فروش امن خودرو لکسوس کارکرده در بازار خودرو 45

پنج‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
شرکت خودرو 45 تلاش می‌کند با کمک بهترین روش‌های فروش خودروهای کارکرده از جمله آنالیز خودروها از منظر میزان کارکرد و کارشناسی رایگان، فروش فوری لکسوس کارکرده را به دلیل قیمت قابل‌توجه و منحصربه‌فرد بودن این خودرو در بازار خودروهای لوکس برای مشتریانش تسهیل کند.
تبلیغات

نگاهی به تاریخچه لکسوس

لکسوس نام زیرشاخه لوکس تویوتاست که وظیفه طراحی و تولید اتومبیل‌های لاکچری این برند ژاپنی را بر عهده دارد. سرآغاز پیدایش لکسوس به سال ۱۹۸۳ و جلسه آقای ایجی تویودا، رئیس وقت تویوتا با مسئولان شرکت متبوعش باز می‌گردد. در آن جلسه آقای تویودا از همکاران خود خواست تا برند تویوتا را وارد رقابت با خودروسازان لوکس جهان کنند.

 بدین ترتیب پروژه F1 تویوتا کلید خورد که به تولید خودروی لکسوس LS منجر شد. در سال 1986 میلادی اولین نمونه آزمایشی لکسوس در اتوبان‌های آلمان و امریکا مورد آزمایش قرار گرفت. سپس کارشناسان تویوتا از شرکت تبلیغاتی همکار خود خواستند که نام تجاری مناسبی برای برند جدید برگزیند؛ از میان نام‌هایی مانند وکترا، ورون و الکسیس، نام الکسیس انتخاب شد که البته بعدا با تغییر حروف به لکسوس تبدیل یافت. پس از تلاش‌های فراوان و صرف حدود یک میلیارد دلار هزینه، سرانجام مدل لکسوس LS460 در نمایشگاه خودروی دیترویت و لس‌آنجلس به معرض دید عموم درآمد و از سپتامبر همان سال فروش محصولات لکسوس آغاز گردید.

در ایران نیز با آزاد شدن واردات خودرو در میانه دهه هشتاد شمسی، رفته‌رفته محصولات لکسوس مهمان جاده‌های کشور شدند. در این بین مدل‌های مختلفی از این برند در بازار کشورمان حضور یافتند که از جمله می‌توان شاسی بلندهای پرفروش nx، لکسوس ال ایکس ۵۷۰ و غیره اشاره کرد. در ادامه به معرفی اجمالی برخی از مهم‌ترین و شناخته شده‌ترین محصولات لکسوس موجود در بازار کشورمان خواهیم پرداخت.

لکسوس NX200t

این مدل شاسی بلند جمع‌وجور لکسوس که دارای پلتفرم مشترک با تویوتا راو4 است، از سال ۲۰۱۵ وارد بازار ایران شد و با توجه به برخورداری از طراحی جسورانه و تهاجمی، مورد استقبال مشتریان این‌گونه کراس اوورهای لوکس و نسبتا خوش‌قیمت قرار گرفت هرچند بازار خرید و فروش تویوتا با این پلتفرم بسیار پررونق تر است. لکسوس NX200T در قالب مدل‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ مهمان جاده‌های کشور شده و از یک پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ به حجم ۲ لیتر نیرو دریافت می‌کند.

توان پیشرانه مذکور برابر با ۲۳۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور است که به واسطه یک جعبه‌دنده شش سرعته خودکار تیپ‌ترونیک و دو عدد دیفرانسیل به سوی تمامی چرخ‌ها قابل ارسال است. شتاب لکسوس NX200 برابر ۷.۲ ثانیه بوده و حداکثر سرعت این خودرو ۱۷۸۰ کیلوگرمی نیز معادل ۱۹۸ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. کیفیت ساخت بالا، شتاب و عملکرد فنی مناسب، دوام کیفی مطلوب، از جمله نقاط قوت لکسوس ان ایکس ۲۰۰ تی به شمار می‌روند.

لکسوس NX300H

نسخه هیبریدی لکسوس NX ابتدا از سال ۲۰۱۵ به صورت نسبتا محدود به بازار کشورمان راه پیدا کرد اما از سال ۲۰۱۶ بود که واردات گسترده آن به بازار ایران آغاز شد. این خودرو از یک پیشرانه تنفس طبیعی ۲.۵ لیتری و دو عدد موتور الکتریکی در محورهای جلو و عقب به اضافه یک ژنراتور جهت شارژ باطری و استارت بهره می‌برد. توان خروجی پیشرانه هیبریدی لکسوس nx برابر با ۱۹۴ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور است که توسط یک جعبه‌دنده CVT و دو عدد دیفرانسیل به سوی چرخ‌ها ارسال می‌شود. شتاب لکسوس NX300H برابر ۹.۲ ثانیه بوده و بیشینه سرعت این کراس اوور ۱۹۰۵ کیلوگرمی برابر با ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت ارزیابی می‌شود.

لکسوس LX570

این خودرو که در واقع پسرعموی لوکس تویوتا لندکروزر محسوب می‌شود، از سال ۲۰۱۳ وارد بازار کشور شد. لکسوس ال ایکس ۵۷۰ از یک پیشرانه حجیم ۵.۷ لیتری ۳۲ سوپاپ ۸ سیلندر نیرویی برابر با ۳۸۳ اسب بخار قدرت و ۵۴۶ نیوتن متر گشتاور دریافت می‌کند. وزن این شاسی بلند تمام عیار لوکس ژاپنی برابر با ۲۶۸۰ کیلو گرم بوده و شتاب صفر تا صد آن چیزی در حدود ۷.۵ ثانیه عنوان شده است. قوای حاصل از پیشرانه نیز توسط جعبه دنده شش سرعته خودکار تیپ ترونیک به همراه ۲ عدد دیفرانسیل به سوی تمامی چرخ‌های خودرو ارسال می‌شود.

لکسوس RX200T

سری RX شاسی بلندهای لکسوس عقبه نسبتا طولانی‌تری در بازار ایران داشته و یکی از محبوب‌ترین‌ها به شمار می‌روند. لکسوس RX200T به صورت نسبتا محدود در قالب مدل‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ راهی بازار کشورمان شد که با توجه به ظاهر بسیار زیبا و امکانات رفاهی و ایمنی گسترده، مورد توجه لوکس‌سواران ایرانی قرار گرفت. لکسوس RX200T به یک پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ دو لیتری مجهز شده که ۲۳۸ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور را برای آن به ارمغان آورده است.

این میزان نیرو توسط یک جعبه‌دنده ۶ سرعته اتوماتیک و دو عدد دیفرانسیل هوشمند به سوی تمامی چرخ‌ها قابل ارسال است. شتاب صفر تا صد این کراس اوور لوکس ژاپنی معادل ۹.۵ ثانیه بوده و بیشینه سرعت آن به رقم ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. لکسوس RX200 ۲۰۷۰ کیلوگرم وزن داشته و معادل ۷.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر سوخت مصرف می‌کند.

لکسوس IS250

این خودرو به عنوان یک سدان کامپکت اسپرت در قالب مدل‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ وارد بازار کشورمان شد تا شاید بتواند رقیب شایسته‌ای برای ب ام و سری سه باشد. با وجود آنکه عرضه لکسوس IS نسل سوم در بازار ایران چندان گسترده نبود اما این سدان اسپرت و لوکس ژاپنی از محبوبیت بالایی در میان مشتریان ایرانی برخوردار است. لکسوس IS به یک پیشرانه شش سیلندر ۲.۵ لیتری مجهز شده که توانی برابر با ۲۰۷ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک به سوی چرخ‌های عقب ارسال می‌کند. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این سدان لوکس ۱۵۵۵ کیلوگرمی معادل ۸.۱ ثانیه بوده و بیشینه سرعت آن به رقم ۲۵۵ کیلومتر بر ساعت میل می‌کند.

بازار خرید و فروش لکسوس در ایران

حال اگر قصد فروش لکسوس کارکرده را در ذهن دارید، می‌توانید پس از مراجعه به وب سایت خودرو ۴۵، خودرو لکسوس کارکرده و یا هر ماشین دست دوم دیگری را به بهترین و مناسب‌ترین قیمت به پول نقد تبدیل کنید.

روش فروش فوری خودرو با خودرو45 بدین صورت است که شما باید در ابتدا مشخصات خودرو شامل سال ساخت، میزان کارکرد، نام برند و مدل خودرو را در فرم مربوطه وارد کنید و پس از آن مراقب تماس کارشناسان این شرکت باشید تا یک قرار کارشناسی رایگان تنظیم شود.

پس از تنظیم قرار ملاقات و بازدید حضوری، شما باید خودرو تمیز و کارواش برده خود را به یکی از نزدیک‌ترین شعب این شرکت که پیش‌تر هماهنگ شده است، مراجعه کنید. در در این مرحله خودرو شما بر اساس 145 مورد کارشناسی و بررسی و در نهایت قیمت پیشنهادی خریدار اعلام  می‌شود. در این مرحله فروشنده با اعلام رضایت از مبلغ پیشنهادی می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن نقل و انتقال سند و دریافت آنی وجه را تجربه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات