. در مدل‌های دارای پسوند اکتیو، این حلقه با نسخه‌ی خازنی جایگزین شد.

بر اساس آنچه از گوشه و کنار شنیده‌ایم، سامسونگ در گلکسی واچ ۳، حلقه‌ی چرخان را برمی‌گرداند. پیش‌تر شاهد اعطای برخی گواهی‌ها به ساعت جدید سامسونگ بودیم، در تصاویری که به‌همراه آن گواهی‌ها منتشر شدند دیدیم که گلکسی واچ ۳ دارای حلقه‌ی چرخان اطراف نمایشگر خواهد بود. در همین راستا به‌تازگی تصاویری دیگر از گلکسی واچ ۳ در دنیای واقعی منتشر شده‌اند. در این تصاویر، ساعت هوشمند سامسونگ روشن است.

5 عدد گلکسی واچ 3 سامسونگ ازنمای جلو نمایشگر روشن

همانطور که در تصاویر فاش‌شده می‌توانید ببینید، رابط کاربری گلکسی واچ ۳ نسبت‌به نسل‌های پیشین تغییرات زیادی به‌‌خود ندیده و تنها از برخی جوانب بهبود پیدا کرده است. کاربران این ساعت برای ناوبری در منوهای مختلف، نمایش فهرست اپلیکیشن‌های اخیر و دیگر بخش‌های رابط کاربری همچنان باید به حلقه‌ی چرخان متکی باشند. انتظار می‌رود سامسونگ ساعت خود را با سیستم‌عامل جدید تایزن ۵٫۵ در دسترس قرار دهد. 

سامسونگ گلکسی واچ ۳ در دو مدل با اندازه‌ی ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری روانه‌ی بازار خواهد شد که به‌ترتیب دارای شماره‌مدل SM-R840 و SM-R850 هستند. در مدل‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری گلکسی واچ ۳ به‌ترتیب شاهد صفحه‌نمایش ۱٫۲ و ۱٫۴ اینچ خواهیم بود. هر دو ساعت قرار است از استانداردهای IP68 (ضد آب و گردوغبار) و MIL-STD-810G (مقاومت در برابر عوامل خارجی) بهره‌مند باشند. در گلکسی واچ ۳ از یک گیگابایت حافظه‌ی رم به‌همراه هشت گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی استفاده خواهد شد؛ فعلا نمی‌دانیم گلکسی واچ ۳ قرار است به چه تراشه‌ای مجهز باشد.

دو مدل گلکسی واچ ۳ دارای مدل‌هایی ویژه با پشتیبانی از شبکه‌ی LTE خواهند بود که با نام SM-R845 و SM-R855 از آن‌ها یاد می‌شود. شایعه‌های اخیر می‌گویند گلکسی واچ ۳ سامسونگ قرار است از حسگر نوار قلب (ECG) بهره‌مند باشد. ازطریق این ساعت همچنین امکان نظارت روی فشار خون فراهم خواهد شد. مدل ۴۱ میلی‌متری گلکسی واچ ۳ دارای باتری ۲۴۷ میلی‌آمپرساعتی و مدل ۴۵ میلی‌متری دارای باتری ۳۴۰ میلی‌آمپرساعتی خواهند بود.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی دارید؟ به‌نظر شما قیمت ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۳ چقدر خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات