سیتروئن +C1 JCC با قیمت ۱۴ هزار پوند معرفی شد

سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ای ویژه از سیتروئن C1 با طراحی یک دیزاینر مُد رونمایی شده است. این هاچ‌بک کوچک شهری با پیشرانه‌ی یک لیتری سه‌سیلندر و مصرف سوخت ۴/۱ لیتر در هر صد کیلومتر عرضه می‌شود.
تبلیغات

سیتروئن C1، خودرو هاچ‌بک شهری است که اولین‌‌بار در سال ۲۰۰۵ و تاکنون در دو نسل معرفی شده است. این خودرو سیتروئن در دسته‌ی مدل‌هایی همچون فولکس‌واگن آپ، فیات 500، رنو توینگو و هیوندای i10 قرار می‌گیرد و قیمت پایه‌اش در بریتانیا ۱۰ هزار پوند است.

سیتروئن +C1 JCC مدلی ویژه از این خودرو شهری است که حاصل همکاری سیتروئن با یک طراح مُد در فرانسه است. این اولین‌باری نیست که سیتروئن از طراح مد برای آرایش محصولاتش استفاده می‌کند؛ پیش‌تر نیز در سال ۲۰۱۸، مدل +JCC سیتروئن C3 با تریمی ویژه و رنگارنگ معرفی شد. طبق گفته‌ی این شرکت فرانسوی، رنگ‌های قرمز، آبی و زرد به‌کاررفته‌در +C1 JCC، به‌ترتیب القا‌دهنده‌ی وفاداری، امید و درخشندگی است.

سیتروئن +C1 JCC

این خودرو در نمای خارجی، از ویژگی‌هایی مانند پس‌زمینه‌ی سیاه سقف، شیشه‌های دودی، برآمدگی‌ مشکی قوس چرخ‌ها، آینه‌های جانبی قرمز، رینگ‌های آلومینیومی ۱۵ اینچی Planet به‌همراه توپی آبی‌رنگ چرخ‌ها و تریم زرد ستون C، به‌صورت استاندارد بهره می‌برد. همچنین برچسب‌های JCC روی درهای جلو و عقب خودرو هک شده است. این محصول در رنگ‌های سفید، خاکستری، مشکی و قرمز عرضه می‌شود.

سیتروئن +C1 JCC

در نمای داخلی، لوگو‌های +JCC روی صندلی‌های جلو و کفپوش‌ها دیده می‌شود. رنگ قرمز داشبورد، تریم سفید اطراف ورودی‌های هوا و تریم مشکی صفحه‌نمایش و اهرم دنده جلب توجه می‌کند. این خودرو از سامانه‌ی تهویه خودکار، هدلایت‌های خودکار، صندلی‌های با قابلیت تنظیم ارتفاع، دستگیره‌های کرومی درها، صفحه‌نمایش ۷ اینچی، آینه‌ی مانیتور‌دار به‌همراه دوربین دنده عقب و سامانه‌ی کنترل در سربالایی بهره‌مند است.

سیتروئن +C1 JCC از یک پیشرانه‌ی یک‌لیتری سه‌سیلندر با قدرت ۷۱ اسب‌بخار و استاندارد یورو 6.3 استفاده می‌کند. صفرتاصد کیلومتر‌بر‌ساعت این خودرو با جعبه‌دنده‌‌ی دستی ۱۴ ثانیه طول می‌کشد. مصرف سوختش نیز در هر صد کیلومتر رانندگی ۴/۱ لیتر است و در هر کیلومتر تنها ۱۱۰ گرم دی‌اکسید‌کربن تولید می‌کند؛ درنتیجه مالیات کمتری را شامل می‌شود. سیتروئن +C1 JCC با قیمت ۱۴ هزار و ۱۳۵ پوند (۱۷،۳۲۱ دلار) در بریتانیا به‌فروش می‌رسد.

مشخصات فنی دقیق انواع خودرو سیتروئن در بازار کشورمان، مقایسه‌ی آن‌ها با محصولات برندهای دیگر، بحث و تبادل نظر پیرامون آن‌ها، پرسش و پاسخ کاربران و کارشناسان به‌همراه گالری تصاویر اتومبیل‌های این خودروساز فرانسوی را در بخش محصولات زومیت ببنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات