هواوی فهرست گوشی‌های دریافت‌کننده EMUI 10.1 در سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد

شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی با انتشار فهرستی اسامی گوشی‌های هوشمندی که رابط کاربری EMUI 10.1 را دریافت خواهند کرد، اعلام کرده است.
تبلیغات

هواوی هم‌زمان با رونمایی از گوشی‌های سری پی ۴۰ از نسخه جدید رابط کاربری اختصاصی خود به‌نام EMUI نیز رونمایی کرد. رابط کاربری EMUI 10.1 ویژگی‌های مختلف و قابلیت‌های جدیدی را به کاربر انواع گوشی هواوی ارائه می‌دهد که برای مثال می‌توان به MeeTime، اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش و موارد دیگر اشاره کرد.

حال به‌نظر می‌رسد که وقت آن رسیده تا محصولات دیگری از هواوی نیز مجهز به رابط کاربری EMUI 10.1 شوند. به همین علت، سران شرکت چینی فهرستی از محصولاتی منتشر کرده‌اند که تا انتهای سال ۲۰۲۰ رابط کاربری EMUI 10.1 را به‌صورت به‌روزرسانی دریافت خواهند کرد؛ البته برای برخی از دستگاه‌های نام‌برده در فهرست، هم‌اکنون رابط کاربری جدید هواوی منتشر شده است.

رابط کاربری EMUI 10.1 برای محصولات برند آنر با نام Magic UI 3.1 عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید نگاهی به فهرست گوشی‌های هوشمند دریافت‌کننده رابط کاربری EMUI 10.1 / Magic UI 3.1 داشته باشید:

متاسفانه زمان دقیق عرضه به‌روزرسانی برای گوشی‌های هوشمند هواوی اعلام نشده است. در صورتی که نیاز به نصب به‌روزرسانی جدید به‌صورت دستی داشته باشید از قسمت تنظیمات گوشی هوشمند به بخش سیستم و به‌روزرسانی (System and Update) بروید. سپس گزینه به‌روزرسانی نرم‌افزاری (Software Update) را انتخاب کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات