پیشرانه V8 جدید شورولت با قدرت ۵۷۰ اسب‌بخار معرفی شد

دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
جنرال موتورز و شورولت از پیشرانه خورجینی هشت سیلندر جدیدی با نام LS427/570 رونمایی کردند که براساس پیشرانه شورولت کوروت و کامارو ساخته شده و ۵۷۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.
تبلیغات

برخی افراد ممکن است از پیشرانه‌های توربوشارژ کوچک که فاقد شخصیت هستند، خسته شده باشند. جنرال موتورز و شورولت به فکر چنین افرادی نیز هستند و خودروساز آمریکایی هم‌اکنون در حال فروختن پیشرانه ۷ لیتری خورجینی هشت سیلندر جدیدی با قدرت ۵۷۰ اسب‌بخار است که می‌تواند روی خودرو اسپرت علاقه‌مندان برای تفریح در پیست نصب شود. این پیشرانه V8 با نام LS427/570 براساس پیشرانه LS7 V8 موجود در شورولت کوروت C6 Z06 و شورولت کامارو Z/28 ساخته شده است و به لطف تغییرات و ترفندهای هوشمندانه، بهتر از سایر پیشرانه‌ها عمل می‌کند.

پیشرانه‌های آماده مونتاژ، محصولاتی رویایی هستند و نقطه شروع بسیاری از پروژه‌های بزرگ به شمار می‌روند. ساخت خودروی پروژه‌ای، کاری هیجان‌انگیز و نیازمند داشتن پیشرانه‌ای قابل اعتماد و قدرتمند به‌عنوان یکی از قسمت‌های مهم آن است. پیشرانه قدرتمند خورجینی هشت سیلندر LS427/570 شخصیت و قدرتی منحصربه‌فرد دارد که می‌تواند سرعت فوق‌العاده‌ای برای خودروهای پروژه‌ای در پیست فراهم کند.

برای بهبود بیشتر نسبت به پیشرانه LS7، جنرال موتورز برخی تغییرات را انجام داده است که از جمله می‌توان به میل‌بادامک جدید، فنرهای سوپاپ، میل‌لنگ آهنگری‌شده، شاتون‌های تیتانیومی و منیفولد ورودی با پروفیل روبه‌پایین اشاره کرد. این تغییرات طراحی باعث افزایش قدرت از ۵۰۵ اسب‌بخار در C6 Z06 به ۵۷۰ اسب‌بخار در پیشرانه فعلی می‌شود. بازطراحی جامع پیشرانه LS427/570 بدین معنی است که اکنون بهتر از گذشته می‌تواند از حجم ۷ لیتری خود برای تزریق قدرت به خودروی پروژه‌ای خریداران استفاده کند.

LS427/570 قدرتمندترین پیشرانه تنفس طبیعی در میان سبد پیشرانه‌های جنرال موتورز است، اما باتوجه‌به قدرت چشمگیر آن برای استفاده خیابانی قانونی نیست و تنها می‌توان از آن در خودروهای مخصوص پیست استفاده کرد. جنرال موتورز اظهار داشت که این پیشرانه مخصوص خودروهای مسابقه‌ای است و قصد دارد این پیشرانه را به‌جای مدل‌های خیابانی، تنها برای خودروهای اسپرت مسابقه‌ای ارائه دهد.

LS427/570 محصولی قدرتمند برای لذت بردن از پیشرانه‌های V8 تنفس طبیعی است و باتوجه‌به جایگزینی آهسته پیشرانه‌های V8 در خودروهای تولیدی، این پیشرانه گزینه‌ی بسیار خوبی برای لذت بردن از پیست و مسابقه به شمار می‌رود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات