اولین تصاویر از سامسونگ گلکسی A01 Core منتشر شد

شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر منتشر شده از گلکسی A01 Core سامسونگ نشان می‌دهد که محصول جدید شرکت کره‌ای حداقل در دو رنگ‌بندی عرضه خواهد شد.
تبلیغات

شاید نتوان گلکسی A01 را مقرون به‌صرفه‌ترین محصول سری گلکسی A سامسونگ دانست؛ اما می‌توان گفت که ارزان‌ترین مدل موجود در بازار از این سری محسوب می‌شود. بااین‌حال، شرکت کره‌ای در نظر دارد محصولی ارزان‌تر از گلکسی A01 به بازار عرضه کند که البته سخت‌افزار به مراتب ضعیف‌تری را نیز یدک می‌کشد.

محصول معرفی‌نشده‌ی سامسونگ که گلکسی A01 Core نام دارد تاکنون چندین تاییدیه را دریافت کرده است و انتظار می‌رود به‌زودی معرفی و سپس به بازار عرضه شود. حال، ایوان بلاس، افشاگر معروف، تصاویری از گوشی گلکسی A01 Core را در حساب توییتر خود منتشر کرده است که نشان می‌دهد محصول جدید سامسونگ حداقل در دو رنگ‌بندی آبی و قرمز روانه بازار می‌شود.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری انتظار می‌رود که گلکسی A01 Core همراه‌با نمایشگری ۵/۱۴ اینچی با پنل TFT معرفی شود که البته از رزولوشن HD یا 720pبهره می‌برد. در تصاویر می‌توان میزان حاشیه بسیار زیاد موجود در بالا و انتهای نمایشگر را مشاهده کرد.

دوربین سلفی در حاشیه موجود در بالای نمایشگر قرار گرفته که مشخصات آن معلوم نیست. در پنل پشتی نیز می‌توان دوربین دیگری با مشخصات نامعلوم و فلش LED را مشاهده کرد. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در محصول جدید خود از حسگر اسکنر اثرانگشت استفاده نخواهد کرد.

در دل گوشی A01 Core تراشه MT6739WW مدیاتک قرار گرفته که ۱ گیگابایت حافظه رم نیز آن را همراهی می‌کند. گوشی هوشمند معرفی‌نشده سامسونگ مبتنی بر اندروید ۱۰ است که رابط کاربری One UI Core (نسخه‌ای تضعیف‌شده از One UI) روی آن سوار شده است.

انتظار می‌رود که گلکسی A01 Core در دو مدل تک سیم‌کارت و دو سیم‌کارت به بازار عرضه شود. متاسفانه هنوز قیمت و زمان عرضه گوشی پایین‌رده سامسونگ مشخص نشده است و همچنین نمی‌دانیم که گلکسی A01 Core برای چه بازارهایی در نظر گرفته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات