گوشی Redmi 9A‌ تأییدیه FCC را دریافت کرد

یک‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات گوشی هوشمندی در اسناد تأییدیه‌ی FCC رویت شد که خبر از عرضه‌ی احتمالی محصولی به‌نام Redmi 9A با باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپری و MIUI 12 می‌دهد.
تبلیغات

در اخبار اخیر اشاره‌های متعددی به احتمال عرضه‌ی یک گوشی هوشمند پایین‌رده از ردمی در سری Redmi 9 شده بود. برخی رسانه‌ها، اسامی احتمالی گوشی‌های جدید را Redmi 9A و Redmi 9C و Redmi 9 اعلام کرده‌اند. همان‌طور که حتما حدس زده‌اید، شرکت سازنده، گوشی‌های سری جدید را جایگزین Redmi 8 خواهد کرد که اکنون در بازار هند به فروش می‌رسند. برخی رسانه‌ها نیز چند ماه پیش ادعا کردند که گوشی جدید خانواده به‌نام Redmi 9A احتمالا به‌زودی و در سال جاری به بازار عرضه خواهد شد. البته بحران‌های ویروس کرونا و اختلال در زنجیره‌های تأمین، تولید و معرفی این گوشی شیائومی را نیز دستخوش تغییر و تأخیر کرد. به‌هرحال اخبار جدید، اسنادی از تأییدیه‌ی FCC را منتشر کرده‌اند که مربوط به یک گوشی ردمی با شماره مدل M2006C3LG می‌شود. کارشناسان احتمال می‌دهند که این گوشی، همان ردمی 9A است.

Redmi 9A FCC
Redmi 9A FCC
Redmi 9A FCC
Redmi 9A FCC

باتوجه‌به تصاویر منتشرشده می‌توان تفسیر کرد که گوشی هوشمند جدید به MIUI 12 مجهز است و از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. در همان اسناد، می‌توان پشتیبانی از باند وای‌فای را نیز استخراج کرد که محدود به باند ۲/۴ گیگاهرتزی خواهد بود. همین مشخصات نشان می‌دهد که با یک گوشی پایین‌رده روبه‌رو هستیم. شایعه‌های قبلی ادعا می‌کردند که ردمی 9A احتمالا با باتری پنج هزار میلی‌آمپری به بازار عرضه خواهد شد. باتوجه‌به تصاویر، می‌‌بینیم که در گوشی جدید، از باتری ۴،۹۰۰ میلی‌آمپری استفاده شده است. گوشی هوشمند جدید ردمی، احتمالا از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند، اما به‌صورت پیش‌فرض با شارژر ۱۰ واتی عرضه خواهد شد.

گوشی هوشمند جدید ردمی از شبکه‌های 4G LTE پشتیبانی می‌کند. نقشه‌های شماتیک منتشرشده در FCC، نمایی از پنل پشتی گوشی جدید Redmi 9A را هم نشان می‌دهد که می‌توان استفاده از دوربین دوگانه را در آن تأیید کرد. در همین اسناد، ابعاد گوشی نیز ۷۷/۰۷*۱۶۴ میلی‌متر گزارش می‌شود. درنهایت، باتوجه‌به انتشار اطلاعات گوشی در FCC می‌توان ادعا کرد که گوشی هوشمند جدید ردمی به‌زودی معرفی خواهد شد. به‌علاوه، می‌توان با قدرت ادعا کرد که ردمی، این گوشی را برای بازار هند نیز حتما معرفی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات