اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (۴ تیر)

چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
مطالعه 7 دقیقه
معرفی اپلیکیشن‌های پولی که رایگان می‌شوند باتوجه‌به مدت محدودی که برای نصب دارند از اهمیت بالایی برخودار است؛ بنابراین در زومیت قصد داریم اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را به شما معرفی کنیم.
تبلیغات

اپلیکیشن‌ها به‌عنوان بخش مهمی از گوشی‌ موبایل، جزو جدانشدنی زندگی ما شده‌اند. شاید بتوان اپلیکیشن‌های امروزی را که همه‌ی ما به‌کمک آن‌ها، بخش زیادی از فعالیت‌ها و کارهای روزمره‌ی خود را پیش می‌بریم، به‌عنوان اختراعات نوین انسانی قلمداد کنیم. اختراعاتی که ازطریق کدهای برنامه‌نویسی و حل معادلات ریاضی، بستری را برای ما فراهم می‌کنند تا با کمک آن با دوستان خود در آن سوی دنیا ارتباط برقرار کنیم، فایل جابه‌جا کنیم یا حتی کسب درآمد کنیم.

اپلیکیشن‌ها همان‌طور که می‌دانید در سه شیوه توسط توسعه‌دهندگان دراختیار کاربران قرار می‌گیرند. این سه شیوه عبارت‌اند از: رایگان، خرید اشتراک و پرداخت درون‌برنامه‌ای. تاکنون شده با دیدن اپلیکیشنی به‌وجد بیایید و قصد داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی بودن آن شوید؟ همه‌ی ما این تجربه را داشتیم و غالبا در مواجه با این مسئله، تنها به افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها اکتفا کرده‌ایم.

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود در آینده نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود هرازگاهی اپلیکیشن‌های خود را به‌رایگان عرضه می‌کنند. بنابراین، توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند و بعد از آن می‌توانید فرایند نصب را تکمیل نکنید. با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده امروز در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS را به شما معرفی کنیم.

مجموعه‌ی جدید اپلیکیشن‌های پولی اندروید که امروز در تاریخ ۴ تیر رایگان شده‌اند متشکل هستند از یک برنامه‌ی ضبط صدا و چند بازی جذاب در سبک قهرمانی و معمایی که سرعت عمل و توانایی فکری افراد را مورد ارزیابی قرار خواهند داد. درنهایت نیز یک برنامه‌ی آموزش زبان انگلیسی معرفی شده است که امکان یادگیری زبان را ازطریق کلمه‌های طبقه‌بندی‌شده و بازی فکری مهیا می‌سازد.

اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده‌ی iOS در این مجموعه دارای یک برنامه‌ی تبدیل عکس به پی‌دی‌اف است که با سرعت بالایی فایل را ایجاد و آماده‌ی اشتراک‌گذاری می‌کند. برنامه‌ی بعدی معرفی‌شده یک بازی جهان باز جذاب است که کاربر را در یک دنیای فانتزی غرق می‌کند. این اپلیکیشن‌ها را می‌توانید روی دستگاه‌های اپل، اعم از گوشی آیفون یا تبلت آیپد نصب کنید و تجربه‌ی جدیدی را برای خود رقم بزنید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید

۱- اپلیکیشن Snipback - Lifehacker Smart Voice Recorder PRO HD

اپلیکیشن های پولی رایگان شده / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Snipback یک برنامه‌ی ضبط صدای هوشمند است که ویژگی‌های زیادی را برای کاربر فراهم می‌کند. این برنامه‌ی سبک با کیفیت بالایی صدا را ضبط می‌کند و صداهای ضبط‌شده را به‌راحتی دردسترس کاربر قرار می‌دهد. علاوه‌براین، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های برنامه، حذف صدای محیط است که موجب افزایش کیفیت صدای خروجی خواهد شد. دیگر ویژگی این برنامه شامل ضبط صدا درحالت مخفی و با نمایشگر خاموش می‌شود و رابط‌کاربری بسیار ساده‌ای دارد. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن پولی رایگان شده اندروید را از لینک زیر دانلود کنید.

۲- بازی One Line Deluxe VIP - One Touch Drawing Puzzle

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن One Line Deluxe VIP یک بازی فکری و معمایی است. تمام کاری که باید بکنید این است که با یک‌بار لمس و کشیدن خط ممتد، اشکال مختلف را تکمیل کنید. این بازی علاوه‌بر ایجاد سرگرمی می‌تواند توانایی ذهنی شما را تقویت کند. از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به موسیقی آرامش‌بخش و ظاهر جذاب آن اشاره کرد. همچنین، در مراحلی که راه‌حل معما را پیدا نکنید می‌توانید از راهنمایی استفاده کنید. راهنمایی‌ها محدود هستند و هر سه ساعت یک‌بار شانس دریافت راهنمایی خواهید داشت. درحال حاضر می‌توانید این برنامه را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

۳- بازی Devil Twins: VIP

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Devil Twins: VIP یک بازی با سبک نقش‌آفرینی (RPG) است که می‌تواند ساعت‌ها شما را غرق در دنیای خود کند. برای حل مراحل باید مبارزه کنید و پیش بروید تا بتوانید رشد کنید و مهارت‌ها و امکانات جدید به‌دست آورید تا بتوانید با موجودات غول‌آسایی که هرازگاهی برسر راه شما سبز می‌شوند مبارزه کنید. بنابراین، اگر از علاقه‌مندان سبک بازی‌های این چنینی هستید می‌توانید هم‌اکنون آن را به‌رایگان از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

۴- بازی VIP] Coin Princess: Tap Tap Retro RPG Quest]

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Coin Prencess یک بازی با ظاهر کلاسیک بازی‌های ۸ بیتی است که حس بازی‌های قدیمی و نوستالژیک را برای کاربر ایجاد خواهد کرد. شما باید شاهزاده را راهنمایی کنید تا از ارتش هیولاها فرار کند و شیطان را شکست دهد. این بازی به‌گفته‌ی توسعه‌دهنده مراحل سختی دارد و رسیدن به پایان بازی به‌راحتی به‌دست نخواهد آمد. درحال حاضر با نصب این بازی در مدت محدود رایگان، تبلیغات بنری حذف می‌شود و صد عدد Gem پاداش خواهید گرفت؛ می‌توانید این بازی را از لینک زیر دانلود کنید و روی دستگاه خود نصب کنید.

۵- اپلیکیشن English for all! Pro

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن English for all! Pro یک برنامه‌ی آموزش زبان انگلیسی است که برای مدت محدودی به‌رایگان دردسترس کاربران قرار دارد. این برنامه برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان و بزرگسالان طراحی شده است و لغات انگلیسی را با کمک تصاویر و نه ترجمه، در ذهن زبان‌آموز جای خواهد داد. کلمه‌ها در این اپلیکیشن براساس موضوع‌های مختلف طبقه‌بندی شده‌اند و کاربر می‌تواند باتوجه‌به هر موضوع با کلمه‌های جدید آشنا شود. کاربران می‌توانند در این برنامه معماهای زبان انگلیسی نیز حل کنند، بدین ترتیب عکسی نمایش داده می‌شود و کاربر باید کلمه‌ی صحیح را با مرتب‌کردن حروف نامرتب، به‌دست آورد. می‌توانید این برنامه‌ی آموزش زبان انگلیسی پولی رایگان شده را هم‌اکنون از لینک زیر دریافت کنید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده iOS

۱- اپلیکیشن HaloPDF - PDF Converter & Scanner

اپلیکیشن های پولی رایگان شده آی‌او‌اس / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن HaloPDF یک برنامه‌ی کاربردی به‌خصوص برای دانشجویان و دانش‌آموزان است که باتوجه‌به شیوع ویورس کووید ۱۹ غالبا به‌صورت مجازی درس می‌خوانند. این برنامه برای کاربر، امکان تبدیل عکس به فایل پی‌دی‌اف را فراهم می‌کند. فقط باید برنامه را باز، عکس‌های مدنظرتان را انتخاب و گزینه‌ی Save as PDF را لمس کنید تا در کسری از ثانیه فایل شما آماده شود. سپس می‌توانید فایل خروجی را پرینت کنید یا با دوستان خود به‌اشتراک بگذارید. هم‌اکنون این برنامه ازطریق لینک زیر دردسترس است.

۲- بازی Nimian Legends: Vandgels

اپلیکیشن های پولی رایگان شده آی‌او‌اس / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Nimian Legends: Vandgels یک بازی فانتزی جهان باز و ماجراجویانه است که به کاربر اجازه می‌دهد دنیای جادویی پر از موجودات عجیب را کشف کند. این بازی را می‌توان درحالت‌های مختلفی بازی کرد. برای مثال، درحالت داستانی کاربر برای آینده‌ی مردم خود تلاش می‌کند و درحالت DUNGEONETTE کاربر باید به‌دنبال یافتن ۱۰ قدرت تغییر شکل باشد تا بتواند به مرحله‌ی نهایی برسد و جایزه‌ی بزرگ را دریافت کند. یکی دیگر از حالت‌های بازی، حالت عکاسی است و کاربر مأمور می‌شود با گردش در دنیای زیبا و فانتزی بازی، از مناظر جذاب یا حیوانات و موجوداتی که کشف می‌کند، عکاسی کند. برای دانلود این اپلیکیشن پولی رایگان شده iOS می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

برنامه‌های پولی پیشنهادی امروز زومیت برای پلتفرم‌های اندروید و iOS که درطی مدت محدودی رایگان خواهند بود، از این قرار است. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر قصد نصب اپلیکیشن‌ها را ندارید، حتما آن‌ها را با دانلود به فهرست برنامه‌های خود اضافه کنید. شما نیز می‌توانید اگر برنامه‌ای کاربردی مدنظرتان است و اخیرا رایگان شده ازطریق ارسال نظر در بخش نظرات به ما معرفی کنید تا در مقاله‌ی بعدی آن را با سایر کاربران به‌اشتراک بگذاریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات