فروش انواع تویوتا کارکرده با خودرو ۴۵

یک‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
شرکت خودرو۴۵ به‌عنوان یک شرکت ثبت شده و فعال در امر فروش فوری خودروهای کارکرده،‌ سعی دارد تا فروش تویوتا کارکرده مشتریان‌اش را به تجربه فروش امن، آسان و سریع تبدیل کند.
تبلیغات

فروش خودرو در روزهای پرهیجان این روزهای بازار خودرو با ریسک بالایی همراه شده است. از این رو توصیه می‌شود پیش از معامله خودرو حتما امن‌ترین روش‌های معامله را انتخاب کنید.

اکنون در صورتی که متقاضی فروش خودرو تویوتا کارکرده خود در بازار پرهیجان خودرو هستید، بهتر است ابتدا شناخت کافی از برند، انواع مدل‌ها و نحوه فروش تویوتا کارکرده داشته باشید.

تاریخچه شرکت تویوتا

شرکت خودروسازی تویوتا یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده اتومبیل در سطح جهان است که اصالتی ژاپن داشته و بزرگ‌ترین خودروساز این کشور محسوب می‌شود. فروش تویوتا در کشورهای مختلف بسیار بالا بوده و خودرو های آن به کیفیت و دوام بسیار بالا در سراسر دنیا شهره هستند.

نخستین خط تولید خودرو تویوتا در سال ۱۹۳۷ توسط آقای کیشیرو تویودا به‌عنوان بخشی انشقاق یافته از کارخانه ریسندگی «صنایع تویوتا» که متعلق به پدر ایشان آقای ساکی‌شی تویودا بود، رسما راه اندازی شد. با این حال ریشه‌های بنیان‌گذاری این شرکت به سال ۱۹۲۶ باز می‌گردد، یعنی زمانی‌که ساکی‌شی تویودا کمپانی منسوجات صنایع تویوتا را پایه‌گذاری کرد.

 آقای کی‌شیرو تویودا که فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه توکیو بود، در سال ۱۹۲۹ میلادی موافقت‌نامه‌ای با شرکت انگلیسی برادران پلات در زمینه تولید و فروش ماشین‌آلات صنعتی ریسندگی و بافندگی به امضا رساند. براساس این قرارداد امتیاز عرضه دستگاه‌های خودکار بافندگی به کشورهایی غیر از ژاپن همچون چین و آمریکا نیز به شرکت تویوتا واگذار شده بود؛ درنتیجه آقای کیشیرو تویودا به جهت فروش این‌گونه محصولات رهسپار ایالات متحده گردید.

 او در این سفر مجذوب خودروهای غربی شد و تصمیم گرفت تا کارخانه خودروسازی خود را تأسیس کند. کیشیرو تویودا در سال ۱۹۳۰ تحقیق روی موتورهای گازوئیلی را آغاز کرد. کی‌شیرو در این حین با مسئولان و مدیران کارخانه ریسندگی تویوتا جهت جذب سرمایه و مشارکت در تولید خودرو مشورت کرد اما در ابتدا با مخالفت ایشان مواجه شد. در هر صورت و به‌دنبال اصرار کی‌شیرو، عاقبت وی موفق به مجاب کردن مسئولان کارخانه شد و توانست بخش کوچکی از کارخانه نساجی تویوتا را به دپارتمان خودرو تبدیل کند. هدف او تولید وسایل نقلیه مناسب شرایط ژاپن بود.

بالاخره اولین کارخانه خودروسازی تویوتا در سال ۱۹۳۵ راه اندازی شد و از تاریخ ۱۹۳۷ نیز شرکت «تویوتا موتور» به‌طور رسمی آغاز به کار کرد. بدین ترتیب یک کارگاه کوچک در گوشه‌ای از کارخانه ریسندگی، امروزه به یکی از بزرگ‌ترین هلدینگ‌های تولید خودرو در جهان تبدیل شده است.

فروش تویوتا و حضور آن در ایران

نخستین فروش تویوتا در ایران به سال‌های آخر دهه ۱۳۳۰ شمسی باز می‌گردد؛ در آن زمان بازار ایران مملو از اتومبیل‌های آلمانی، بریتانیایی و آمریکایی بود و تویوتا نیز با ثبت نمایندگی به‌طور رسمی به این بازار پا گذاشت؛ شرکت موتورکار در آن زمان اولین مدل‌های تویوتا لندکروزر را وارد ایران کرد تا به رقابت با حریفانی همچون لندرور و جیپ بپردازد. اعتبار تویوتا در میان مشتریان ایرانی به تدریج فزونی یافت و کار به جایی رسید که در دهه ۵۰ شمسی، این شرکت ژاپنی موفق شد به لطف دوام، استحکام و مصرف سوخت بهینه تولیداتش عنوان پرارزش‌ترین و محبوب‌ترین برند آسیایی بازار ایران را به خود اختصاص دهد. گفته شده کیفیت بالا و استهلاک پایین خودروهای تویوتا در آن زمان به‌حدی رسید که برخی از مراکز مجاز خدمات پس از فروش و تعمیرات تویوتا در ایران در معرض تعطیلی قرار گرفتند.

 همچنین شرکت ایرتویا به‌عنوان نماینده رسمی تویوتا در ایران طی دهه ۵۰ رسما آغاز به کار کرد و تولیداتی همچون تویوتا سیلیکا، کرونا، کرولا، کراون و کارینا را به بازار ایران عرضه داشت. طی دهه ۶۰ شمسی با وقوع جنگ تحمیلی تقریبا واردات خودرو متوقف شد و شمار تویوتاهای وارد شده به بازار ایران نیز به حداقل رسید. در این بین بمباران گمرک خوزستان که عمده واردات خودرو به کشور از آنجا انجام می‌شد نیز سبب از بین رفتن بسیاری از خودروهای تویوتا ترخیص نشده از گمرک شد؛ با این حال تعداد محدودی تویوتا کارینا، کرونا و کراون توسط برخی از پناهندگان عراقی و کویتی به ایران راه یافت که در این میان کراون‌های عراقی موسوم به تویوتا عراقی از شهرت بیشتری برخوردار شدند. همچنین حضور تویوتا لندکروزر در جبهه‌های جنگ نیز بسیار پررنگ بود و بر محبوبیت آن افزود.

 پس از پایان جنگ و از سرگیری واردات خودرو طی سال‌های ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۴، انواع و اقسام تولیدات تویوتا بار دیگر به بازار ایران سرازیر شدند که علاوه بر محصولات نام‌آشنایی چون کراون، لندکروزر و کرونا، می‌توان به حضور تویوتا کریسیدا نیز در جمع آن‌ها اشاره کرد. در این میان کرولا و کرونا به محصولاتی پرفروش تبدیل شدند و کریسیدا هم بین نهادهای دولتی محبوبیت زیادی پیدا کرد؛ تویوتا لندکروزر نیز کم‌کم رنگ و بوی تجمل به خود گرفت و به شاسی‌بلندی لوکس تبدیل شد.

همچنین طی دهه ۷۰ شمسی ایرانیان برای نخستین بار با تولیدات زیرشاخه لوکس تویوتا یعنی محصولات لکسوس آشنا شدند؛ چرا که تعداد محدودی لکسوس ال اس نسل اول در این دوره به بازار ایران راه پیدا کرد. با از سرگیری واردات خودرو از سال ۱۳۸۳، مجددا محصولات تویوتا وارد کشور شدند؛ تویوتا کرولا، کمری و لندکروزر محصولات پرفروش این برند در ایران به شمار می‌آمدند. تویوتا پرادو و یاریس نیز جزو دیگر تولیدات پرطرفدار این کمپانی ژاپنی در جمع مشتریان ایرانی به شمار می‌رفتند. ناگفته نماند که واردات مدل‌های مختلف لکسوس نیز در این دوره رونق گرفت و انواع لکسوس ES و LS و IS به نوبه خود توانستند فروش مناسبی را تجربه کنند.

در دهه ۹۰ واردات تولیدات مختلف تویوتا در قالب نسل‌های جدید همچنان ادامه یافت؛ دو محصول جدید تویوتا جی تی ۸۶ و خودرو هیبریدی پریوس هم به جمع اعضای خانواده تویوتا در ایران اضافه شدند که هر دو مدل استقبالی نسبتا مناسب را از سوی خریداران تجربه کردند. در این دهه تویوتا CH-R نیز به‌عنوان یک کراس‌اور جمع‌وجور شهری و دارای ظاهری بسیار متفاوت، مدتی پس از عرضه جهانی وارد بازار کشورمان شد که به دلایلی همچون قیمت نامعقول، توان نه‌چندان متقاعدکننده و همچنین متوقف شدن واردات خودرو طی یکی دو سال اخیر، نتوانست همچون سایر اعضای خانواده تویوتا به جایگاه مطلوبی در بازار ایران دست پیدا کند.

در پایان توصیه می‌کنیم که اگر قصد فروش ماشین تویوتا یا خودروهای دیگر را در سر دارید، این کار را به شرکت «خودرو 45» بسپارید. شرکت خودرو ۴۵ با سابقه درخشان در امر فروش انواع خودرو تویوتا و سایر مدل‌ها در خدمت شما است تا در اسرع وقت و در کمال اطمینان و اعتماد متقابل، نسبت به فروش خودرو کارکرده شما اقدام کند.

 تنها لازم است به وب‌سایت شرکت خودرو ۴۵ مراجعه کرده و پس از دریافت نوبت، به نزدیک‌ترین شعبه کارشناسی خودرو ۴۵ رجوع کنید. کارشناسان متخصص و معتمد خودرو ۴۵ به‌صورت کاملا رایگان اتومبیل شما را از تمام جهت مورد بررسی قرار داده و نهایتا ظرف مدت ۴۵ دقیقه پس از شروع فرایند بررسی خودرو، مناسب‌ترین قیمت را به شما پیشنهاد می‌دهند؛ در صورت رضایت داشتن شما نسبت به قیمت پیشنهادی، مبلغ مورد نظر پس از انجام مراحل مربوط به ثبت قرارداد و توافق‌نامه مابین طرفین، به‌صورت آنی به حساب‌تان واریز خواهد شد. به این ترتیب ریسک معامله با افراد سودجو و احیانا فریبکار به صفر رسیده و ماشین تویوتا یا سایر برندها و مدل‌ها، با کمترین دردسر به فروش می‌رسد. تنها کافی است یک ‌بار به وب‌سایت خودرو ۴۵ با آدرس: www.khodro45.com مراجعه کنید و سپس صفر تا صد فروش فوری خودرو کارکرده خود را به ما بسپارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات