لنوو از نسخه‌های به‌روزشده لپ تاپ تینک‌پد رونمایی کرد

شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
لنوو مدل‌های به‌روزشده‌ای از سری لپ‌تاپ تینک‌پد رونمایی کرده است که مجهز به پردازنده نسل دهمی اینتل هستند.
تبلیغات

شرکت چینی لنوو یکی از معروف‌ترین سازنده‌های لپ ‌تاپ است که اخیرا نیز مدل‌های به‌روزشده‌ای از سری پی تینک‌پد را معرفی کرده است. در میان محصولات معرفی‌شده می‌توان مدلی نسل سومی از لپ‌تاپ تینک‌پد ایکس ۱ اکستریم را نیز مشاهده کرد.

شاید مهم‌ترین ویژگی لپ‌تاپ‌های جدید لنوو را بتوان برخورداری آن‌ها از نسل دهم پردازنده‌های اینتل دانست. مدل‌های جدید تینک‌پد علاوه بر بهبود سخت‌افزاری از حالت Ultra Performance نیز برخوردار هستند که مدیریت بیشتری روی عملکرد لپ‌تاپ جدید لنوو را دراختیار کاربر قرار می‌دهد.

در تینک‌پد ایکس ۱ اکستریم از پردازنده نسل دهمی اینتل سری H مدل vPro استفاده شده و کاربر تا مدل Core i9 را نیز می‌تواند انتخاب کند. پردازنده گرافیکی نیز انویدیا GeForce 1650 Ti در نظر گرفته شده است تا وظیفه محاسبات داده‌های گرافیکی را به عهده گیرد. لپ‌تاپ جدید لنوو دارای نمایشگری ۱۵/۶ اینچی است و از رزولوشن UHD بهره می‌برد.

لپ تاپ تینک پد سری پی

از مشخصات تینک‌پد ایکس ۱ اکستریم می‌توان به ارتباطات Wi-Fi 6 اشاره کرد؛ البته کاربر حق انتخاب مدلی مجهز به ارتباطات LTE را نیز دارد. انتظار می‌رود تینک‌پد ایکس ۱ اکستریم از ماه ژوئیه با قیمت پایه ۱،۷۴۹ دلار روانه بازار می‌شود.

لنوو درکنار مدل ایکس ۱ اکستریم از چهار مدل سری پی رونمایی کرده است که شامل پی ۱۷ نسل اول، پی ۱۵ نسل اول، پی ۱۵ وی نسل اول و پی ۱ نسل سوم می‌شود. قیمت مدل پایه‌ی لپ‌تاپ‌های جدید سری پی نیز از ۱،۳۴۹ تا ۲،۱۱۹ دلار خواهد بود.

لپ تاپ تینک پد سری پی

تینک‌پد پی ۱۵ نسل اول و پی ۱۷ نسل اول از قیمت پایه ۱،۹۷۹ و ۲،۱۱۹ دلار شروع می‌شوند. به‌لطف طراحی جدید، میزان جریان هوا با بهبود ۱۳ درصدی نسبت به مدل‌های پیشین همراه است و از هیت سینک‌های با ابعاد ۳۰ درصد بزرگ‌تر استفاده می‌شود.

به‌لطف طراحی ماژولار، لپ‌تاپ‌های تینک پد پی ۱۵ و ۱۷ نسل اولی از مدل‌های بیشتری از CPU و پردازنده‌ گرافیکی پشتیبانی می‌کنند. درواقع کاربر می‌تواند از میان مدل‌های مختلف نسبت به خرید لپ ‌تاپ با مشخصات سخت‌افزاری دلخواه خود اقدام کند. در هنگام خرید می‌توان میزان حافظه ذخیره‌سازی تا نهایت ۴ ترابایت و میزان حافظه رم را تا نهایت ۱۲۸ گیگابایت انتخاب کرد. امکاناتی از جمله نمایشگری دالبی ویژن HDR و باتری با ظرفیت ۹۴ وات‌ساعت نیز از دیگر ویژگی‌های لپ‌تاپ‌های تینک پد پی ۱۵ و ۱۷ نسل اولی هستند.

لپ‌تاپ سوم سری پی، لنوو تینک‌پد پی ۱ نسل سومی است که بسیار نازک بوده و از نمایشگری ۱۵/۶ اینچی استفاده می‌کند. میزان روشنایی نمایشگر پی ۱ نسل سومی به ۶۰۰ نیت می‌رسد. پنل LCD این نمایشگر قابلیت ارائه رزولوشن UHD را دارد؛ اما برای کاهش هزینه‌ها، امکان سفارش مدلی با رزولوشن Full HD نیز در نظر گرفته شده است. در میان گزینه‌های دراختیار کاربر امکان انتخاب سازگاری با ارتباطات LTE نیز در نظر گرفته شده است.

ارزان‌ترین مدل در میان محصولات معرفی‌شده، تینک‌پد پی ۱۵ وی نسل اولی نام دارد که از قیمت پایه ۱،۳۴۹ دلار شروع می‌شود. در این مدل نیز امکان انتخاب پردازنده اینتل‌ نسل دهم از سری H وجود دارد و البته می‌توان مدلی برخوردار از ارتباطات LTE را نیز انتخاب کرد. نمایشگر LCD تینک‌پد پی ۱۵ وی نیز از میزان روشنایی ۶۰۰ نیت بهره می‌برد و دارای پردازنده گرافیکی انویدیا Quadro P620 است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات