اپل تریلر سریال Foundation را برای سرویس TV پلاس منتشر کرد

سه‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
Foundation یکی از سریال‌های جدید سرویس اپل TV پلاس به‌حساب می‌آید که شب گذشته تریلر آن در جریان برگزاری WWDC 2020 پخش شد.
تبلیغات

اپل در جریان بخشی از نطق اصلی کنفرانس WWDC 2020 تریلر سریال جدید Foundation را به‌نمایش گذاشت؛ Foundation سریال جدیدی در ژانر علمی-تخیلی است که در سال ۲۰۲۱ به سرویس اپل TV پلاس می‌آید. طبق گزارش وب‌سایت ددلاین، Foundation که بر اساس مجموعه‌کتاب‌های محبوب ایزاک آسیموف با همین نام ساخته شده است داستان گروهی از افراد تبعیدشده را روایت می‌کند. این افراد پس از مدتی می‌فهمند به‌منظور جلوگیری از فروپاشی امپراتوری خود با نام Galactic Empire تنها یک راه دارند: مقابله و جنگ‌ستیزی با آن. این سریال نخستین بار در سال ۲۰۱۸ توسط اپل معرفی شد، اما دنیاگیری ویروس کرونا روند ساخت آن را در اوایل امسال به‌حالت تعلیق درآورد. 

از تولد سرویس اپل TV پلاس تنها ۶ ماه می‌گذرد و اپل با سرمایه‌گذاری عظیم توانسته است محتوای متنوعی را به آن اضافه کند. این پلتفرم با سریال The Morning Show توانست به موفقیت اولیه دست پیدا کند، اما هنوز هم از نداشتن اثری بسیار بزرگ و درخورتوجه رنج می‌برد.

اپل در زمان معرفی سرویس TV پلاس اعلام کرد شماری از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین بازیگران هالیوود را به فیلم و سریال‌های این سرویس می‌آورد. اپل همچنین توانسته است حق پخش فیلم‌هایی مهمی را که بازیگرانی همچون تام هنکس در آن‌ها بازی کرده‌اند برای TV پلاس خریداری کند. اپل اخیرا به‌شکل غیرمستقیم به اعمال تغییراتی در استراتژی‌های خود اشاره کرده است. 

TV پلاس یکی از اصلی‌ترین اجزای بخش «خدمات» اپل به‌حساب می‌آید و درآمد زیادی را عاید این شرکت می‌کند. اپل سرویس‌های اشتراکی درآمدزای دیگری نیز نظیر اپل نیوز پلاس، اپل موزیک و اپل آرکید دارد. مشخص شدن تاریخ انتشار سریال Foundation نشان می‌دهد که اپل همچنان توجهی ویژه به سرویس TV پلاس دارد و می‌خواهد به تولید سریال‌های اختصاصی برای این سرویس ادامه دهد تا کاربران بیشتری را به‌سمت آن بکشاند. اپل TV پلاس امروزه با قیمت ماهانه‌ی ۴/۹۹ دلار قابل‌دسترس است. به تمامی کسانی که دستگاه‌های جدید یا ریفربیشد اپل را تهیه کنند، سرویس TV پلاس به‌مدت یک‌سال به‌صورت رایگان هدیه داده می‌شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت در این زمینه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات