اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (۲۸ خرداد)

چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
مطالعه 7 دقیقه
معرفی اپلیکیشن‌های پولی که رایگان می‌شوند باتوجه‌به مدت محدودی که برای نصب دارند از اهمیت بالایی برخودار است؛ بنابراین در زومیت قصد داریم اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را به شما معرفی کنیم.
تبلیغات

اپلیکیشن‌ها به‌عنوان بخش مهمی از گوشی‌های هوشمند، جزء لاینفک زندگی ما شده‌اند. شاید بتوان اپلیکیشن‌های امروزی را که همه‌ی ما به‌کمک آن‌ها، بخش زیادی از فعالیت‌ها و کارهای روزمره‌ی خود را پیش می‌بریم، به‌عنوان اختراعات نوین انسانی قلمداد کنیم. اختراعاتی که ازطریق کدهای برنامه‌نویسی و حل معادلات ریاضی، بستری را برای ما فراهم می‌کنند تا با کمک آن با دوستان خود در آن سوی دنیا ارتباط برقرار کنیم، فایل جابه‌جا کنیم یا حتی کسب درآمد کنیم.

اپلیکیشن‌ها همان‌طور که می‌دانید در سه شیوه توسط توسعه‌دهندگان دراختیار کاربران قرار می‌گیرند. این سه شیوه عبارت‌اند از: رایگان، خرید اشتراک و پرداخت درون‌برنامه‌ای. تاکنون شده با دیدن اپلیکیشنی به‌وجد بیایید و قصد داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی بودن آن شوید؟ همه‌ی ما این تجربه را داشتیم و غالبا در مواجه با این مسئله، تنها به افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها اکتفا کرده‌ایم.

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود در آینده نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود هرازگاهی اپلیکیشن‌های خود را به‌رایگان عرضه می‌کنند. بنابراین، توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند و بعد از آن می‌توانید فرایند نصب را تکمیل نکنید. با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده امروز در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS را به شما معرفی کنیم.

مجموعه‌ی جدید اپلیکیشن‌های پولی که امروز در تاریخ ۲۸ خرداد سال ۱۳۹۹ رایگان شده‌اند متشکل هستند از یک اپلیکیشن ثبت وقایع مرتبط با نوزاد برای مدیریت بهتر شرایط نگه‌داری از نوزاد، به‌خصوص برای افرادی که تازه بچه‌دار شده‌اند. سپس یک بازی فکری معرفی شده است که درک هندسی شما را به چالش خواهد کشید. بعد از آن به‌سراغ یک بازی با سبک آرکید می‌رویم که باید دشمنان خود را نابود کنید تا زنده بمانید و به مراحل بعدی صعود کنید. درنهایت نیز یک اپلیکیشن پس‌زمینه‌ی سه‌بعدی تدارک دیده شده است تا زیبایی گوشی یا تبلت شما را دو چندان کند.

اپلیکیشن‌های رایگان شده‌ی iOS در این مجموعه دارای دو برنامه‌ی کاربردی خواهد بود که یکی از آن‌ها ابزاری برای ساخت استوری در اینستاگرام است و قالب‌های جذابی را برای کاربر فراهم می‌کند. اپلیکیشن رایگان شده‌ی دیگر نیز یک برنامه‌ی جامع برای مدیریت یادداشت‌های روزانه شما است. با کمک این ابزار می‌توان یادداشت‌های خود را طبقه‌بندی کرد، ازطریق تعریف رمزعبور از اطلاعات محافظت کرد و به آسانی به‌اشتراک گذاشت. این اپلیکیشن‌ها را می‌توانید روی دستگاه‌های اپل، اعم از گوشی آیفون یا تبلت آیپد نصب کنید و تجربه‌ی جدیدی را برای خود رقم بزنید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید

۱- اپلیکیشن BabyBook - Baby Tracker & Newborn Diary

اپلیکیشن BabyBook که به‌تازگی رایگان شده، با هدف یاری‌رسانی به مادرها و پدرهایی که دارای نوزاد هستند طراحی شده است. ازطریق این اپلیکیشن والدین می‌توانند فعالیت‌ها و حالت‌های روزانه‌ی نوزاد خود را ثبت کنند تا بتوانند ارتباط بین اقدام‌های خود و رشد، سلامتی و حالت نوزادشان را بهتر درک کنند. این اپلیکیشن درنهایت قصد دارد به والدین کمک کند تا عادت‌های رسیدگی به فرزند خود را بهبود ببخشند و استرس و خستگی خود را بهتر کنترل کنند.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده / Paid Apps Gone Free

از ویژگی‌های کلیدی اپلیکیشن BabyBook می‌توان به تقویم رویداد آن اشاره داشت که فعالیت‌های پرستاری از نوزاد، علائم پزشکی و سایر پیشامدهای روزانه را درخود جای می‌دهد. توجه داشته باشید که این اپلیکیشن با قابلیت‌هایی که دارد تنها تهیه‌ی گزارش را برای شما تسهیل می‌کند و نمی‌تواند جایگزین پزشک باشد؛ بنابراین حتما درکنار مراجعه‌ی مرتب به پزشک، از این اپلیکیشن پولی رایگان شده کمک بگیرید. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید.

۲- بازی Fill Deluxe VIP

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Fill Deluxe VIP یک بازی با سبک معمایی است که اخیرا برای مدت کوتاهی رایگان شده است. این بازی قانون ساده‌ای دارد، کاربر باید با یک خط ممتد بلوکه‌های مشخص شده را به یکدیگر وصل کند. اگر در مراحل سخت راه‌حلی به ذهنتان نرسید می‌توانید از راهنما استفاده کنید و به مرحله‌ی بعدی بروید. از نقاط قوت این بازی می‌توان به موسیقی متن زیبا و طراحی جذاب آن اشاره کرد که به‌خوبی شما را سرگرم می‌کند و ذهن را به‌کار می‌گیرد. درحال حاضر می‌توانید این اپلیکیشن پولی رایگان شده‌ی اندروید را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

۳- بازی Bullet Agent

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Bullet Agent یک بازی با طراحی ساده است که در مدت محدودی به‌رایگان دردسترس قرار دارد. این بازی در سبک بازی‌های آرکید است. بازی‌های آرکید غالبا مراحل زیادی ندارند و درجه‌ی سختی بازی به‌سرعت بالا می‌رود. بازی Bullet Agent با وجود اینکه از سبک آرکید است؛ اما مراحل زیادی دارد و به این زودی‌ها تمام نخواهد شد، پس با خاطری آسوده بازی کنید و سرگرم شوید. بازی Bullet Agent پیچدگی خاصی در اجرا ندارد و بیشتر سرعت عمل کاربر را ارزیابی می‌کند که تا چه میزان می‌تواند دشمنان خود را ازبین ببرد و زنده بماند و رکورد خوبی از خود ثبت کند. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر دریافت کنید.

۴- اپلیکیشن Volcano 3D Live Wallpaper

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Volcano 3D Live Wallpaper همان‌طور که از عنوانش می‌توان حدس زد یک اپلیکیشن برای نمایش عکس پس‌زمینه‌ی سه‌بعدی است که جلوه‌ای زیبا به گوشی هوشمند اندرویدی یا تبلت شما خواهد داد. در این برنامه شما شاهد تصویر زنده‌ی انیمیشنی از یک آتشفشان خواهید بود؛ همچنین می‌توانید ازطریق اعمال تنظیمات، نمایش تصویر را شخصی‌سازی کنید. برای مثال، ۱۰ گزینه‌ی مختلف برای نمایش آسمان وجود دارد. علاوه‌براین، کاربر قادر خواهد بود از بین ۵ دوربین با زاویه‌های مختلف، نمایش تصویر را تنظیم کند. درحال حاضر این برنامه‌ی رایگان شده را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید و روی دستگاه هوشمند خود نصب کنید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده iOS

۱- اپلیکیشن Cut For Stories

اپلیکیشن Cut for Stories که به‌تازگی برای مدت محدودی رایگان شده است، یک برنامه‌ی طراحی استوری اینستاگرام است که گزینه‌های ویرایش بیشتری را به کاربر ارائه می‌دهد. این برنامه قالب‌های زیادی را برای شما فراهم می‌کند و شما قادر خواهید بود جلوه‌ی جدیدی به استوری‌های خود دهید. به‌خصوص اگر از فعالان حوزه‌ی تولیدمحتوا در اینستاگرام باشید می‌توانید سبک و سیاق مختص به‌خود را ازطریق این اپلیکیشن ایجاد کنید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده آی‌او‌اس / Paid Apps Gone Free

علاوه‌بر ارائه‌ی انواع قالب‌ها، در این اپلیکیشن امکان ویرایش و اعمال فیلترهای مختلف روی عکس‌ها نیز فراهم شده است. تغییر کنتراست و روشنایی نیز از سایر ویژگی‌های اپلیکیشن Cut for Stories به‌شمار می‌رود؛ همچنین پشتیبانی از فونت‌های مختلف می‌تواند به زیبایی استوری شما بیفزاید. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید.

۲- اپلیکیشن +Safety Nots

اپلیکیشن های پولی رایگان شده آی‌او‌اس / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن +Safety Notes یک اپلیکیشن مناسب برای مدیریت یادداشت‌ها به‌شمار می‌رود که اکنون به‌رایگان دردسترس است. ازطریق این برنامه می‌توانید علاوه‌بر مدیریت و طبقه‌بندی یادداشت‌های خود، آن‌ها را به‌وسیله‌ی تعریف رمز محافظت کنید. دیگر امکانات کلیدی این برنامه شامل ایجاد فهرست کارهای روزانه، تنظیم هشدار و اشتراک‌گذاری سریع یادداشت‌ها، رمزگذاری با الگو یا عدد، جست‌وجو درمیان یادداشت‌ها، ذخیره‌ی خودکار یادداشت‌ها، قابلیت جابه‌جایی میان پوشه‌ها و کپی فایل‌ها و... می‌شود. درحال حاضر می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر دریافت کنید.

برنامه‌های پولی پیشنهادی امروز زومیت برای پلتفرم‌های اندروید و iOS که درطی مدت محدودی رایگان خواهند بود، از این قرار است. شما نیز می‌توانید اگر برنامه‌ای کاربردی مدنظرتان است و اخیرا رایگان شده ازطریق ارسال نظر در بخش نظرات به ما معرفی کنید تا در مقاله‌ی بعدی آن را با سایر کاربران به‌اشتراک بگذاریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات