قیمت نهایی تویوتا سوپرا ۲۰۲۱ مشخص شد

جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
خودرو اسپرت سوپرا ۲۰۲۱ در مدل‌های چهارسیلندر دو‌لیتری و شش‌سیلندر سه‌لیتری با قیمت پایه‌ی ۴۴ هزار دلار و ۵۲ هزار دلار به‌همراه مدل تولید‌محدود با ارزش ۵۷ هزار دلار عرضه می‌شود.
تبلیغات

نسل جدید تویوتا سوپرا در سال ۲۰۲۰ برای بازار جهانی عرضه و مدتی پیش مشخصات فنی مدل ۲۰۲۱ رونمایی شد. این کوپه اسپرت در مدل‌های دو‌لیتری و سه‌لیتری با امکانات رفاهی و ایمنی مختلف عرضه می‌شود. همچنین، مدل تولید‌محدود A91 با پیشرانه‌ی سه‌لیتری توربو به سبد محصولات تویوتا اضافه شده است.

مدل‌های مختلف تویوتا سوپرا ۲۰۲۱ در پیست در هوای بارانی

تویوتا سوپرا دولیتری با قیمت پایه‌ی ۴۴ هزار دلار و ۸ هزار دلار کمتر‌از مدل سه‌لیتری عرضه می‌شود. درصورت سفارش بسته‌ی امکانات ایمنی و فناوری، ۳ هزار و ۵۰۰ دلار به قیمت پایه اضافه می‌شود. این بسته شامل کروزکنترل انطباقی، سامانه تشخیص نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، حسگرهای پارک خودرو، سامانه صوتی JBL تویوتا و برنامه‌های اپل کارپلی و تویوتا سرویس کانکت می‌شود.

نمای عقب تویوتا سوپرا سه‌لیتری ۲۰۲۱ با رینگ‌های پنج پره

مدل سه‌لیتری سوپرا با قیمت پایه ۵۲ هزار دلار و در نسخه‌ی پریمیوم با ارزش ۵۵ هزار و ۵۰۰ دلار عرضه می‌شود که درمقایسه‌با مدل کنونی، قدرت و سامانه‌ی تعلیقش ارتقا یافته است. بسته‌ی امکانات فناوری و ایمنی تویوتا نیز با ارزش ۳،۱۵۵ دلار برای نسخه‌ی پایه سفارشی است که در مدل پریمیوم به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود. همین‌طور بسته‌ی کمک‌رانندگی خودکار با ارزش ۱،۱۹۵ دلار روی مدل پریمیوم عرضه می‌شود.

گران‌ترین مدل سوپرا، نسخه‌ی تولید‌محدود A91 است که با موتور سه‌لیتری شش‌سیلندر توربو و قیمت ۵۷ هزار دلار به‌فروش می‌رسد که از مدل پرفورمنس لانچ ادیشن سوپرا ۲۰۲۰، ۷۴۰ دلار قیمت بیشتری دارد. مدل سه‌لیتری سوپرا ۲۰۲۱ به‌زودی در نمایندگی‌های تویوتا آماده‌ی فروش می‌شود؛ اما عرضه‌ی مدل دولیتری این خودرو تا پاییز امسال طول می‌کشد.

تویوتا سوپرا نسخه‌ی تولید محدود A91 با هد‌لایت‌های چشم‌نواز و رنگ آبی
ظاهر شکیل تویوتا سوپرا ۲۰۲۱ با رنگ زرد در پیست زیر نور آفتاب
تویوتا سوپرا ۲۰۲۱ با رنگ زرد و رینگ‌های زیبا در صحنه‌ی غروب و طبیعت زیبا در پیست مسابقه
نمای داخلی تویوتا سوپرا ۲۰۲۱ الهام‌گرفته از خودروهای بی‌ام‌و
صندلی‌های حرفه‌ای تویوتا سوپرا ۲۰۲۱
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات