شیائومی می واچ Revolve به زودی معرفی و در سطح جهانی عرضه می‌شود

جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اخبار منتشرشده حکایت از معرفی زودهنگام ساعت هوشمند جدید شیائومی می واچ Revolve دارد. با برخی از مشخصات احتمالی این ساعت هوشمند شیائومی آشنا شوید.
تبلیغات

شیائومی می بند 5 (Xiaomi Mi Band 5) به‌تازگی در چین عرضه شد و در سطح جهانی هم در آینده‌ای نزدیک دردسترس قرار خواهد گرفت. درحال‌حاضر به‌نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد ساعت هوشمند جدیدی را در بازارهای جهانی عرضه کند. این یک ساعت هوشمند با طراحی مشابه اپل واچ نیست که رابط کاربری مبتنی بر سیستم‌عامل گوگل را داشته باشد، بلکه قیمت پایین‌تری دارد و صفحه‌نمایش آن هم دایره‌ای شکل است.

براساس گزارش منتشرشده از توسعه‌دهندگان XDA، شیائومی می‌تواند می واچ کالر (Mi Watch Color) را برای بازارهای بین‌المللی تغییر نام دهد؛ اینطور که پیدا است قصد انجام همین کار را دارد و احتمالاً با نام می واچ Revolve مواجه خواهیم شد. در جدیدترین نسخه از برنامه می واچ شیائومی، نام می واچ Revolve مشاهده شد که با جستجوی نام آن در موتورهای جستجوگر، یک ویدئو از جعبه‌گشایی هم پیدا شد. براساس اظهارات کاربر یوتیوب، این ساعت از AliExpress با حدود قیمت ۹۰ یورو (۱۰۱ دلار) خریداری شد. شیائومی می واچ کالر در چین با قیمت تقریبی ۱۱۲ دلار وارد بازار شد و هم‌اکنون قیمت آن به ۸۴ دلار رسیده است.

طراحی و مشخصات Mi Watch Revolve

لیست این ساعت جدید در برنامه می واچ نشان‌دهنده یک دستگاه با نمایشگر دایره‌ای شکل و دو دکمه است. این مسئله بیشتر نظر ما را به سمت می واچ کالر می‌برد. ساعت تناسب اندام تا حد زیادی به Amazfit GTR شباهت دارد که البته این موضوع غافلگیرکننده نیست و دلیل آن را می‌توان وابستگی بسیار نزدیک Huami به شیائومی عنوان کرد؛ Huami مالک برند امیزفیت است.

نام شیائومی می واچ Revolve در برنامه می واچ شیائومی

از آن جایی که این ساعت هوشمند به Amazfit GTR شباهت دارد، می‌توان تصور کرد که یکی از دو دکمه پاور بوده و دیگری هم می‌تواند سایر ویژگی‌ها را کنترل کند. از نظر مشخصات فنی هم شاهد نمایشگر ۱/۳۹ اینچ آمولد، باتری ۴۲۰ میلی‌آمپر ساعتی، NFC، نسخه 5.0 بلوتوث و حتی مقاومت آن دربرابر آب خواهید بود.

حسگرهای ادیتور ساعت هوشمند می واچ Revolve شامل قابلیت‌هایی همانند ضربان قلب، ژیروسکوپ، شتاب سنج، حسگر نور محیط و سایر موارد می‌شود. این ساعت هوشمند توانایی تأمین باتری برای ۱۴ روز را دارد. همچنین با بندهای رنگی مختلفی دردسترس قرار خواهد گرفت و در صورت عرضه در سطح جهان، شرایط و ویژگی‌های آن تغییر نخواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات